C 36 AMG M104 nokkien ajoitus?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
C 36 AMG M104 nokkien ajoitus?
Mites nuo ny pitikään AMG-mallissa laittaa? -96 kyseessä jos on vuosimallieroja.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Olisko tuosta apua: http://www.peachparts.com/shopforum/2447181-post17.html
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Juu tuota linkkiä tuli katteltuakin jo. Kyllähän tuosta näkee miten ne voi laittaa.
Mutta kiitos Marcolle tästäkin.
Ja tähän se homma kaatuu. Tarvitsisi sellasen linkin jossa tietoa.My car is running beautifully with this setting. So I believe it is perfect...or pretty damn close!
Mutta kiitos Marcolle tästäkin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Löytyy mutta hakemista tosiaan helpottaa kun on auton runko numeroonre kirjoitti:Löytyykö näitten AMG-koneitten juttuja WIS:stä? Jos löytyy, niin voin illalla kurkata, jos saan vaan tarkan moottorikoodin. Jos ei löydy, niin en voi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Noku ei vissiin WISsistäkään löytyny. Konehan ei ole MB:n, vaan tuolloin vielä villinä pajana toimineen AMG:n tekele. Eri yhtiöitä vaikka yhteistyötä tekivätkin.
M104 HFM koneissa laitetaan 4mm tapit nokkien laipoista vasten kannen ylätasoa kampi 1:sen ykk:ssa, mutta kaikissa ajoitus ohjeissa on teksti "except AMG-models" tjsp. Pakonokkapyörään onkin AMG:llä porattu uusi kohdistustapin reikä, jolla ajoitus muuttuu 5 astetta. Imunokka-akseli taas ei ole vakio 280:sen, vaan joku oma profiili. Imunokan oikea asento voisikin hyvin olla aikaisemmalla kuin vakiossa. Imunokan ajoituslaitteen liikettä on rajoitettu siten että se aikaistaa päällä ollessaan vain 26 astetta vakion 32 asteen sijaan. Liekö tälle siis syynä suurempi perusennakko?
M104 HFM koneissa laitetaan 4mm tapit nokkien laipoista vasten kannen ylätasoa kampi 1:sen ykk:ssa, mutta kaikissa ajoitus ohjeissa on teksti "except AMG-models" tjsp. Pakonokkapyörään onkin AMG:llä porattu uusi kohdistustapin reikä, jolla ajoitus muuttuu 5 astetta. Imunokka-akseli taas ei ole vakio 280:sen, vaan joku oma profiili. Imunokan oikea asento voisikin hyvin olla aikaisemmalla kuin vakiossa. Imunokan ajoituslaitteen liikettä on rajoitettu siten että se aikaistaa päällä ollessaan vain 26 astetta vakion 32 asteen sijaan. Liekö tälle siis syynä suurempi perusennakko?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla