Pitäs saada öljynpaineen kello/anturi/mikälie irti tuosta M103:sta. Jonkinlainen pultti siinä näytti olevan, mutta pitäiskö siihen ihan tavan avaimen sopia? Pultti näytti kyllä ihan siltä, kuin se olisi pelkkä läpi stanssattu peltiprikka.
Lähtiskö tuo ihan vaan vetämällä? Pitäiskö ensin kiertää autoa pari kertaa ja tehdä lumihankeen pari enkeliä? Auttasko jos avaisi takaluukun ensin?
Miten irtoaa öljynpainekello?
-
- Viestit: 2180
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Minä en tuaskaa noista numertoista mittää ymmärrä, mutta jos on kyse 200 D:stä.
Ni käsinhän myökin sitä aluks kiännettiin pikkusen kerrassaan. Sitten vasta huomattiin, että käyhän sinne 17" listakin. Normalikätiset kierteet.
Ni käsinhän myökin sitä aluks kiännettiin pikkusen kerrassaan. Sitten vasta huomattiin, että käyhän sinne 17" listakin. Normalikätiset kierteet.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Tässä on siis kyseessä kolmelitranen pentsiini. Se listan paikka oli sitten ilmeisesti kapiinin puolella? Oli niin paljon sotkua siellä, ettei siellä mitään lista-avainten paikkoja näkynyt. Kiitos kuitenkin vinkistä, pitääpä käydä huomenna harrastamassa.650000tuttavuus kirjoitti:Minä en tuaskaa noista numertoista mittää ymmärrä, mutta jos on kyse 200 D:stä.
Ni käsinhän myökin sitä aluks kiännettiin pikkusen kerrassaan. Sitten vasta huomattiin, että käyhän sinne 17" listakin. Normalikätiset kierteet.
-
- Viestit: 2180
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37