Hieno se kuitenkin on!
E-sarjalainen manuaalivaihteella on ainoa oikea vaihtoehto, ne automaagijäteöljynvatkainvaihteistot on paholaisen keksintöä.Leemu kirjoitti:Juu enkä yhtään ihmettele. Kyllä E-Mersu on pilalla jos siinä on manuaalivaihteisto740 GLE kirjoitti: Väkisinvaihdettava E olisi Suomessa myöhemmin myytäessä vielä pahemmin epäkurantti yksilö.
LF carsin ulkoiset puitteet eivät ole ainakaan nyt uusia tiloja odotellessa kovin lennokkaat, mutta autot he katsovat tarkasti.haju kirjoitti:Käytitkö mitä välitysliikkettä sitten loppujen lopuksi? Itsellä menossa tilaus Lf Cars Oyn:n kautta, joten jos sieltä hommasit mersun, niin mielellään kokemuksia kuulisin ko. firman toiminnasta.
Niin ja hieno on auto
Mulle sopii automaattinen vaihteenarvontakin, kunhan vedon ja moottorijarrutuksen kontrolli toimii niin pienellä toleranssilla, ettei sillä ole talviajossa merkitystä. Jos voimansiirto arpoo käskettyä alasvaihtoa vaikkapa 500 ms, niin se vaihto tapahtuu talvirajoituksillakin yli 10 metriä myöhässä.Väsynyt Mies kirjoitti: E-sarjalainen manuaalivaihteella on ainoa oikea vaihtoehto, ne automaagijäteöljynvatkainvaihteistot on paholaisen keksintöä.
Olisit vaan 740 GLE ostanu sen manuaalivaihteisen E-sarjalaisen, niin mä olisin voinu ostaa sen sitte sulta muutaman vuoden päästä.
Minulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia talvella, käyntiin lähti kylmästäkin tosi hyvin ilman mitään lisälämppäriä. Käsittääkseni tuossa ei mitään sen kummempia talvivarustuksia ole, penkinlämppärit löytyy ja high capasity batteryn bongasin VIN-koodin mukaisesta varustelistauksesta.W204 kirjoitti:Olisinkin kysellyt asioista paremmin tietäviltä, onko saksantuonteihin, erityisesti diesel-malleihin, syytä tehdä täällä kotimassa jotain lisäasennuksia, että auto pelaisi talvisin kylmemmässä ilmastossa paremmin?