Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni :roll:

Sikaako tuo valkoinen on?
Väliaikainen :roll: Siltähän tuo näyttää... :lol:
big jopo
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni :roll:

Sikaako tuo valkoinen on?
Ruuveja ja Sikaa, tuo on valakonen on Tetramassaa= irtoaa nyppäsemällä.
audimies kirjoitti:
Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni :roll:

Sikaako tuo valkoinen on?
Väliaikainen :roll: Siltähän tuo näyttää... :lol:
No näyttää tai ei, mutta näin on. Huomenna vasta liimataan ja ruuvataan, ja kunnon liimalla. :twisted:

Tässä muuten kuva siitä kun sanoin ettei tule pelti alumiinia vasten, unohtu äsken laittaa. 2 varvia massaa:

Kuva

Keep the faith, pojat, en mie tätä ryssi. :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

J.T.S kirjoitti:moposta
:idea:

Kummipojalla oli -74 Tunturi Sport ja Sportilla vaikeuksia käynnistyä.
Vähän yli 10-vuotias sälli ei tajunnut että pensahana vuoti ja kaasarissa koho juopotteli, ei edes väkevästä pensanhajusta.
(No, luulin minäkin kerran että Tuntsavainaa on leiponut yhdessä yössä kiinni seisoessaan paikallaan pihassa; oli vuotanut kampikammion täyteen pensaa ja polkaisu koetteli nilkkaa.)
Siispä kokeilemaan puuttuisiko kipinä = tulppa irti, johto paikalleen ja tulppa moottorin pensaiseen kylkeen.

Tuli kipinä että HUMPS vaan, mopo tietysti nojallaan puista autotallin seinää vasten.
Siitä kertomaan varovarovasti isille että pikkupikkuongelma tuossa pihalla, ei mikään paha juttu mutta kuitenki kannattas tulla ny heti kattomaan, pikkupikku tulipalo vaan ja semmosta :arrow: pojan isä (tiilerikokoa eli 2 metriä ja yli 100 kiloa) ryntää pihalle :arrow: Tunturin sarvista kiinni ja raivokas heitto viereiseen pas*aojaan.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Onko tiilerillä puutetta kesätöistä? Jos on, niin voisit tulla hommiin vaikka tähän topikkiin - tämmöselle mopo-huumorille on olemassa aina katkeamaton tilaus. :ope: :lol:
Avatar
Iippo Vinetto
Autoencyklopedia
Viestit: 1538
Liittynyt: 23.5.2006 17:58
Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.

Viesti Kirjoittaja Iippo Vinetto »

Valkoset mittarinpohjat: http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta%202%2 ... ale200.jpg

Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Älkää polttako itteenne loppuun!
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Iippo Vinetto kirjoitti:Valkoset mittarinpohjat: http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta%202%2 ... ale200.jpg

Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Minkäs kansanmallin mittareista nuo on kopsittu? Tässä on jenkapuntari 30000rpm saakka, ja nopeusmittarissa piisaa näyttöä 410Km/h asti. Ihan toisennäköset, ja ihan tosissaan. :shock:
Mitsu
Viestit: 604
Liittynyt: 28.3.2006 9:44
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Mitsu »

Kuulehan sie HVM Ni mikäs kontrahti me tehään korjaus oppaasta ja kytkin vaijerista se vaijeri on muuten tehtaan pussis :whisper:
Ex E39 525tds touring paku - 99
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mitsu kirjoitti:Kuulehan sie HVM Ni mikäs kontrahti me tehään korjaus oppaasta ja kytkin vaijerista se vaijeri on muuten tehtaan pussis :whisper:
Esitän postikuluja. :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jospa sitä lähtis vähäks aikaa pajottamaan Jettaa, suunnittelis värjäystä eiliseen korjauspaikkaan. :idea:

Suatto kauppareissulla muuten löytyä uus takakontin kansi, saapa nähä. Sattu muuan hyvänpäivän tuttu kaupan pihalla vastaan, ja ihmeteltiin miehissä sen Jettaa. Oli takapuskuri tippunu tielle kun oli lahonnu se tässäkin topikissa elvytetty peltirunko olemattomiin. :lol: Isoilla puskimilla oli auto, ja tarjotteli jotta ostaa se poies.. :roll:

Hintaa ei tullu kysyttyä, kun näin jo viiden metrin päästä (vale) että tankinluukun seutu on lahompi kuin tässä omassa yksilössä. :lol:

Ja yks'kutonen... :(

Mutta luukku oli ehyt, eli pitää hiillostaa sen omistajaa. :ope:
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

Omituinen Höpöttäjä kirjoitti:Ja yks'kutonen... :(

Hä, mitä vikaa ykskutosessa :evil: :idiot: :quarrel: :axe: :protest: :kivalla_paahan: :arsespank:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

MJF kirjoitti:
Kuningasmoottorimies kirjoitti:Ja yks'kutonen... :(

Hä, mitä vikaa ykskutosessa :evil: :idiot: :quarrel: :axe: :protest: :kivalla_paahan: :arsespank:
Ei mitään - pitäähän se tytöilläkin oma moottori olla. 8) :lol:

Tässä oltas nyt:

Kuva

Miks ne ei oo jo tehtaalla tehny tätä näin? Nyt ei ois tarvinnu tehä ite, jos tää ois ollu jo valamiiks näin hyvä. :idea:


