Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
Jos Tiileri tulee niin pitäis melkein tulla Nivalla, se on "lievästi modifioitu" metsästysmalli ja jos saisi isännän mukaan niin siinä voisi olla vanhemmalle polvelle turinaseuraa, ainakin Raulille... Isän ura kun lähti kuitenkin sieltä seittenkytluvun alusta ja niitä Mursuja on ajettu loppuun läpi vuosikymmenten...
Ellen ihan väärin ajoita niin jonnekin tuonne -85 vuoden nurkamille +/- vuosi niin oli minullakin ensimmäisiä "kosketuksia" Mersulla, oliskohan se sitten ollut W123 silloin, seikka josta äijä muistaa kyllä aina toisille kertoa mitä eräs pikkumies teki...
Se ei tosin näistä nettisysteemeistä ja keskustelupalstoista oikein perusta ja ymmärrä, mutta pitää koittaa.
Ellen ihan väärin ajoita niin jonnekin tuonne -85 vuoden nurkamille +/- vuosi niin oli minullakin ensimmäisiä "kosketuksia" Mersulla, oliskohan se sitten ollut W123 silloin, seikka josta äijä muistaa kyllä aina toisille kertoa mitä eräs pikkumies teki...
Se ei tosin näistä nettisysteemeistä ja keskustelupalstoista oikein perusta ja ymmärrä, mutta pitää koittaa.
Heh muuten ihan hyvä, mutten kuulu tietääkseni vanhempaan polveen... Vaikka henkisesti olenkin aivan loppu ja sairaslomalla puolet vuodesta, no tänä vuonna vain pari kuukauttaMariini kirjoitti:Jos Tiileri tulee niin pitäis melkein tulla Nivalla, se on "lievästi modifioitu" metsästysmalli ja jos saisi isännän mukaan niin siinä voisi olla vanhemmalle polvelle turinaseuraa, ainakin Raulille...
Kyllä mullakin on kesä pelinä -66 mallin Datsun Bluebird On oikein museo rekisterissä tosin koko autolla ei ole ajettu kuin 63,000km sen takia tuli aikanaan hankittua kun ei ole räpelletty amis peli
Viimeksi muokannut Mikko K, 27.10.2005 8:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
630.000 vai 63.000? Vissi ero...Mikko K kirjoitti:Kyllä mullakin on kesä pelinä -66 mallin Datsun Bluebird On oikein museo rekisterissä tosin koko autolla ei ole ajettu kuin 63000km sen takia tuli aikanaan hankittua kun ei ole räpelletty amis peli
-63 Bluebirdillähän teekkarit ajoi sen kestävyysajon (100.000 km )halki Suomenmaan, silloin kun riisipussien maihinnousu alkoi Euroopassa. Datsun Kestää, syntyi mainoslause joka löytynee sunkin dassen takalasista?
Mulla on talvisäilössä Oulujoen varressa 1970 mallin Morris Mini 1000. Käytin sen osina 1984-1986 ja silloin tein serkkupojan kanssa ruostekorjaukset ja serkku ruiskutti uuden värin pintaan (MB:n musta väri serkkupojan W115:sta). Tekniikkana on orggis 1000 kone, cooperista kopioidulla kannella, kireemmällä nokalla, peltisarjalla ja kahdella juuttuvakurkkuisella SU:lla.
Talli on melko täynnä romua mutta ajatuksena olisi löytää tila Minille ja prätkälle mutta joutunevat olemaan evakossa ainakin ensi talven vielä.
Talli on melko täynnä romua mutta ajatuksena olisi löytää tila Minille ja prätkälle mutta joutunevat olemaan evakossa ainakin ensi talven vielä.
millä/millaisella koneella? kulutus samaa luokkaa mun dartin kanssaHVM kirjoitti:Kukas ostaa bensaa? Lupasin juuri oman budjettini Pasille. Paise 20L/ 100km matka-ajoa ilmoittautuu mukaan.raul kirjoitti:Ei mutta täähän on aika hyvä idis, mese.fi foorumin muun merkkisten autojen miitti... Aika monipuolista juttua varmasti riittäisi. Janillakin varmasti vielä joku Saab 9000 jemmassa millä voisi paikalle saapua? Sjtv:llä lienee kuitenkin eniten valinnanvaraa ajopeliksi
Mukana ollaan jos ja kun tämmöinen miitings järkätään.
