Peilivilkut

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
windsor
Viestit: 11
Liittynyt: 08.11.2007 17:16
Paikkakunta: Kannonkoski

Peilivilkut

Viesti Kirjoittaja windsor »

Katsastusmies ilmoitti ystävällisesti että autooni pitää asentaa sivuvilkut. Ostin peilivilkut kun en viitsi ruveta peltiin tekemään reikiä... Mistä vilkuille virta? Lokarin sisästä katsoin ja ei ole johtoja valmiina eli ilmeisesti pitää vetää itse johdot... Onko etuvilkuilta mahdollista ryöstää virtaa? Rupeaako vikavalo palamaan ledivilkuista?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Etuvilkkujen takaa voi "ryöstää" virran ja ledivilkut voi laittaa ongelmitta.
jeemu
Viestit: 763
Liittynyt: 08.11.2007 1:17
Paikkakunta: Kalajoki

Re: Peilivilkut

Viesti Kirjoittaja jeemu »

windsor kirjoitti:Katsastusmies ilmoitti ystävällisesti että autooni pitää asentaa sivuvilkut. Ostin peilivilkut kun en viitsi ruveta peltiin tekemään reikiä... Mistä vilkuille virta? Lokarin sisästä katsoin ja ei ole johtoja valmiina eli ilmeisesti pitää vetää itse johdot... Onko etuvilkuilta mahdollista ryöstää virtaa? Rupeaako vikavalo palamaan ledivilkuista?
Onkos biilisi tuonti auto? Ei kai niihin enää hetkeen ole tarvinut reikiä vilkkuja varten nysvätä.
http://ec.europa.eu/enterprise/regulati ... 169_fi.pdf
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sivuvilkut pitää laittaa, ilmeisesti kyse linkin "kansallisesta hyväksynnästä" ?
windsor
Viestit: 11
Liittynyt: 08.11.2007 17:16
Paikkakunta: Kannonkoski

Viesti Kirjoittaja windsor »

Auto on tuotu saksasta ja on vm.92. Katsastusmies sanoi että kilpiä ei tule ennenkuin on sivuvilkut...itesekkin ihmettelen tätä kun kaverilla oli '92 sierra ja siinä ei ollut vilkkuja ja missään ei tullut sanomista...
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

http://s141.photobucket.com/albums/r49/ ... =016-1.jpg

tuommotteella minä omani katsastin,ei tarvinnu hyviä lokareita puhkoa :wink:
Lepist0
Viestit: 70
Liittynyt: 13.9.2007 15:06

Viesti Kirjoittaja Lepist0 »

Kokeilin ensiksi tuolla tavalla, miten kuvassa näkyy. Minulla ei mennyt vastaavalla patentilla lävitse, joten laitoin kaksi
puoli teipillä sivuvilkut kylkeen kiinni ja johdot menivät vain auton ulkopuolella ja oven/lokarin koloa pitkin nousivat konehuoneeseen. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”