Kilanderin Tesla

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 11151
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Re: Kilanderin Tesla

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Pitikö tuo nyt ottaa ”haasteena’. Ajaa saman verran omalla id.4:lla kuin sinä Teslalla. Latauksista ei ole kirjanpitoa mutta aika tarkan suunnan saan laskettua.
Skodillac: Kuva
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4485
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Re: Kilanderin Tesla

Viesti Kirjoittaja kilander »

Pappi kirjoitti: 22.6.2026 19:38 Pitikö tuo nyt ottaa ”haasteena’. Ajaa saman verran omalla id.4:lla kuin sinä Teslalla. Latauksista ei ole kirjanpitoa mutta aika tarkan suunnan saan laskettua.
Helposti se menee, sulla niin paljon uudempi ja vähemmän ajettu auto.
Ja pitänee itse alkaa vähän rajoittaa ajamista niin kestäisi siihen tarkoitukseen mihin hankittu vielä jonkun tovin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”