Jaa-nii, se vuosimalli on 1964. Viimenen pikku-ikkunoilla.
-blöö-
dodge dart -67-
dodge dart -67-
2,2 L kestäväksi rakennettu "jokkiskone." Pitkäiskusta kampuraa ja viripalikkaa. Kuoret orkkiskunnossa. 155x15 nakki savuaa aika mukavasti.santtu kirjoitti:millä/millaisella koneella? kulutus samaa luokkaa mun dartin kanssaHVM kirjoitti:Kukas ostaa bensaa? Lupasin juuri oman budjettini Pasille. Paise 20L/ 100km matka-ajoa ilmoittautuu mukaan.raul kirjoitti:Ei mutta täähän on aika hyvä idis, mese.fi foorumin muun merkkisten autojen miitti... Aika monipuolista juttua varmasti riittäisi. Janillakin varmasti vielä joku Saab 9000 jemmassa millä voisi paikalle saapua? Sjtv:llä lienee kuitenkin eniten valinnanvaraa ajopeliksi
Mukana ollaan jos ja kun tämmöinen miitings järkätään.
Jaa-nii, se vuosimalli on 1964. Viimenen pikku-ikkunoilla.
Nyt on tosin alla 8" ite levitetyt vanteet.
Täällä otsikko on ymmärrtetty siten, että aihe käsittelee muitakin kulkupelejä. Ajossa on seuraavanlaisia kulkupelejä: Opel Omega 2,0i GLS vm. -88 (armoton matkakapine, ja hallittujen/hallitsemattomien luisujen kruunaamaton kunkku ), Yamaha Wiking VK540 -90 luvun alusta. Kyseinen vekotin on työkelkkojen W140, die/der/das pantzerwagen tjsp. Polttopuun ajossa parhaimmillaan, reittiajon rytkeessä ei niinkään . HVM:n Stigan perivihollinen Husqvarna LTH 130 löytyy nurmenleikkuuta ja lehtien keruuta varten, ja on mehuvetoinen, kuten tyyppikilvesssä LTH kertoo.
Tokkopa tämäkään ketään kinnostaa, kerroinpahan vaan juuri siksi ja siitäkin huolimatta...
Tokkopa tämäkään ketään kinnostaa, kerroinpahan vaan juuri siksi ja siitäkin huolimatta...
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Oli myös "Pitkän päälle Datsun" ...tierä sitte oliko kyseessä auton vain preservatiivien mainoslauseraul kirjoitti: Datsun Kestää, syntyi mainoslause joka löytynee sunkin dassen takalasista?
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Tuommonen wanha "viisysi" on muuten paljo köykäsempi ko viikinki. Viikingin paino lie hipoo ässämersun painoa, ainakin jos viikinki on juuttunut kevättalvella jäänpäälle päässeen veden muodostamaan sohjoon... (ei onneksi ole tarvinnut kokeilla mutta tuommosesta se ei lähde kuin venäläisellä sotilashelikopterilla nostamalla).dealer kirjoitti:Tosiaan joo työkelkka - semmoinen meilläkin on; Lynx GLX 5900 -86.
Taitaa olla samaa kaliiperia kuin Onaniaksen viikinki.
I drive an Opel. What's your excuse?
- veskola
- V-klasse-spesialisti
- Viestit: 1589
- Liittynyt: 30.9.2005 10:45
- Paikkakunta: Turun tienoo
- Viesti:
Joku hauskempikin ajokki on ollut historiassa mutta laitetaan nyt tästä pelistä kuva, kun on niinkin tuore kuin digikuva-ajalta. Kyseessä on dieseljetta vuodelta -83, tämän ostin hätäpäissäni kun tajusin, että edellinen auto ei mene katsastuksesta läpi ja samalla tajusin, jotta päivittäinen ajomatka on 42 km per suunta entisen 11 km sijaan. Auto maksoi muistaakseni jotain 800 mk ja ostin sen ex-tempore lehti-ilmoitusta selatessa lauantai aamutuimaan.