Sen verran tympii nämä lahohommat, että voisin ehkä lunastaa sisälokarit ainakin taakse, mikäli joku sellaisia sopivasti tarjoaa. Nyt kaikki akkukoneen kanssa parkkipaikkoja kiertelemään. :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Ja vaaleata pohjamaalia alle :arrow: saadaan punaisesta kirkkaampi. :idea:

Kuva
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

:shock: Odotan innolla lopputulosta... Et taidakkaan ihan kädetön jätkä olla
:lol:
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

ahonen v kirjoitti::shock: Odotan innolla lopputulosta... Et taidakkaan ihan kädetön jätkä olla
:lol:
Tämmösen armottoman kovan k*teenvetäjän ei oikein ole vara olla kädetön. :shock: Lopputulosta ei ole vielä esittää, eli jännitys jatkuu, mutta tässä mennään nyt:

Kuva

Kuva

Jospa tuon sais huomenna valamiiks, tänään ei enää jaksa... :roll:
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään :roll:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Mitsu
Viestit: 604
Liittynyt: 28.3.2006 9:44
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Mitsu »

Milläs koneella toi Jetta olikaan :?:
Ex E39 525tds touring paku - 99
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään :roll:
Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen? :shock:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mitsu kirjoitti:Milläs koneella toi Jetta olikaan :?:
1,8L 680hv/ 3000nm. :idea:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

HVM kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään :roll:
Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen? :shock:
mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuun :!: hyvällä tuurilla sehän vois olla näin,mutten menis vannomaan :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

touhottaja kirjoitti: mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuun :!: hyvällä tuurilla sehän vois olla näin,mutten menis vannomaan :idea:
Huohotus menee ymmärrykseen, mutta mihin ihmeeseen tankatessa takatukkaa..eiku siis potkua tarvitaan? :shock:

Toivottavasti ei tule ruutan paluuputkea, tai mitään muutakaan tärkeätä tuohon paikkaan, en nimittäin usko että siinä toimii mikään. :lol:
MJF
VW-1,6D-superturbottaja
Viestit: 611
Liittynyt: 03.10.2005 22:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja MJF »

HVM kirjoitti:
MJF kirjoitti:
Kuningasmoottorimies kirjoitti:Ja yks'kutonen... :(

Hä, mitä vikaa ykskutosessa :evil: :idiot: :quarrel: :axe: :protest: :kivalla_paahan: :arsespank:
Ei mitään - pitäähän se tytöilläkin oma moottori olla. 8) :lol:
:no:
Nyt masentaa tyttömoottorikaveria niin että laitoin tyttömoottoriauton myyntiin :(
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Se on volkkarin inssien lopputyöstä näyte!
Datsun Bluebird
Mb Vito
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

MJF kirjoitti:
HVM kirjoitti:
MJF kirjoitti:
Hä, mitä vikaa ykskutosessa :evil: :idiot: :quarrel: :axe: :protest: :kivalla_paahan: :arsespank:
Ei mitään - pitäähän se volskilla yks tehokaskin moottori mallistossa olla. 8)
:no:
Nyt masentaa tyttömoottorikaveria niin että laitoin tyttömoottoriauton myyntiin :(
No mie korjasin lausuntoa totuudenmukasemmaks! Elä veikkosella myy volskias! :supersad:
Mitsu
Viestit: 604
Liittynyt: 28.3.2006 9:44
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Mitsu »

HVM kirjoitti:
Mitsu kirjoitti:Milläs koneella toi Jetta olikaan :?:
1,8L 680hv/ 3000nm. :idea:
Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeri :cry: Mulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla :D
Ex E39 525tds touring paku - 99
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeri :cry: Mulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla :D
Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan. 8) Ykkösellä kulkee 280, ja suurimmalla vaihteella sitten 320. Aika outo välitys, ja vaihtaa muuten sitten ja v*tun tiuhaan. :shock:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu. :pappa:
Mitsu
Viestit: 604
Liittynyt: 28.3.2006 9:44
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja Mitsu »

HVM kirjoitti:
Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeri :cry: Mulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla :D
Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan. 8) Ykkösellä kulkee 280, ja suurimmalla vaihteella sitten 320. Aika outo välitys, ja vaihtaa muuten sitten ja v*tun tiuhaan. :shock:
Korjausopas on vielä saatava sinne Tajunkankaalle :D Se ainakin on sopiva :wink:
Ex E39 525tds touring paku - 99
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu. :pappa:
On se vahvistettu, kolomella lisäpannalla on pohjassa kiinni. :ope:

Enemmän meinaa olla ongelmia vetoakseleiden kanssa, niitä menee kuin leipää. 1 täyskaasukiihdytys, ja vetari on kuin permenentissa käytetty! :supersad:

Ja hirmu homma on levittää se liimakin joka päivä tähän kotikadulle. :shock:
Mitsu kirjoitti: Korjausopas on vielä saatava sinne Tajunkankaalle :D Se ainakin on sopiva :wink:
Mitenkähän tuo tänne taivaltas? Käy kylypemässä?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Enemmän meinaa olla ongelmia vetoakseleiden kanssa
Suksi on sanonu että portatun kannen kans pittää olla Hiasen vahavistetut venttiilihatut vararengasta myöten, kokkeileppa sitä seuraavaksi. :idea:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dealer kirjoitti:
Enemmän meinaa olla ongelmia vetoakseleiden kanssa
Suksi on sanonu että portatun kannen kans pittää olla Hiasen vahavistetut venttiilihatut vararengasta myöten, kokkeileppa sitä seuraavaksi. :idea:
No tämä selevä, kokeillaan! :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”