Kilanderin Tesla

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 11151
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: Kilanderin Tesla

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Pitikö tuo nyt ottaa ”haasteena’. Ajaa saman verran omalla id.4:lla kuin sinä Teslalla. Latauksista ei ole kirjanpitoa mutta aika tarkan suunnan saan laskettua.
Skodillac: Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”