Väliaikainen Siltähän tuo näyttää...Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni
Sikaako tuo valkoinen on?
Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?
Ruuveja ja Sikaa, tuo on valakonen on Tetramassaa= irtoaa nyppäsemällä.Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni
Sikaako tuo valkoinen on?
No näyttää tai ei, mutta näin on. Huomenna vasta liimataan ja ruuvataan, ja kunnon liimalla.audimies kirjoitti:Väliaikainen Siltähän tuo näyttää...Jani kirjoitti:Milläs tuo paikka on/tulee kiiinni
Sikaako tuo valkoinen on?
Tässä muuten kuva siitä kun sanoin ettei tule pelti alumiinia vasten, unohtu äsken laittaa. 2 varvia massaa:
Keep the faith, pojat, en mie tätä ryssi.
J.T.S kirjoitti:moposta
Kummipojalla oli -74 Tunturi Sport ja Sportilla vaikeuksia käynnistyä.
Vähän yli 10-vuotias sälli ei tajunnut että pensahana vuoti ja kaasarissa koho juopotteli, ei edes väkevästä pensanhajusta.
(No, luulin minäkin kerran että Tuntsavainaa on leiponut yhdessä yössä kiinni seisoessaan paikallaan pihassa; oli vuotanut kampikammion täyteen pensaa ja polkaisu koetteli nilkkaa.)
Siispä kokeilemaan puuttuisiko kipinä = tulppa irti, johto paikalleen ja tulppa moottorin pensaiseen kylkeen.
Tuli kipinä että HUMPS vaan, mopo tietysti nojallaan puista autotallin seinää vasten.
Siitä kertomaan varovarovasti isille että pikkupikkuongelma tuossa pihalla, ei mikään paha juttu mutta kuitenki kannattas tulla ny heti kattomaan, pikkupikku tulipalo vaan ja semmosta pojan isä (tiilerikokoa eli 2 metriä ja yli 100 kiloa) ryntää pihalle Tunturin sarvista kiinni ja raivokas heitto viereiseen pas*aojaan.
- Iippo Vinetto
- Autoencyklopedia
- Viestit: 1538
- Liittynyt: 23.5.2006 17:58
- Paikkakunta: Tampereen alla, Hangon yllä.
Valkoset mittarinpohjat: http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta%202%2 ... ale200.jpg
Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Älkää polttako itteenne loppuun!
Minkäs kansanmallin mittareista nuo on kopsittu? Tässä on jenkapuntari 30000rpm saakka, ja nopeusmittarissa piisaa näyttöä 410Km/h asti. Ihan toisennäköset, ja ihan tosissaan.Iippo Vinetto kirjoitti:Valkoset mittarinpohjat: http://elvisek.ath.cx/jetta/jetta%202%2 ... ale200.jpg
Sopiiko noi sun jubileemobiiliin?
Jospa sitä lähtis vähäks aikaa pajottamaan Jettaa, suunnittelis värjäystä eiliseen korjauspaikkaan.
Suatto kauppareissulla muuten löytyä uus takakontin kansi, saapa nähä. Sattu muuan hyvänpäivän tuttu kaupan pihalla vastaan, ja ihmeteltiin miehissä sen Jettaa. Oli takapuskuri tippunu tielle kun oli lahonnu se tässäkin topikissa elvytetty peltirunko olemattomiin. Isoilla puskimilla oli auto, ja tarjotteli jotta ostaa se poies..
Hintaa ei tullu kysyttyä, kun näin jo viiden metrin päästä (vale) että tankinluukun seutu on lahompi kuin tässä omassa yksilössä.
Ja yks'kutonen...
Mutta luukku oli ehyt, eli pitää hiillostaa sen omistajaa.
Suatto kauppareissulla muuten löytyä uus takakontin kansi, saapa nähä. Sattu muuan hyvänpäivän tuttu kaupan pihalla vastaan, ja ihmeteltiin miehissä sen Jettaa. Oli takapuskuri tippunu tielle kun oli lahonnu se tässäkin topikissa elvytetty peltirunko olemattomiin. Isoilla puskimilla oli auto, ja tarjotteli jotta ostaa se poies..
Hintaa ei tullu kysyttyä, kun näin jo viiden metrin päästä (vale) että tankinluukun seutu on lahompi kuin tässä omassa yksilössä.
Ja yks'kutonen...
Mutta luukku oli ehyt, eli pitää hiillostaa sen omistajaa.
