Moottori pukkaa öljyä jäähdytysjärjestelmään, mutta paisarissa ei ole kohtuutonta painetta ja nesteet eivät mene öljyn sekaan ????
Valaiskaa tietäjät mistä pitäisi alkaa etsiä.
MB 250 d w124 kombi - 86
Kannentiiviste.
Putoaako öljynpaineet kuumana alas ja rupeaako kone raplattamaan?
Omassa 250D -87 on tuonmukainen vika kanssa, nesteen sekaan vuotanut öljyä, raplattaa tyhjäkäynnillä kuumana.
Kannentiivisteestä pettänyt nostajien ölpainekanava, vuotaa jonnekkin paineet.
Vikaa löytyy alkupään 200D-250D.
Vaihdolla selviää.
Putoaako öljynpaineet kuumana alas ja rupeaako kone raplattamaan?
Omassa 250D -87 on tuonmukainen vika kanssa, nesteen sekaan vuotanut öljyä, raplattaa tyhjäkäynnillä kuumana.
Kannentiivisteestä pettänyt nostajien ölpainekanava, vuotaa jonnekkin paineet.
Vikaa löytyy alkupään 200D-250D.
Vaihdolla selviää.
Tähdellisen parantola
Riippuu vähän siitä että paljonko öljyä tulee, jos paisuntasäiliö on musta muttei nesteen pinnalla ole öljykerrosta niin eikun kilometrejä lisää.
Jos öljyä tulee koko ajan joutuu ainakin kannentiivisteen vaihtamaan, alle tonnin homma.
Sille että auto on rekisteröity pakuksi ei kannata antaa muutamaa kymmentä euroa enempää lisäarvoa, mistä tahansa farkusta voi tehdä pakun erittäin helposti.
Jos öljyä tulee koko ajan joutuu ainakin kannentiivisteen vaihtamaan, alle tonnin homma.
Sille että auto on rekisteröity pakuksi ei kannata antaa muutamaa kymmentä euroa enempää lisäarvoa, mistä tahansa farkusta voi tehdä pakun erittäin helposti.