Auto toimi kuin unelma, ainoa oikea vika oli laturin hihnan hajoaminen, joka keskeytti työmatkan noin 15 minuutiksi, onneksi takakontista löytyi vanha hihna ja huoltsikalta jakoavain. Muutoin matka eteni ja auton mukana tullut karitapio soi päivittäin. Täytyy sanoa, että auto oli sisältä ja muutenkin ikäiseksiin todella siisti, ainoa vika oli lokarin kaaret, jotka olivat täysin mädät noiden muovikaarien alla. Kaunis väri, sama väri mitä oli astrassa mutta tekniikka oli luotettavampi
Kuvassa olen poistanut etupenkin sillä seuralaiseni ei olisi muuten mahtunut kyytiin, kuvassa ollaan matkalla koiranäyttelyyn itäsuomeen.
Emäntä tuli tuolla toisella vähintäänkin yhtä hauskalla autolla ja seuralaisineen:
...siinä me köröteltiin kahdella autolla halki suomen
Tästä autosta jouduin valitettavasti luopumaan, kiitos dieselveron, kun vaihdoimme tuohon mersuun, johon me kaikki mahdumme kerralla.
Huomatkaa tuning vanteet:
Ruostetta tässä -83 autossa oli pohjassa vähemmän mitä tuossa -97 mallin vitossa. Kilometreja oli 450 000 eli 250 000 enemmän, voiko siitä päätellä jotain ?
Auto toimi kuin unelma, ainoa oikea vika oli laturin hihnan hajoaminen, joka keskeytti työmatkan noin 15 minuutiksi, onneksi takakontista löytyi vanha hihna ja huoltsikalta jakoavain. Muutoin matka eteni ja auton mukana tullut karitapio soi päivittäin. Täytyy sanoa, että auto oli sisältä ja muutenkin ikäiseksiin todella siisti, ainoa vika oli lokarin kaaret, jotka olivat täysin mädät noiden muovikaarien alla. Kaunis väri, sama väri mitä oli astrassa mutta tekniikka oli luotettavampi
Kuvassa olen poistanut etupenkin sillä seuralaiseni ei olisi muuten mahtunut kyytiin, kuvassa ollaan matkalla koiranäyttelyyn itäsuomeen.
Emäntä tuli tuolla toisella vähintäänkin yhtä hauskalla autolla ja seuralaisineen:
...siinä me köröteltiin kahdella autolla halki suomen
Tästä autosta jouduin valitettavasti luopumaan, kiitos dieselveron, kun vaihdoimme tuohon mersuun, johon me kaikki mahdumme kerralla.
Huomatkaa tuning vanteet:
Ruostetta tässä -83 autossa oli pohjassa vähemmän mitä tuossa -97 mallin vitossa. Kilometreja oli 450 000 eli 250 000 enemmän, voiko siitä päätellä jotain ?
Täältä tallista löytyy ensimmäisen vuosimallin eli 1974 vuoden Vw Scirocco TS. Moottoriksi tuli vaihdettua `93 Audista peräisin oleva 2 litran ruiskumoottori ja 5-lovinen laatikko löysi myös paikkansa konepeltin alta.
Tuli ajeltua jonkin aikaa käyttö-autona, kunnes tuli huomattua pikkuauton epäkäytännöllisyys jopa näin poika-miehellekkin. Jäi sitten harrasteautona talliin seisomaan ja odottaa uusien helmojen vaihtoa ja ehkäpä myös uutta maalia. Kuvatus
Ameriikan härveleitä on sitten useampiakin. Kaikki 5kpl on merkiltään Plymoutheja ja 60-luvulta. Jotenkin kummasti kaikki on lipsahtaneet lievään projektikuntoon... Tämä projekti `69 Sport Satellite on tällä hetkellä kesät ajossa. Ja pysyykin nipussa niin kauan että muut on kunnossa... Ja muut oli `64 Valiant, 2kpl `65 Valiant ja `69 Belvedere joka on ollut perhessä jo 17 vuotta.
Tuli ajeltua jonkin aikaa käyttö-autona, kunnes tuli huomattua pikkuauton epäkäytännöllisyys jopa näin poika-miehellekkin. Jäi sitten harrasteautona talliin seisomaan ja odottaa uusien helmojen vaihtoa ja ehkäpä myös uutta maalia. Kuvatus
Ameriikan härveleitä on sitten useampiakin. Kaikki 5kpl on merkiltään Plymoutheja ja 60-luvulta. Jotenkin kummasti kaikki on lipsahtaneet lievään projektikuntoon... Tämä projekti `69 Sport Satellite on tällä hetkellä kesät ajossa. Ja pysyykin nipussa niin kauan että muut on kunnossa... Ja muut oli `64 Valiant, 2kpl `65 Valiant ja `69 Belvedere joka on ollut perhessä jo 17 vuotta.