Ei mitään - pitäähän se tytöilläkin oma moottori olla.MJF kirjoitti:Kuningasmoottorimies kirjoitti:Ja yks'kutonen...
Hä, mitä vikaa ykskutosessa
Tässä oltas nyt:
Miks ne ei oo jo tehtaalla tehny tätä näin? Nyt ei ois tarvinnu tehä ite, jos tää ois ollu jo valamiiks näin hyvä.
Sen verran tympii nämä lahohommat, että voisin ehkä lunastaa sisälokarit ainakin taakse, mikäli joku sellaisia sopivasti tarjoaa. Nyt kaikki akkukoneen kanssa parkkipaikkoja kiertelemään.
Odotan innolla lopputulosta... Et taidakkaan ihan kädetön jätkä olla
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Tämmösen armottoman kovan k*teenvetäjän ei oikein ole vara olla kädetön. Lopputulosta ei ole vielä esittää, eli jännitys jatkuu, mutta tässä mennään nyt:ahonen v kirjoitti: Odotan innolla lopputulosta... Et taidakkaan ihan kädetön jätkä olla
Jospa tuon sais huomenna valamiiks, tänään ei enää jaksa...
Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen?Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuun hyvällä tuurilla sehän vois olla näin,mutten menis vannomaanHVM kirjoitti:Niin - näissä ois kyllä syytä olla sisälokarit ainakin takana. Et satu muuten siekään tietämään jotta mitä ne nuo tankintorven juuressa olevat rojut on? Ei kai minkään tankin huohottimen tarvii olla noin paljon öljynjalostamon näkönen?Mikko K kirjoitti:Toissa talven colfia rakentaissa sama kohta yhtä huonossa hapessa. Mutta eipä ole sen jälkeen kukkinut eikä rapa menny tankkiin siinäkään
Huohotus menee ymmärrykseen, mutta mihin ihmeeseen tankatessa takatukkaa..eiku siis potkua tarvitaan?touhottaja kirjoitti: mulla olis semmonen käsitys kun tota hässäkkää kattelin niin siinä olis huohotus ja tankkaamiseetarvittava takapotku venttiili,sitten muista tuliko ruiskun paluuputli siihen samaan sotkuun hyvällä tuurilla sehän vois olla näin,mutten menis vannomaan
Toivottavasti ei tule ruutan paluuputkea, tai mitään muutakaan tärkeätä tuohon paikkaan, en nimittäin usko että siinä toimii mikään.
No mie korjasin lausuntoa totuudenmukasemmaks! Elä veikkosella myy volskias!MJF kirjoitti:HVM kirjoitti:Ei mitään - pitäähän se volskilla yks tehokaskin moottori mallistossa olla.MJF kirjoitti:
Hä, mitä vikaa ykskutosessa
Nyt masentaa tyttömoottorikaveria niin että laitoin tyttömoottoriauton myyntiin
Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan. Ykkösellä kulkee 280, ja suurimmalla vaihteella sitten 320. Aika outo välitys, ja vaihtaa muuten sitten ja v*tun tiuhaan.Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeri Mulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla
Korjausopas on vielä saatava sinne Tajunkankaalle Se ainakin on sopivaHVM kirjoitti:Nii, ja tässähän on kato paineilmalla kytkevä 42-portainen ropottilaatikko, ei tässä mitään vaijereita etes ookkaan. Ykkösellä kulkee 280, ja suurimmalla vaihteella sitten 320. Aika outo välitys, ja vaihtaa muuten sitten ja v*tun tiuhaan.Mitsu kirjoitti: Ai Perkele ei sovikkaan toi Golffin vaijeri Mulla on toi 1.3 koneella ja sulla on isolohkolla
Ex E39 525tds touring paku - 99
On se vahvistettu, kolomella lisäpannalla on pohjassa kiinni.dealer kirjoitti:Onko lootaa vahavistettu ?
Nuilla väännöillä saattas kannattaa käyttää siekkisellä ettei antauvu.
Enemmän meinaa olla ongelmia vetoakseleiden kanssa, niitä menee kuin leipää. 1 täyskaasukiihdytys, ja vetari on kuin permenentissa käytetty!
Ja hirmu homma on levittää se liimakin joka päivä tähän kotikadulle.
Mitenkähän tuo tänne taivaltas? Käy kylypemässä?Mitsu kirjoitti: Korjausopas on vielä saatava sinne Tajunkankaalle Se ainakin on sopiva