Eli tälläne tällä kertaa.
Kuinka paljon joutuu / tarvitsee siirtää johtosarjoja diisseli koneen mukana? siirrettävä kone -92 300TD --- -89 300E paikalle ja tietysti 4matic molemmat
Voiko oikaista vaihtamalla tiettyjä komponentteja vai koko sähköjohtohässäkkä?
Kuinkahan paljon tuolla bensiini auton johdotuksissa on otettu humioon mahdollista dieseliä
Kaikki tiedot tervetulleita
koneen vaihdon sähkö hässäkkä B-D
koneen vaihdon sähkö hässäkkä B-D
"Nelikolla" varmasti kotiin vaikka baarista
Se tiisselimosa ei tarvi muita sähköjä toimiakseen kuin hehkureleen ja sen johdot.
Esim vanhat lämpö/ö.painemitarin johdot menee tiisseliin suoraan. Samoin laturin johdot. kuin myös startin johdot.
Kierroslukumittari pitää vaihtaa tiisselimalliin ja se vaatii toimiakseen ELR_releen joka ohjaa myös tyhjäkäynnin kierroksia. Tosin kone toimii hyvin ilmankin.
Sitten pitää vaihtaa virtalukko jossa on alipainesammuttimelle alipaine kytkin. Tai sitten sen sammutuksen voi rakentaa vaikka magneettiventtiilillä jos ei jaksa koko virtalukkoa vaihtaa.
Bensapumput auton alta pois ja suora letku tilalle. Tiisselin syöttöpumpussa on oma siirtopumppu.
Siinäpä aluksi joitain mitä pitää tehdä.
Niin ja 300E:n jäähdytin ei käy. Se myös vaihtoon.
Esim vanhat lämpö/ö.painemitarin johdot menee tiisseliin suoraan. Samoin laturin johdot. kuin myös startin johdot.
Kierroslukumittari pitää vaihtaa tiisselimalliin ja se vaatii toimiakseen ELR_releen joka ohjaa myös tyhjäkäynnin kierroksia. Tosin kone toimii hyvin ilmankin.
Sitten pitää vaihtaa virtalukko jossa on alipainesammuttimelle alipaine kytkin. Tai sitten sen sammutuksen voi rakentaa vaikka magneettiventtiilillä jos ei jaksa koko virtalukkoa vaihtaa.
Bensapumput auton alta pois ja suora letku tilalle. Tiisselin syöttöpumpussa on oma siirtopumppu.
Siinäpä aluksi joitain mitä pitää tehdä.
Niin ja 300E:n jäähdytin ei käy. Se myös vaihtoon.