Diesel-Corolla hyytyi, neuvoja kaivataan
Diesel-Corolla hyytyi, neuvoja kaivataan
Mitäs -03 Corolla d4d syöttöpumpuista yleensä hajoaa ja voiko niitä korjailla?
Tutun naisihmisen rokolla hylkäs tienvarteen ja paikallinen autohajottamo oli diagnosoinut vian pumppuun. Vika oli kuvailtu juuri niinkuin naiselle yleensä: nafta ei kulje
Heidän mukaan ei voi kun vaihtaa koko paskan, mutta onko näin?
Kohtuupahaa hintaa nimittäin tarjoavat, purkuosa asennettuna 1400, uusi 2500.
Tutun naisihmisen rokolla hylkäs tienvarteen ja paikallinen autohajottamo oli diagnosoinut vian pumppuun. Vika oli kuvailtu juuri niinkuin naiselle yleensä: nafta ei kulje
Heidän mukaan ei voi kun vaihtaa koko paskan, mutta onko näin?
Kohtuupahaa hintaa nimittäin tarjoavat, purkuosa asennettuna 1400, uusi 2500.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Just joo. Kauheeta paskaa taas. Ei maksa käytetty pumppu ku muutaman satasen ja suomessa 300-800. Suomen hinta kunnostetulle Denson pumpulle 1200e 1v takuulla, muilla mailla lähes puolet halvempi.
Viimeksi muokannut Sergey, 31.1.2014 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tähän olivat pajalla vaihtaneet sen pumpun. Ja arvatkaa mitä?
Joo. Eihän se käy.
Nyt epäillään ykkösen suutinta, 560 €.
Ihan sattumalta hajonnu sekä punppu, että suutin siihen liikennevaloihin? Onhan se mahdollista, ei sillä.
Pumppu on kuulemma joka tapauksessa erittäin paskana.
Eihän tää minuun liity muuta kuin sen verran,mitä apua ja neuvoja kyseltiin. Kumpaankaan huutoon ei oikein päässyt vastaamaan, mutta nyt kyrsii kyllä toisen puolesta aika rajusti.
Kolmen tonnin korollaan kahen viikon sisäön liki kolme tonnia.
Täähän oli siis jakohihnan vaihdossa juuri päivää ennen hyytymistään samalla verstaalla. Lie sekin ollu 700 €.
On siinä perheellisellä maksettavvaa.
Joo. Eihän se käy.
Nyt epäillään ykkösen suutinta, 560 €.
Ihan sattumalta hajonnu sekä punppu, että suutin siihen liikennevaloihin? Onhan se mahdollista, ei sillä.
Pumppu on kuulemma joka tapauksessa erittäin paskana.
Eihän tää minuun liity muuta kuin sen verran,mitä apua ja neuvoja kyseltiin. Kumpaankaan huutoon ei oikein päässyt vastaamaan, mutta nyt kyrsii kyllä toisen puolesta aika rajusti.
Kolmen tonnin korollaan kahen viikon sisäön liki kolme tonnia.
Täähän oli siis jakohihnan vaihdossa juuri päivää ennen hyytymistään samalla verstaalla. Lie sekin ollu 700 €.
On siinä perheellisellä maksettavvaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Tässä on pointtia....!Jallmari kirjoitti:Fenton kirjoitti: Täähän oli siis jakohihnan vaihdossa juuri päivää ennen hyytymistään samalla verstaalla.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Varmaankin jalmari käskee tarkistamaan ajoituksen ja jakopään muutenkin.
Kyllä taitaisi tulla halvemmaksi käskeä laittaa vanha (ehjä pumppu)? takaisin siirtää merkkiliikkeeseen, joskus nuo paikalliset korjaamot ( niitäkin on toki moneen junaan) saavat aikaa vaan turhaa laskua, eikä autoa saada kuntoon kun vaihtamalla kaikki osat yksitellen..
Kyllä taitaisi tulla halvemmaksi käskeä laittaa vanha (ehjä pumppu)? takaisin siirtää merkkiliikkeeseen, joskus nuo paikalliset korjaamot ( niitäkin on toki moneen junaan) saavat aikaa vaan turhaa laskua, eikä autoa saada kuntoon kun vaihtamalla kaikki osat yksitellen..
Joskus on itellä tullut vastaan Volkkarissa semmoinen juttu, että juuri jakopäänhuollossa käyneestä autosta antautuu melkein samana päivänä apuakselin laakerointi ja tietenkin asiakkaalla suupielet alaspäin.
