No ruuvaushan on onnistunut jos auto toimii ja vakiopumpulla lykkää noin hyvin savua

Eipä noista viimeisistä kierroksista enää paljon hyötyä ole, kun ei saa ilmaa niin ei saa. Katsastukseen voi vaikkapa mennä seuraavaksi ilman ilmanpuhdistinta ja jos mahdollista isoilla pakkasilla, vähentää kummasti savuja

Ja ruuvia saa tosissaan vakiosta pyöritellä että pääsee noihin lukemiin, ainakin noin 5 kierrosta.. No niillä muilla ruuveillakin on merkitystä, tyhjäkäyntiruuvista ruuvaaminenkin kuulemma pienentää syöttöä, tiedä sitten onko niin. Itsellä oli kans kerran savut jotain 2,3 ja kierroksia noin 6000.
Noita kierroksia kannattaa muuten nostella vaikuttaa näihin laiskoihin ainakin paljon. Ja ennakko kohdalleen mekan ohjeiden mukaan, vaikutti ainakin minulla alavääntöön paljon, jos nyt sellaisesta voi 200D:n kanssa edes puhua