Pistetään nyt muistakin tarinaa ja kuvia loiston ajoilta.
`69 Belvedere, tarinoiden mukaan Karjalaisen Ahtin entinen auto, isällä ollut vuodesta `88. Tekniikkana vakio 318 automaatilla. Rupesi maalit lohkeileen isoina palasina ja odottelee lattioiden ja peräkontinpohjan vaihtajaa. Ei myynnissä mistään hinnasta, entisöidään museokilpiin kun ehditään.
Ja kun Belvedere jäi ajosta pois niin tilalle piti saada toinen auto ajoon. Tuli hommattua se `64 Valiant, keulilla 170 kutonen ja 3 vaihteinen manuaali rattikarahkalla. Suoraan ensimmäisen omistajan kuolinpesältä. Oli vaari ollut paikallinen kyläseppä, joten aattelin että on varmaan saattanut pitää hyvinkin. Ja paskat... Seppä oli sepittänyt aika hyvinkin Oli hitsattu jotain gallonan pohjia yms lattioihin ja konttiin, popniittiä, kanaverkkoa, kittiä, pikeä ja kaikkea mahdollista sontaa löytyi. Lattiakin oli paikoitellen toista senttiä paksu kun oli peltejä päällekäin Pääosin on hitsattu mutta odottaa myös joutilasta aikaa.
Äkkiä parista valokuvasta napattu digikuva Ylemmässä kuvassa oleva harmaa on siis uutta suoraa peltiä...
Ja jossain välissä tuli kuvioihin `66 Valiantti johon nakattiin tuon kuusnepan moottori keulille ja sillä ajoin yhden syksyn. Moottori vei melkein yhtä paljon öljyä kuin bensaakin joten taas tarvi miettiä jotain. Kuusnepaan oli rempattuna ja viritettynä isompi kutonen ja sitähän ruvettiin suuniitteleen keulille. Mutta kaverilla sattui olemaan lintahko `65 Valiant johon viritetty moottori sopi kuin nenä päähän. Autot vaihtoivat siis taas käyttäjää. Lintan motti meni tuohon nelioviseen ja lintta sai kuusnepaan tehdyn 225:sen ja nelilovisen manuaalin. Tällä autolla taas ajeltiin jonkin aikaa ja kappas vain. Alkaa pakkelit tippuun ja vääntösauvatkin irtoaa kohta rungosta, tarttee varmaan tehdä jotain. Ja taas karkasi rojekti käsistä... Tämäkin koppa on hyvin pitkälti hitsattuna ja hangattu peltipuhtaaksi. Oulaisten American Car Showssa `03
Näyttelyn jälkeen sitten silloinen käyttöauto otti ja paloi näyttävästi perjantai-iltana pilistä pyöriessä keskustaan. Ja sen jälkeen etsittiin kaverin tallin takaa taas tuo `66 käyttöautoksi. Ja Scirocco tuli tässä vaiheessa myös taloon. Sciroccon kun sain ajoon ja aloittelin `65:n pohjatöitä niin oli myynnissä unelmien auto ja halvalla. Siis tuo Sport Satellite, joka oli pakko hakea talteen. Pikku kunnostuksella kilpiin ja ajoon. Keulilla tässä vähän piristetty 318 ja automaatti.
Sitten iski tuo dieselin viritysinnostus ja piti hommata semmonenkin. Eli tuo nykyinen käyttis Audi 80 1,6 dieselillä. Viritys onnistui kohtuullisesti ja 100hv/litra ylittyi pikkusen.
Viimeisenä hankintana on `65 Valiant joka tuli ostettua kesällä varaosiksi noille kahdelle muulle. Mutta tämäpä olikin paljon parempi mitä nämä kumpikaan aikaisempi. Laitamma siis senkin kuntoon Suunnitelmissa on mm. hammastankoa, isoja levyjarruja joka kulmaan, ahdinta ja ruiskua. Ulkonäölle ei tehdä toistaiseksi mitään
Tässäpä oli meikäläisen harrastehistoria vuosilta 2000-2005. Tekemistä ja rahan menoa riittää jatkossakin... Toivottavasti joku edes jaksoi lukea kokonaan.
