Auto on 320 cdi -00. Ongelman ydin: Hydraulinestesäiliö tyhjenee, tekee pikku lammikon parkissa ollessaan kuskin etupyörän viereen. Hieman sitä katselin, ja näytti tiputtavan raidetangolta. Käykö säiliöön normaali hydrauliöljy vai tarviiko olla jotain "spesiaaliöljyä" kl-osilta? Missä tässä on ohjaustehostimen säiliö, vai onko kyseinen säiliö myös tehostimelle? Minkähänlainen homma tuo vuoto on saada pois päiväjärjestyksestä..?
Näihin mieltä askarruttaviin kysymyksiin kun saisi vastauksia niin syvästi kiitollinen olisin!
Öljyvuotoa, help!
Pahasti kuulostaa juuri samalta vialta kuin omassa, mennyt raidetangon suojakumi rikki ja päässyt hiekka hiertämään hammastangon stefan entiseksi. Aina kun kääntää rattia niin öljyt karkaa stefan kautta ja tippasee rikkinäisen suojakumin välistä. Tietää missä on kulkenut kun aina on kuskinpuolella läntti , alkaa oleen jo viikottainen homma lisätä säiliöllinen nestettä
Stefoja ei voi itse vaihtaa joten kunnostettu/purkuautosta ehyt hammastanko tilalle
Oikeaa ohjaustehostinöljyä löytyy vaikkapa Motonetistä, vaihtoehtoisesti käy myös ihan normi ATF.
Nestesäiliö on heti koneen oikeassa etureunassa polttlainesuodattimen vieressä, näin ainakin 200cdissä
Stefoja ei voi itse vaihtaa joten kunnostettu/purkuautosta ehyt hammastanko tilalle
Oikeaa ohjaustehostinöljyä löytyy vaikkapa Motonetistä, vaihtoehtoisesti käy myös ihan normi ATF.
Nestesäiliö on heti koneen oikeassa etureunassa polttlainesuodattimen vieressä, näin ainakin 200cdissä
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Shatter kirjoitti:Pahasti kuulostaa juuri samalta vialta kuin omassa, mennyt raidetangon suojakumi rikki ja päässyt hiekka hiertämään hammastangon stefan entiseksi. Aina kun kääntää rattia niin öljyt karkaa stefan kautta ja tippasee rikkinäisen suojakumin välistä. Tietää missä on kulkenut kun aina on kuskinpuolella läntti , alkaa oleen jo viikottainen homma lisätä säiliöllinen nestettä
Stefoja ei voi itse vaihtaa joten kunnostettu/purkuautosta ehyt hammastanko tilalle
Oikeaa ohjaustehostinöljyä löytyy vaikkapa Motonetistä, vaihtoehtoisesti käy myös ihan normi ATF.
Nestesäiliö on heti koneen oikeassa etureunassa polttlainesuodattimen vieressä, näin ainakin 200cdissä
Toi ei ole sitä oikeaa väykkään vaan tämä
http://www.motonet.fi/fi/tuote/590057/F ... 1l-MB-3440
jos katsoo säiliön korkista oikeat numerot
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tarkista nyt kuitenkin ettei vuotaisi mistään liitoksesta Itellä meni o-renkaat hammastangosta ja alkoi merkkailemaan reviiriä sillein että viikossa meni litran verran öljyä ennenkuin kerkesin vaihtamaan nuo pari o-rengasta. Pystyy vaihtamaan alakautta jos vuotaa hammastangon putken välistä
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B