300d käynnistyvyys

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
niittyheinän
Viestit: 1
Liittynyt: 25.6.2012 18:03

300d käynnistyvyys

Viesti Kirjoittaja niittyheinän »

Missä vika kun moottori käynnistyis aivan kuin yhtä pyttyyä uupuisi ja hetken kuluttua sekin päättäisi lähteä mukaan ja käynti tasottuu.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

heikko hehku vous aiheuttaa ton.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Suutiin vuotaa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
kimu12
Viestit: 16
Liittynyt: 21.3.2012 22:21

Viesti Kirjoittaja kimu12 »

Anteeksi nosto.

Ittellä olis samalaine ongelma. 300d ei tykkää käynnistyy oikee koskaa, väillä tulee positiivinen yllätys ja laakista käymään :D Aina kun saa käyntii, harmaat savuu, ja kamala rynkytys. Yksi hehkuista on pimeänä, ja varmaankin diisselinpaluulinjastossa reikä, mut lähti hyvin käymään, ennenkun tankkasin tota pro diisseliä :o

Mites se paluulinjaston reikä vaikuttaa ylipäätänsä tuohon ongelmaan, ja miten se ois helpoin korjata?

Sitte semmonen, että oisko turun alueella ketää joka jaksais jeesata aloittelijaa noitte hehkujen kanssa, ku ne pitäs vaihtaa? sen verran kokemuksia kuullu, että ite en viittisi niitä värkätä :D
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

onko leveä vai kapea kantinen :?:
Jos leveä, kannattaa viedä pajalle jolla on oikeat välineet
varsinkin, jos ollut jonkun aikaa hehku mykkänä.

Polttoainelinjaston vuodot heikentää aina käyntiinlähtöä
autodidakti
kimu12
Viestit: 16
Liittynyt: 21.3.2012 22:21

Viesti Kirjoittaja kimu12 »

24v, eli leviäkantinenhan tuo on. Mutta kiitos vinkeistä, etten itse rupea niit kampeamaan pois :D
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

ite sanoisin et kannattaa ennemmmi kokeilla ite, voi lähteäkkin irti. Jos katkeaa niin ajaa pajan pihaan, irroittaa siinä imusarjan ettei siitä tule kuluja ja antaa heidän hoitaa porauksen.[/url]
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kunnolla irrotusöljyä etukäteen ja sitten kone oikeen kunnolla kuumaksi ennen kun alat vaihtelemaan. :wink:
Tai ajele tänne niin koitetaan :roll: :lol:
Avatar
felmit
Viestit: 730
Liittynyt: 20.10.2010 7:51
Paikkakunta: near main airport

Viesti Kirjoittaja felmit »

jos kuitenkin itse päätät alkaa töihin
lue :arrow: viewtopic.php?p=426633#426633
autodidakti
Avatar
Aku P
Perniön Pulitzer
Viestit: 1204
Liittynyt: 30.9.2005 13:07
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

kimu12 kirjoitti:Anteeksi nosto.

Ittellä olis samalaine ongelma. 300d ei tykkää käynnistyy oikee koskaa, väillä tulee positiivinen yllätys ja laakista käymään :D Aina kun saa käyntii, harmaat savuu, ja kamala rynkytys. Yksi hehkuista on pimeänä, ja varmaankin diisselinpaluulinjastossa reikä, mut lähti hyvin käymään, ennenkun tankkasin tota pro diisseliä :o

Mites se paluulinjaston reikä vaikuttaa ylipäätänsä tuohon ongelmaan, ja miten se ois helpoin korjata?

Sitte semmonen, että oisko turun alueella ketää joka jaksais jeesata aloittelijaa noitte hehkujen kanssa, ku ne pitäs vaihtaa? sen verran kokemuksia kuullu, että ite en viittisi niitä värkätä :D
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten paluulinjaston reikä vaikuttaa muuhun kuin kulutukseen - eikö se sieltä sitten vaan puske löpöt pihalle sen sijaan että ne menisivät takaisin tankkiin?
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti

EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2946
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

jostain syystä hörii ilmoja sieltä, jos suuttimien paluuletkut vaihtaa saa startata pitempään...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Juukes
aktiivimeseläinen
Viestit: 1068
Liittynyt: 05.11.2010 10:06
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Juukes »

Itelle tuli hehkujen vaihto maksamaan 2000e... :lol: Tosin siinä samalla kansi kattottiin ja suuttimet tarkistettiin ja yks esikammio vaihdettiin ja tosissaan kaks hehkua kammettiin irti.

Yksi kuultu vinkki on se että muutaman päivän ajan kerran päivässä pitäs ruikata crctä hehkujen juureen. Kone vaan lämpimäksi ja hopusti imusarja tieltä pois ja irrottelemaan niin pitäisi lähteä. Itehän en crctä käyttäny ja imusarjaa irrottaessa meni joku tovi jolloin motti kerkes jäähtyä sen verran
Entisiä:

190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet

Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi

Harrasteet:

Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”