Tuulettajan hihnan rällätys

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Parooni
Viestit: 2
Liittynyt: 03.12.2007 22:34
Paikkakunta: Nastola

Tuulettajan hihnan rällätys

Viesti Kirjoittaja Parooni »

Nyt tarvittaisiin Mese gurujen apua! Tuulettajan hihna ottaa ihme "lotkotuksen" siitä pitkältä sivulta tehostajan hihnapyörän ja kampiakselin hihnapyörän välistä. Tyhjäkäynnillä on suht hiljainen,mutta kun lisää vähän kierroksia niin alkaa remmi hyppiä. Taas jos laittaa vielä lisää rundia se loppuu! Kiristinpyörä on vaihdettu samoin kiristysjousi ja "kaasujousi" Kelkassakin tuntui olevan laakeri ehjä. Hihnaa on kokeiltu 3kpl uusia. 2kpl Motonetin ja 1kpl mesen logolla olevia. Ei vaikutusta! Purin myös tehostajan pumpun atomeiksi pöydälle. Ei silmin havaittavia vikoja. Uudet öljyt ja suodatin vaihdettu,eikä toimi! Kohta palaa käpy... Niin ja autohan oli W124 300D -86
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Näissä pystyy remmin pujottamaan väärinkin. :shock: (ja toimii)
Tarkasta ohjekirjan pujotuskaaviosta, ettei vain olisi käynyt käpy. :roll:
Parooni
Viestit: 2
Liittynyt: 03.12.2007 22:34
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Parooni »

Kyllä se on ihan kaavioiden mukaan pujotettu
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

laitetaans ny tänne ku tähän liittyy... :D kuinka ku -92 w124 200e:stä viskoflekti rikki niin käykö samanlaisesta mut riisselistä flekti tuohon... :?: :?:
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”