W124 paras/kestävin aski 250D-300D:n jatkoksi?
W124 paras/kestävin aski 250D-300D:n jatkoksi?
Heissan, olen siis uusi tällä palstalla enkä tiedä onko kysymys oikeassa osiossa, mutta sellaista tässä nyt miettinyt, että pitäis hommata yks merssu lisää kun tietäs millä laatikolla kannattaisi ostaa. Haaveissa olisi siis saada jonkinlainen turbodiesel projekti mersu vitos tai kutos koneella ja nyt sitten miettiny, että jos vahingossa rupeaa voimaa lähtemään niin onko automaatin ja manuaalin kestävyydessä yleisesti eroa? Ja kummastako askista helpommalle saa kestävämmän rakenneltua?
Manuaaleiata kestävin 124 johdannainen on 300-24 tai E320 bensan sport ZF käänteisellä kaaviolla, automaateista taas 300 turbon 722.3!
Terveiset tästä Koivujärven rannalta mökkisaunan terassilta
Terveiset tästä Koivujärven rannalta mökkisaunan terassilta
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kiitoksia kiitoksia, manuaalina tuo tulee varmaan ostettua w124 300 tdt ois kiikarissa kunhan sopiva yksilö tulee vastaan. Ennestään 200d ja 300d sedan molemmat valkoisena. Ja saahan ruota sitten rakennettua mieleisen vaihteisto kombon kun aika näyttää porsiiko vai ei Tuohon 200d:hen vois vaihtaa 250d padan jos virkistyis hieman pumpunropauksen jälkeen.