`69 Belvedere, tarinoiden mukaan Karjalaisen Ahtin entinen auto, isällä ollut vuodesta `88. Tekniikkana vakio 318 automaatilla. Rupesi maalit lohkeileen isoina palasina ja odottelee lattioiden ja peräkontinpohjan vaihtajaa. Ei myynnissä mistään hinnasta, entisöidään museokilpiin kun ehditään.
Ja kun Belvedere jäi ajosta pois niin tilalle piti saada toinen auto ajoon. Tuli hommattua se `64 Valiant, keulilla 170 kutonen ja 3 vaihteinen manuaali rattikarahkalla. Suoraan ensimmäisen omistajan kuolinpesältä. Oli vaari ollut paikallinen kyläseppä, joten aattelin että on varmaan saattanut pitää hyvinkin. Ja paskat... Seppä oli sepittänyt aika hyvinkin Oli hitsattu jotain gallonan pohjia yms lattioihin ja konttiin, popniittiä, kanaverkkoa, kittiä, pikeä ja kaikkea mahdollista sontaa löytyi. Lattiakin oli paikoitellen toista senttiä paksu kun oli peltejä päällekäin Pääosin on hitsattu mutta odottaa myös joutilasta aikaa.
Äkkiä parista valokuvasta napattu digikuva Ylemmässä kuvassa oleva harmaa on siis uutta suoraa peltiä...
Ja jossain välissä tuli kuvioihin `66 Valiantti johon nakattiin tuon kuusnepan moottori keulille ja sillä ajoin yhden syksyn. Moottori vei melkein yhtä paljon öljyä kuin bensaakin joten taas tarvi miettiä jotain. Kuusnepaan oli rempattuna ja viritettynä isompi kutonen ja sitähän ruvettiin suuniitteleen keulille. Mutta kaverilla sattui olemaan lintahko `65 Valiant johon viritetty moottori sopi kuin nenä päähän. Autot vaihtoivat siis taas käyttäjää. Lintan motti meni tuohon nelioviseen ja lintta sai kuusnepaan tehdyn 225:sen ja nelilovisen manuaalin. Tällä autolla taas ajeltiin jonkin aikaa ja kappas vain. Alkaa pakkelit tippuun ja vääntösauvatkin irtoaa kohta rungosta, tarttee varmaan tehdä jotain. Ja taas karkasi rojekti käsistä... Tämäkin koppa on hyvin pitkälti hitsattuna ja hangattu peltipuhtaaksi. Oulaisten American Car Showssa `03
Näyttelyn jälkeen sitten silloinen käyttöauto otti ja paloi näyttävästi perjantai-iltana pilistä pyöriessä keskustaan. Ja sen jälkeen etsittiin kaverin tallin takaa taas tuo `66 käyttöautoksi. Ja Scirocco tuli tässä vaiheessa myös taloon. Sciroccon kun sain ajoon ja aloittelin `65:n pohjatöitä niin oli myynnissä unelmien auto ja halvalla. Siis tuo Sport Satellite, joka oli pakko hakea talteen. Pikku kunnostuksella kilpiin ja ajoon. Keulilla tässä vähän piristetty 318 ja automaatti.
Sitten iski tuo dieselin viritysinnostus ja piti hommata semmonenkin. Eli tuo nykyinen käyttis Audi 80 1,6 dieselillä. Viritys onnistui kohtuullisesti ja 100hv/litra ylittyi pikkusen.
Viimeisenä hankintana on `65 Valiant joka tuli ostettua kesällä varaosiksi noille kahdelle muulle. Mutta tämäpä olikin paljon parempi mitä nämä kumpikaan aikaisempi. Laitamma siis senkin kuntoon Suunnitelmissa on mm. hammastankoa, isoja levyjarruja joka kulmaan, ahdinta ja ruiskua. Ulkonäölle ei tehdä toistaiseksi mitään
Tässäpä oli meikäläisen harrastehistoria vuosilta 2000-2005. Tekemistä ja rahan menoa riittää jatkossakin... Toivottavasti joku edes jaksoi lukea kokonaan.
