73v carinan museo katsastus...
73v carinan museo katsastus...
oon tässä jonkun aikaa laitellu kaverin tojoa(evvk) mutta tuli luvattua onko konehuone pakko maalata?entä miten tarkkaa ne tutkii maalaus hommat ja hitsaus hommat?autossa on kaikki orkkis osat tallella.
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
Jos museokatsastaa meinaat niin auton täytyy olla hyvin entisöity tai hyvänä säilynyt alkuperäine auto. Ruostetta ei saa olla eikä maalipinnasakaan paljoa sanomista. Siis sävy eroja ei sallita eikä halistunutta pintaa. Lisäksi väri pitää olla kyseisen mallin ja vuosiluvun mukainen värikoodi. Hitsaus ja korjausjäljet eivät kuulu museoautoon.
maalaus tulee ihan orkkis värillä ja hitsaus kohdat tehdä niin ettei huomaa,eli hommaa riittää meinasin sitä jos siellä konehuoneessa ei oo kun pikku ruoste kohta niin pitääkö koko konehuone maalata vai riittääkö sen kohdan korjaus ja maalaus?
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Riittää esim. korjausmaalaus
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
siinä ois muutama kuva hommasta!
http://img218.imageshack.us/img218/8814/kuva302eh6.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/3821/kuva305uv3.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/8616/kuva324kx2.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/4155/kuva325xg0.jpg
http://img218.imageshack.us/img218/8814/kuva302eh6.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/3821/kuva305uv3.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/8616/kuva324kx2.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/4155/kuva325xg0.jpg
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
Voi kakkajuna miten hieno Kaarina! Hetkinen...*yrittää koota itsensä ja pyyhkii liikutuksen kyyneleitä kalsareiden kuminauhaan.*
Noni...niisk... ...Kyseessä on meikäläisen nuoruusvuosien kiistatta hienoin japanilainen tuning-aihio -jos nyt puhutaan edes jollain lailla lättähattujen ulottuvilla olleista autoista.
Salainen resepti jolla saa takuulla suolta:
-Etujouset poikki.
-Ladan jouset taakse.
-Pannuhuoneeseen Japanista uitettu 1,6 twin cam.
-Väitetään että twin cam on takuulla Levinin tekemä.
-Vaakaimut "Levinin tekemään koneeseen."
-Saabin penkit kajuuttaan
-Pantteri.istuinsuojat
-Iso kasa Wundereita, tottakai
-Etupenkkien alle ns. "p*lluvalot", Datsun 100A:n etuvilkut ja kynsilakka toimii hyvin.
-Takalasinritilä, korinvärinen.
-Liimattava Formuling kumispoileri.
-Talmu huomiovalot, mielellään ilman releitä kytketyt.
-Peruutusvaloksi sumuvalo takapuskuriin.
-Valourut hattuhyllylle.
-Alppitorvet maskin taakse.
-Mangelssit alle, kromiset.
-225/70x13 "läskit" alle.
-Takapöntön tilalle "Efector"
-Hattuhyllylle serkun Ruotsista tuomat lisäjarruvalot, 2kpl.
-Kiikarimankka takakäteen, tilalle Fujitsu Ten huippusoitin, hattuhyllylle 6 x 9 Jensenit, 120W/kpl. Hurinasta huolehtii Eltan 20-kanavainen taajuuskorjain-boosteri, Anttila myy osamaksullakin.
-Taakse 2 antennia, 2,5m kappale, maalataa korin väriin, ketunhännät päihin. Katolle 4m pitkä LA-piiska.
Noilla alkuun.
Saalistaminen l. jahti l. "Bimbaros" :
Ajetaan luu pihalla ees-taas tanssilavan edustaa. Fujitsu Ten soittaa särkien Italialaisen laulajattaren Sabrinan schlageria "Boys-boys-boys." Jos Fujitsu imee kasetin väliin kesken illan, vaihdetaan pesää varakasetti jolle on nuorten sävellahjasta monomankalla äänitetty Samantha Foxin kappale "Touch me."
Hajallisen kasetin muiluttaminen:
Kelataan Kaarinan mittariin 160-170 Km/h. Rikotaan kasetti ja päästetään toinen nauhakeloista auton ikkunasta lentoon. Nauretaan lähes "kykyllään." Kun kasetti on purkautunut kokonaan, vetäistään käsijarrukäännös kuivalla asfaltilla 80Km/h nopeudesta, ihmetellään että olipas taas kaarina lähellä kaatua, mutta eipä kuitenkaan kaatunut. Vaihdetaan vanteelta muljahtanut takarengas vararenkaaseen, ajetaan takaisin ja pysäköidään auto tanssilavan pihaan niin, että eriparin vanteet jäävät metsän puolelle. Vanteiden parittomuus ei karkota parittelunhaluisia Dingo-tyttöjä.
Näin. Alotellaan tämmösellä kevyellä setillä. Kerro jos ei ala lohkeamaan, hihaan saattoi jäädä vielä jokunen ässäkin.
Onnea jahtiin.
Noni...niisk... ...Kyseessä on meikäläisen nuoruusvuosien kiistatta hienoin japanilainen tuning-aihio -jos nyt puhutaan edes jollain lailla lättähattujen ulottuvilla olleista autoista.
Salainen resepti jolla saa takuulla suolta:
-Etujouset poikki.
-Ladan jouset taakse.
