kansi irti,meneekö jakopää sekaisin kuinka helposti?
kansi irti,meneekö jakopää sekaisin kuinka helposti?
kansi on siis irti.ei ole vielä ennen tullut moottoria aikaistua jossa jakopää ketjulla,kaipas pientä varmistusta:roll:
nokka-akselin hammaspyörään ja ketjuun on tehty merkki että sattuvat oikeille kohdilleen myöhemmin.ykkösen mäntä ykk kohdassa.
tarkoitus olisi nostaa männät pois.voiko tuota kampuraa hyvinkin pyöritellä,onko pelkoa että jos kampuraa pyörittelisi jonkun verran ketju kireällä että ketju hyppäisi syöttöpumpun tai kampuran rattaalta ja jako menisi sekaisin
nokka-akselin hammaspyörään ja ketjuun on tehty merkki että sattuvat oikeille kohdilleen myöhemmin.ykkösen mäntä ykk kohdassa.
tarkoitus olisi nostaa männät pois.voiko tuota kampuraa hyvinkin pyöritellä,onko pelkoa että jos kampuraa pyörittelisi jonkun verran ketju kireällä että ketju hyppäisi syöttöpumpun tai kampuran rattaalta ja jako menisi sekaisin
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ei loikkaa jos kaikki on siellä tehtaan paapan jäljiltä kuten pitääkin.
Onhan koneessa ne omatkin merkit.......
Onhan koneessa ne omatkin merkit.......
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Yleinen ohje on pyörittää vain koneen käyntisuuntaan, eli kampuran päästä "räikällä pulttia kireälle". Johtuu käsittääkseni nokkaketjunkiristimestä. Tai sen "päätypultin" aukeamisesta.
Eli jos kiristin ei ole paikallaan, tai ainakin ketju on löysällä, niin... Emmäätiiä.
Löysempihän sitä on pyöritellä kansi irti, eli ei "pitäisi" olla vaaraa pultin aukeamisesta.
Eli jos kiristin ei ole paikallaan, tai ainakin ketju on löysällä, niin... Emmäätiiä.
Löysempihän sitä on pyöritellä kansi irti, eli ei "pitäisi" olla vaaraa pultin aukeamisesta.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret
-Jokaisella kukalla on juuret
tämän olen kuulllutkin,kiristinhän ei ole tietenkään enää paikoillaanYleinen ohje on pyörittää vain koneen käyntisuuntaan, eli kampuran päästä "räikällä pulttia kireälle". Johtuu käsittääkseni nokkaketjunkiristimestä. Tai sen "päätypultin" aukeamisesta.
helpottaa kankien irrotusta ja takaisin laittoa huomattavasti kun pyöräyttää kampuraa hieman
Kampiakselin O|T merkki ja nokka-akselin merkki kohdalleen, ketjuun ei merkkejä tarvita.nokka-akselin hammaspyörään ja ketjuun on tehty merkki että sattuvat oikeille kohdilleen myöhemmin.ykkösen mäntä ykk kohdassa.
No se on fifti-sixti että pumppu jää väärälle kierrokselle kun enemmälti pyöritellään.tarkoitus olisi nostaa männät pois.voiko tuota kampuraa hyvinkin pyöritellä,onko pelkoa että jos kampuraa pyörittelisi jonkun verran ketju kireällä että ketju hyppäisi syöttöpumpun tai kampuran rattaalta ja jako menisi sekaisin
Mitään ei hajoa mutta eipä juuri lähde käyntiinkään.