Loistava tarina MJF, ja jaksoin lukea kokonaan. Vaikutat melko sairaalle miehelle noitten autojesi kanssa, positiivisessa mielessä. Menestystä, intoa ja voimia projekteihín.
Valtteritkin alkavat saada pikkuhiljaa niille kuuluvaa arvostusta, 3-vaihteinen 170cid oli lähinnä naurun aihe silloin kun minä sellaisella ajelin. Ei saanut "neekerijenkillä" pesää, olisi pitänyt olla vähintään kasilla, mieluummin mustangi jos pukille havitteli.
No, sitä p*rsettä tuli sitten lopulta Finn-Datsunilla, taisin syyllistää valttereita suotta.
Valtteritkin alkavat saada pikkuhiljaa niille kuuluvaa arvostusta, 3-vaihteinen 170cid oli lähinnä naurun aihe silloin kun minä sellaisella ajelin. Ei saanut "neekerijenkillä" pesää, olisi pitänyt olla vähintään kasilla, mieluummin mustangi jos pukille havitteli.
No, sitä p*rsettä tuli sitten lopulta Finn-Datsunilla, taisin syyllistää valttereita suotta.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Nämä nyt ovat mersuja kaikki, mutta laitanpa esille kun sattui eräs elokuinen mökki-ilta sen verran somasti, että kaikki kulkineet olivat mersuja
http://photo.digitalfinland.net/2005082 ... 9471x1.jpg
Vasemmalta:
-S 210 E 300 Turbodiesel T
-S 210 E 270 CDI T
-W 210 E 200
http://photo.digitalfinland.net/2005082 ... 9471x1.jpg
Vasemmalta:
-S 210 E 300 Turbodiesel T
-S 210 E 270 CDI T
-W 210 E 200
Eipä ole minullakaan. Syytän tästä tekniikkaa, monta omituista kulkupeliä ja helmeä on jäänyt kuvaamatta digitekniikan puuttumisen takia. Kymppikuvia ei paljon netissä esitellä, niitäkään ei ole montaa.dealer kirjoitti:Tänne on tullut hyviä kertomuksia autoista ja muista kulkineista, oikein mielenkiintoista !
Lisää vaan samaan malliin...
Harmi kun itselläni ei ole kuvia noista aiemmista ajopeleistä.
Jonkinlainen lista käyttöautoistani pitänee laatia lyhyen selostuksen kera, kunhan ehdin.
Saisi edes joskus ajoiksi napata muutaman kuvan kuplasta, siinäkin on tosin tuhatvuotinen pöly päällä.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Ei tarvita digikameraa.HVM kirjoitti:Kymppikuvia ei paljon netissä esitellä, niitäkään ei ole montaa.
Jos löytyy valokuvia, negatiiveja, dioja, piirrustuksia tms., niin voin niitä digimuotoon skannailla haluttaessa.
Materiaali vaan postiin ja tänne päin.
Max. koko A4 ja pienin saa olla... pieni.
Nyt juuri tällä hetkellä tilanne on tosin se, että myin jokin aika sitten vanhan skannerini pois.
Heti marraskuun alussa pitäisi tulla sellainen malli viimein Suomeenkin saakka, jota olen havitellut.
(=kallis... elämä on...)
Heikkolaatuisistakin kuvista saadaan kuvankäsittelyohjelmalla ja kohinanpoisto-ohjelmalla jotain tunnistettavaa aikaiseksi.
Pääasia on se, että materiaali olisi mahdollisimman alkuperäistä.
Ei siis ennestään käsiteltyä tai pienennettyä tms.
Pitääpä Ari kääntää laatikot ylösalaisin tässä iltapaivällä kun saan työt pois käsistäni. Olisin eeerittäin otettu jos viitsit homman tehdä, ilmoittanet sitten kun skanneri on käytössäsi?
Saa nyt nähdä montako kuvaa löytyy, ei niistä isoa savottaa saane aikaan.
"Skanneri" (pilipali) löytyy itseltänikin, mutta ei käsiä joilla sitä käyttää, yllättävää...
Saa nyt nähdä montako kuvaa löytyy, ei niistä isoa savottaa saane aikaan.
