Noniiiii!

Täällähän aletaan olla asiansyrjässä kiinni.

Kärtätte ilmiselvästi salaisia parittelutekniikoita fariseukselta, joka laittaa parran halaki vaikka Finn-Datsunissa, ei onnistu.
Haluan sen sijaan kiinnittää huomiota erääseen erittäin oleelliseen seikkaan edustuautoluokassa.

(johon Volvo ei sitäpaitsi kuulu)
Miten lie 900-sarjassa, en onnekseni tiedä, mutta ainakin 200-sarjan kanssa on yksinkertainen petomaani ihmeissään.

Millä saa lämmityslaitteen sisäkierron päälle? Millä estetään raittiin korvausilman kajuuttaan saapuminen, millä saadaan lämmitettyä pieru parhaaseen nautiskelulämpöönsä lämmityslaitetta hyväksikäyttäen?

(vrt.sauna?)
Kojelauta on täynnä kaikenmaailman "airmix" nappuloita, kun homman voisi hoitaa ihan normaaliin tapaan länsimaisella "
kakkahätäkatkaisijalla jossa on niin selvät symboolit että hölmömpikin asian oivaltaa.
Soo-soo svedupellet, nyt taisi päästä unohtumaan sellainen asia että kaikilla ei maha ja pää toimi yhtä hyvin, nyt asetellaan heikkolahjaiset pieru-miehet eriarvoiseen asemaan.
Ehdotan että poistumme työpaikoiltamme kello 12.00 vastalauseena Volvon ilmastointisuunnittelulle.
