Oop*eli foorumilta
Oop*eli foorumilta
Viimeksi muokannut Harju, 23.3.2006 13:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
oon sivulla 7 menossa ja kusella saa hypätä ja pe*se on kippee niin monta kertaa oon jo tippunuJarno.V kirjoitti:tuossa 7-8 sivun kohdilla ei meinaa enää pysyä tuolilla.
btw. sivulla 6 toteaa hän:Muutenkin Mä luulin että keskustelen Opel foorumeilla, nyt tulee kyllä ihmisiltä sellasia älynväläyksiä että kohta mulla on syytä epäillä että tää on joku Audi tai Volvo club
viitausta Volvoihin en ymmärrä
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viesti:
kaikenlaisia toheltajia
no eipä kait siinä sitte...tekee mitä tahtoo
Tässä on tyypin kotisivut
http://www.freewebs.com/rtcf/
no eipä kait siinä sitte...tekee mitä tahtoo
Tässä on tyypin kotisivut
http://www.freewebs.com/rtcf/
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Jep, ei saisi nauraa tietämättömyydelle mutta kyä tuolta tuli hörähdettyä muutamaan kertaan....Muuttuva iskunpituus männänrenkaat poistettaessa oli kyllä parasta. Hupaisaa, kun kaveri keksi sitä mukaa lisää ehtoja joilla iskunpituus kasvaa, kun alkuperäinen ajatus tyrmättiin. Kohtahan sen koneen piti sitten olla laakereistaan loppu ja jaon sekaisin ja mitä kaikkea...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Parasta hupia pitkään aikaan Heppu on ihan omissa maailmoissaan
Edit: Hui! Sinne keskusteluun sivulle 13 on kirjotellu joku XUX63. Onkohan hakemassa tietoutta uusimmista tehonlisäyskonsteista
Edit: Hui! Sinne keskusteluun sivulle 13 on kirjotellu joku XUX63. Onkohan hakemassa tietoutta uusimmista tehonlisäyskonsteista
Viimeksi muokannut Onanias, 23.3.2006 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sitähän minä ihmettelinkin että kaikki tähän ikään opittu on näköjään aivan turhaa näiden uusien, ilmitulleiden teorioiden valossa Olis myytävänä alle 100tkm ajetut männänrenkaat - iskunpituuden kasvattamisen myötä tarpeettomaksi jääneet Voi kilinpillitOnanias kirjoitti:Edit: Hui! Sinne keskusteluun sivulle 13 on kirjotellu joku XUX63. Onkohan hakemassa tietoutta uusimmista tehonlisäyskonsteista
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tätä teoriaa pitää pohtia porukalla miitissäJos sulla on vaikka männänrenkaat poistettu, niin tällöin sun männän paino laskee. Ja kun ne on tehtaalla laskeneet että minkä lujuset ja "kokoset" kampiakselin tiivisteet pitää laittaa että se kampiakseli pyörii halutulla tavalla. Sitten jos niitten kampiakselissa olevien mäntien paino laskee, saa tällöin koko systeemi (kampiakseli+männät+kiertokanget) vähemmän painoa ja pystyy helpommin liikkumaan ei-halutulla tavalla myös ylös-alas suunnassa, koska tällöin stefa ja sunmuut tiivisteet saavat aivan eri painoisen rasituksen. Ja nyt mitä vielä voisin sanoo on se että, Ne tiivisteet kun eivät muotoudu ihan heti sen uuden liikkeen mukaan mitä kampiakseli tekee. Tällöin syntyy välyksiä ja Välykset antavat kampiakselille lisää tilaa "heilua" epäluonnollisesti. Vaikka tietty kampiakseli on myös joistain kohti "kiinni" metallissa ja metalli ei anna periksi helposti
Olisko aika kirjautua ooppelivoorumille
Niilläki näkyy olevan lystiä
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
-
Toisaalta jauhaa samaan tyyliin omilla sivuillaanHaikara kirjoitti:Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että kaveri ei voi olla tosissaan
Alkuun näytti todelliselle, mutta minä melkein veikkaisin, että kirjoittajalla taitaa olla erikoistakin erikoisempi huumorintaju ja nytkin se parasta aikaa hohottaa maha kipeänä fooruminsa kommenteille
http://www.freewebs.com/rtcf/poetry.htm
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.