-Pannuhuoneeseen Japanista uitettu 1,6 twin cam.
-Väitetään että twin cam on takuulla Levinin tekemä.
-Vaakaimut "Levinin tekemään koneeseen."
-Saabin penkit kajuuttaan
-Pantteri.istuinsuojat
-Iso kasa Wundereita, tottakai
-Etupenkkien alle ns. "p*lluvalot", Datsun 100A:n etuvilkut ja kynsilakka toimii hyvin.
-Takalasinritilä, korinvärinen.
-Liimattava Formuling kumispoileri.
-Talmu huomiovalot, mielellään ilman releitä kytketyt.
-Peruutusvaloksi sumuvalo takapuskuriin.
-Valourut hattuhyllylle.
-Alppitorvet maskin taakse.
-Mangelssit alle, kromiset.
-225/70x13 "läskit" alle.
-Takapöntön tilalle "Efector"
-Hattuhyllylle serkun Ruotsista tuomat lisäjarruvalot, 2kpl.
-Kiikarimankka takakäteen, tilalle Fujitsu Ten huippusoitin, hattuhyllylle 6 x 9 Jensenit, 120W/kpl. Hurinasta huolehtii Eltan 20-kanavainen taajuuskorjain-boosteri, Anttila myy osamaksullakin.
-Taakse 2 antennia, 2,5m kappale, maalataa korin väriin, ketunhännät päihin. Katolle 4m pitkä LA-piiska.
Noilla alkuun.
Saalistaminen l. jahti l. "Bimbaros" :
Ajetaan luu pihalla ees-taas tanssilavan edustaa. Fujitsu Ten soittaa särkien Italialaisen laulajattaren Sabrinan schlageria "Boys-boys-boys." Jos Fujitsu imee kasetin väliin kesken illan, vaihdetaan pesää varakasetti jolle on nuorten sävellahjasta monomankalla äänitetty Samantha Foxin kappale "Touch me."
Hajallisen kasetin muiluttaminen:
Kelataan Kaarinan mittariin 160-170 Km/h. Rikotaan kasetti ja päästetään toinen nauhakeloista auton ikkunasta lentoon. Nauretaan lähes "kykyllään." Kun kasetti on purkautunut kokonaan, vetäistään käsijarrukäännös kuivalla asfaltilla 80Km/h nopeudesta, ihmetellään että olipas taas kaarina lähellä kaatua, mutta eipä kuitenkaan kaatunut. Vaihdetaan vanteelta muljahtanut takarengas vararenkaaseen, ajetaan takaisin ja pysäköidään auto tanssilavan pihaan niin, että eriparin vanteet jäävät metsän puolelle. Vanteiden parittomuus ei karkota parittelunhaluisia Dingo-tyttöjä.
Näin. Alotellaan tämmösellä kevyellä setillä. Kerro jos ei ala lohkeamaan, hihaan saattoi jäädä vielä jokunen ässäkin.
Onnea jahtiin.
Sama piä kesät talavet, tärkein unohtui mainita Korjataan erhe :
Seuraavaksi kysytään perinteisesti ja tottakai "paljonko etujousia pätkästään?"
Vastaus: Oikea etunoja on noin 38 astetta. Kulman oikeellisuus on todettavissa yksinkertaisella kenttätestillä:
Suoli-penetraation on oltava suoritettavissa konepeltiä vasten puolittaisesta telemark-asennosta, eli toisella kädellä saa ottaa tukea pellistä tai penetroitavan selästä. Penetroija ei saa käyttää puukenkiä, kyseiset kengät altistavat etenkin sorapihoilla nilkkavammoille, mittaustuloskin vääristyy viitisen senttiä, eli noin asteen verran.
Pahoittelen huolimattomuuttani ensimmäisessä viestissä.
No, nyt pitäs alustan olla säädöissään.
Seuraavaksi kysytään perinteisesti ja tottakai "paljonko etujousia pätkästään?"
Vastaus: Oikea etunoja on noin 38 astetta. Kulman oikeellisuus on todettavissa yksinkertaisella kenttätestillä:
Suoli-penetraation on oltava suoritettavissa konepeltiä vasten puolittaisesta telemark-asennosta, eli toisella kädellä saa ottaa tukea pellistä tai penetroitavan selästä. Penetroija ei saa käyttää puukenkiä, kyseiset kengät altistavat etenkin sorapihoilla nilkkavammoille, mittaustuloskin vääristyy viitisen senttiä, eli noin asteen verran.
Pahoittelen huolimattomuuttani ensimmäisessä viestissä.
No, nyt pitäs alustan olla säädöissään.
carina kateusko? purais
JOO... Eli tervehdys teille! Miekkis taitaa olla uusi täällä miestenmaailmassa,ajattelin kurkata millanen juttu tää nyt on kun mieskin jää tänne usein tunneiks. Kattelin tuota museo carinaa äsken osittain kateudest vihrenä... ite oon ehtiny just tollasta harraste autoo jonka sais ihan ite viksata kuntoon... TAITAA JÄÄHÄ HAAVEEKS KUN NIITÄ EI OO TAI JOS löytää niin sitä ei kannata ruveta viksaamaan.
joo sisusta tulee ihan orkkis kuntoon,vaihdettiin yks päivä koelauta ja vähän muutakin osaa sisälle,meinasin ens keväänä maalata sen vielä kerran,saa kaikki pikku virheet pois.laitan kuvia tässä lähipäivinä!
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi