Vivuston iskari

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Diisseliä!
Viestit: 22
Liittynyt: 24.10.2007 18:33
Paikkakunta: Porvoo

Vivuston iskari

Viesti Kirjoittaja Diisseliä! »

Otan vastaan vinkkejä miten helpoiten saa vaihdettua kaasuvivuston iskarin, tai mikä piru se onkaan nimeltään. Ei meinaa mennä paikoilleen ei sitten millään vaikka öljysin "kupit" iskarista. Vanha oli kadonnut jonnekin :D
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Laitappa kohtalaisen kokonen meisseli vivun ja pumpun välhiin tueksi, iskarin pää kuulan kohale ja toisela meisselillä painat iskarin paikahleen.
Yläpää menneeki sitte jo melkein itekseen.
No Merc at the moment
Diisseliä!
Viestit: 22
Liittynyt: 24.10.2007 18:33
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Diisseliä! »

Kiitän. Ajattelinkin tuoda koslan sulle piristettäväksi ja säädettäväksi tässä alkutalvesta, sen verran kehuja olen lukenut. Kone OM602.
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Teretulemas :D
No Merc at the moment
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Lisätään vielä vettä myllyyn :!:
Oma 250D muuttui mielyttäväksi matkanteko välineeksi pumpunsäädöllä, nyt kehtaa ohittaa rekankin 8)
Masa 250D
Viestit: 8
Liittynyt: 25.5.2007 10:16

Viesti Kirjoittaja Masa 250D »

Moro täältäkin!

Pasi se ruuvasi mullekin pari kuukautta sitten pumppua (siis autoon) ja tuntuu ku ois vääntäny yhen mutkan lisää kampiakseliin niin hyvin vetää nyt.

ps. Osaiskoha toi "velho" laittaa lisärattaita tonne laatikkoon, kun tuntuis tarvivan isompia pykäliä nykyään? :D

Terveisiä Ylivieskaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”