Vanhalla, löysällä olleella hihnalla olisi ehkä laakerointi kestänyt vielä jonkin matkaa mutta uuden oikealla kireydellä olevan hihnan myötä porsi samointein.
Vanhalla, löysällä olleella hihnalla olisi ehkä laakerointi kestänyt vielä jonkin matkaa mutta uuden oikealla kireydellä olevan hihnan myötä porsi samointein.
Hyvä tieteki nyt viisastella jälkikäteen mutta ko ei tarkemmi kerrota mikä kone kysees ni noita D4D koneita saa purkaamoilta alle 2000€ vereksiä. Mitä lie koko koneen vaihtotyö sitte.
Vähä reilua 2000€ on japanmotorssilla josta saa 3kk takuun moottoreille ja tulee kaukokiidolla pihhaan tai korjaamolle. Ainaki ennen oli tommoset takuut moottoreille.
Lae-invest oy sitten joka myy toyota purkuosia ja tuolta oon ostellu ja hyvä maku jääny suuhun palvelusta. Kerran tuli rikkinäinen yks 5€ anturi ni laittovat 3kpl samalaisia ilmaseks tilalle. 2kpl jäi itelle siis hyllyyn ehyitä ny.
Vähä reilua 2000€ on japanmotorssilla josta saa 3kk takuun moottoreille ja tulee kaukokiidolla pihhaan tai korjaamolle. Ainaki ennen oli tommoset takuut moottoreille.
Lae-invest oy sitten joka myy toyota purkuosia ja tuolta oon ostellu ja hyvä maku jääny suuhun palvelusta. Kerran tuli rikkinäinen yks 5€ anturi ni laittovat 3kpl samalaisia ilmaseks tilalle. 2kpl jäi itelle siis hyllyyn ehyitä ny.
E46 330D & E46 328i
Ei tuon ikäsissä toyotissa ole vielä jakopäiden kanssa ongelmia.
Tulikos se uudempi moottori 05 vai 06 kun tuli alumiinilohko ja jakoketju. Jakoketju venyy ja hyppää 100 tkm kohdalla ja sitten kun aletaan kantta nostamaan ylös ( toki vaatii ensin koko moottorin noston ylös) niin sitten tulee kaikki kierteet kannenpulttien mukana ylös.
Tulikos se uudempi moottori 05 vai 06 kun tuli alumiinilohko ja jakoketju. Jakoketju venyy ja hyppää 100 tkm kohdalla ja sitten kun aletaan kantta nostamaan ylös ( toki vaatii ensin koko moottorin noston ylös) niin sitten tulee kaikki kierteet kannenpulttien mukana ylös.
Jos eri seppä tekkee jakopään huollon ni vituiks menee koko kone vaikka ois hammasrattailla kute valtrassa.jolle kirjoitti:Ei tuon ikäsissä toyotissa ole vielä jakopäiden kanssa ongelmia.
Tulikos se uudempi moottori 05 vai 06 kun tuli alumiinilohko ja jakoketju. Jakoketju venyy ja hyppää 100 tkm kohdalla ja sitten kun aletaan kantta nostamaan ylös ( toki vaatii ensin koko moottorin noston ylös) niin sitten tulee kaikki kierteet kannenpulttien mukana ylös.
E46 330D & E46 328i
Minä en tiiä mikä kone se on, saati onko niitä useampia vaihtoehtoja tuon ikäisessä Korillassa. Kakslitranen d4d se on, enempää en tiiä.
Moottoreita oli purkimot kovanaan, vaan kun niistä puuttui ruiskuttelulaitteet. Käytettyjähän niitä on metsästelty.
Pumppu tuli käytetty, suuttimia ei löytynyt.
Mitäpä varten sitten ostaisi moottorin siihen lisäksi kahdella tonnilla?
Jos se minun auto olisi, niin tuossahan se lojuisi odottamassa purkajaa jo...
Mulla olisi loppunut rahat ja auton pito jo tuon jakohihnaremontin kohdalla, ei olis pystynyt.
Moottoreita oli purkimot kovanaan, vaan kun niistä puuttui ruiskuttelulaitteet. Käytettyjähän niitä on metsästelty.
Pumppu tuli käytetty, suuttimia ei löytynyt.
Mitäpä varten sitten ostaisi moottorin siihen lisäksi kahdella tonnilla?
Jos se minun auto olisi, niin tuossahan se lojuisi odottamassa purkajaa jo...
Mulla olisi loppunut rahat ja auton pito jo tuon jakohihnaremontin kohdalla, ei olis pystynyt.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.