"Skanneri" (pilipali) löytyy itseltänikin, mutta ei käsiä joilla sitä käyttää, yllättävää...
- ®ÐÐ
- Dr.Durex
- Viestit: 3460
- Liittynyt: 05.10.2005 9:20
- Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
- Viesti:
Skoda 130 Coupe Rabid -89
kuvia http://pictures.care2.com/view/1/871510041
tosin tossa on toi kuvakansio väärin nimetty (eli se ei ole 120 vaan 130) enkä nyt muista salasanaa saati käyttäjä tunnusta enää tuonne et pääsis sen fiksaamaan
Ja valmetit näyttäs tossa yhdessä kuvassa jo näkyvänkin
361 D -62 sekä 502 E jotain 70-luvun lopulta en ny muista niin tarkkaan sitä
Sekä w201 josta lisään kuvia hieman myöhemmin tähän viestii kun saan purettua kännystä kuvat koneelle etc.
EDITTIÄ:
tässä kuvia uusilla vanteilla tenavasta..
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva219.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva218.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva217.jpg
Sekä thyyning Valmetista kuva
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva551.jpg
Niin ja jopa moottori kelkkakin löytyy Lynx 3200 vai mikähän se oli? Tais olla joku -92 tai jotain..ei mikään tykki mutta kiva sillä on metsässä ajella talvella, parempi vaihtoehto laiskalle kuin hiihtäminen
Se on tallissa seissyt pari talvee ku tela on poikki pitäs ostaa uus mutta kun kesällä kun kelkkaa ei tarvii ni eihän sitä muista ja talvella ei taas viitsi rassata telaa paikalleen
Husokki Rooholeikkuri löytyy myös...kuvaa ei taida tähän hätään olla..
Mitähän muita vermeitä? siinä ne tärkeimmät tais ollakkin sitten...
kuvia http://pictures.care2.com/view/1/871510041
tosin tossa on toi kuvakansio väärin nimetty (eli se ei ole 120 vaan 130) enkä nyt muista salasanaa saati käyttäjä tunnusta enää tuonne et pääsis sen fiksaamaan
Ja valmetit näyttäs tossa yhdessä kuvassa jo näkyvänkin
361 D -62 sekä 502 E jotain 70-luvun lopulta en ny muista niin tarkkaan sitä
Sekä w201 josta lisään kuvia hieman myöhemmin tähän viestii kun saan purettua kännystä kuvat koneelle etc.
EDITTIÄ:
tässä kuvia uusilla vanteilla tenavasta..
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva219.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva218.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva217.jpg
Sekä thyyning Valmetista kuva
http://img.photobucket.com/albums/v662/ ... uva551.jpg
Niin ja jopa moottori kelkkakin löytyy Lynx 3200 vai mikähän se oli? Tais olla joku -92 tai jotain..ei mikään tykki mutta kiva sillä on metsässä ajella talvella, parempi vaihtoehto laiskalle kuin hiihtäminen
Se on tallissa seissyt pari talvee ku tela on poikki pitäs ostaa uus mutta kun kesällä kun kelkkaa ei tarvii ni eihän sitä muista ja talvella ei taas viitsi rassata telaa paikalleen
Husokki Rooholeikkuri löytyy myös...kuvaa ei taida tähän hätään olla..
Mitähän muita vermeitä? siinä ne tärkeimmät tais ollakkin sitten...
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Alpumit pölistelty, löysin kolme huonoa kuvaa -85 300D:stä. Niissäkin näkyy kaiken muun hyvän lisäksi paljas p*rse. Mutta on ajan hengen mukaista kromihelmaa ja kromikaartakin.HVM kirjoitti:Pitääpä Ari kääntää laatikot ylösalaisin tässä iltapaivällä kun saan työt pois käsistäni. Olisin eeerittäin otettu jos viitsit homman tehdä, ilmoittanet sitten kun skanneri on käytössäsi?
Saa nyt nähdä montako kuvaa löytyy, ei niistä isoa savottaa saane aikaan.
"Skanneri" (pilipali) löytyy itseltänikin, mutta ei käsiä joilla sitä käyttää, yllättävää...
Voi niitä olla vielä jossain muuallakin, nämä putkahtivat esiin pikkupenkomisella.