getrakki 124 perään
getrakki 124 perään
pitäs st käyttöön saada sellanen loota mikä kestää voimaa.ja getrakkihan se taitaa olla ainut manuaali aski mikä siellä voi kestää
ei ole vielä getrakkia hommattu.voi vaikka tarjota jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen
kiinnostaa lähinnä että millä muutoksilla getrakki menee 124 koriseen om603 koneen persiiseen?käsittääkseni kardaania ainakin joutuu hieman lyhentämään?entä käykö 124:n omat vaihdevivustot?muuta?
mistä kaikista mersuista löytyy suht käypänen getrakki?2.3 16v getrakissa ainakin on?
ei ole vielä getrakkia hommattu.voi vaikka tarjota jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen
kiinnostaa lähinnä että millä muutoksilla getrakki menee 124 koriseen om603 koneen persiiseen?käsittääkseni kardaania ainakin joutuu hieman lyhentämään?entä käykö 124:n omat vaihdevivustot?muuta?
mistä kaikista mersuista löytyy suht käypänen getrakki?2.3 16v getrakissa ainakin on?
kyllä se sinne sopii jos hommaat sen mersusta. laatikko, kardaani ja kepit ei ole mikään ongelma, ne pystyy sovitteleen paikoilleen sorvaamalla ja hitsaamalla. pikku juttu. puolen tunnin homma.
sellaista kytkintä vaan ei löydy OM603:n persiiseen joka pitää isoilla syötöillä.
kannattaa samalla vaihtaa moottorin kumityynyt ja hommata bonanza-piiri kaasuvivustoon
kaikki W201 16V laatikot on getrageja ja ne sopii OM603 jatkoksi heittämällä.
sellaista kytkintä vaan ei löydy OM603:n persiiseen joka pitää isoilla syötöillä.
kannattaa samalla vaihtaa moottorin kumityynyt ja hommata bonanza-piiri kaasuvivustoon
kaikki W201 16V laatikot on getrageja ja ne sopii OM603 jatkoksi heittämällä.
Datsuni on mun ratsuni.
jotain keskustelua näköjään on aki p:n purku s124 320E-24 mersusta tuolla myyntipuolella jossa jotain väännetään että mikä laatikko sieltä oikein löytyy
ymmärsinkö oikein että tuossa 320e-24:stä(tai joku vastaava 300e) voi löytyä myös zf:n valmistamaa laatikkoa?onko kyse ihan erilaisesta laatikosta kuin getrag vai onko se ihan samanlainen yhtä kestävä aski mutta eri valmistajan tekemä? vai mistä on oikein kyse
etsin netistä tietoa getrakeista,näköjään noita getrakkeja on todella montaa erilaista.käyttääkö mersu sitten pääasiassa yhtä ja samaa getrakkia vaiko useampaakin
ymmärsinkö oikein että tuossa 320e-24:stä(tai joku vastaava 300e) voi löytyä myös zf:n valmistamaa laatikkoa?onko kyse ihan erilaisesta laatikosta kuin getrag vai onko se ihan samanlainen yhtä kestävä aski mutta eri valmistajan tekemä? vai mistä on oikein kyse
etsin netistä tietoa getrakeista,näköjään noita getrakkeja on todella montaa erilaista.käyttääkö mersu sitten pääasiassa yhtä ja samaa getrakkia vaiko useampaakin
mulle taas hyvinkin monen st:n rakentanut mersumies kertoili että ZF:n loota olisi vastaavanlainen ja yhtä kestävä kuin getrakkiNoissa 124:ssa on vastaava loota, mutta ZF:n tekemänä. Ei ole aivan yhtä luja, kuin Getrakin tekele. Näin on isot pojat mua opettaneet.
käytännön kokemukset kyllä kiinnostaa että onko kestävyydessä sitten oikeasti eroa,olisi nimittäin kaksikin lyhyellä kytkin-akselilla olevaa ZN:n lootaa tiedossa.kestävä loota kun on nimenomaan hakusessa [/img]