joo semmosta kyselisin että onko tuolla pakokaasun kierrätyksellä mitn merkitystä 300dT:ssä?
kans kopaa voihoin ni käytin se systeemin irtaallaan ja se oli tukittu metalli lätkällä ja otin sen poiss...en errityisemmin huomannu eroja
kokemusta tietoo kenelläkään asiasta...tae siis varmaan on ni kertokaa toki
pakokaasun kierrätyksellä hyötyä
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Jatketaanpa tästä kun nuo aiempien kesien jutut on hävinny.
Aukaisinpa iltamassa imusarjaa pikkusen jotta onko paskan tuotto vähentynyt talven aikaan, kun huohotinputki on hönkynyt aivan muuaalle kuin imusarjaan.
Viellä mitä. Nokea ihan niinkuin ennenkin. Pakokaasun kierrätyksen estohan ei onnistunut toissa kesänä, kun meni aina vikatilaan kierrätyksen tukkimalla. Aukaisi hukkaportin jne.
Tukinpahan äsken ihan kokeillakseni pakosarjan puoleisesta päästä. Todennäköisesti tekee saman virhetilan kuin ennenkin, huomenna kokeillaan.
Entäs jos jättäisin jonkun liitoksen vaikka raolleen, että saisi vastaavasti puhdasta ilmaa pakkaasun sijaan
Vai käykö niin, että turbo työntääkin siitä ulospäin, koska ei ole pakopuoleen verrattavaa vastapainetta, ja tilanne vain huononee.
Entäs jos jätän imuletkun kokonaan irti, jolloin luulee vetävänsä venttiiliä auki, eikä tajua sitä irroitetuksi.
Aika pienillä kierroksilla alkoi imeä jo venttiiliä auki.
Kyseessä se 350D, jossa hukkaportti toimii toisin kuin useimmissa muissa. Muistaakseni alipaine pitää portin kiinni ja ilman imua loksahtaa sitten auki ja vikatilaan => ahdot ei nouse ennen kuin virrat käyttää nollila
Aukaisinpa iltamassa imusarjaa pikkusen jotta onko paskan tuotto vähentynyt talven aikaan, kun huohotinputki on hönkynyt aivan muuaalle kuin imusarjaan.
Viellä mitä. Nokea ihan niinkuin ennenkin. Pakokaasun kierrätyksen estohan ei onnistunut toissa kesänä, kun meni aina vikatilaan kierrätyksen tukkimalla. Aukaisi hukkaportin jne.
Tukinpahan äsken ihan kokeillakseni pakosarjan puoleisesta päästä. Todennäköisesti tekee saman virhetilan kuin ennenkin, huomenna kokeillaan.
Entäs jos jättäisin jonkun liitoksen vaikka raolleen, että saisi vastaavasti puhdasta ilmaa pakkaasun sijaan
Vai käykö niin, että turbo työntääkin siitä ulospäin, koska ei ole pakopuoleen verrattavaa vastapainetta, ja tilanne vain huononee.
Entäs jos jätän imuletkun kokonaan irti, jolloin luulee vetävänsä venttiiliä auki, eikä tajua sitä irroitetuksi.
Aika pienillä kierroksilla alkoi imeä jo venttiiliä auki.
Kyseessä se 350D, jossa hukkaportti toimii toisin kuin useimmissa muissa. Muistaakseni alipaine pitää portin kiinni ja ilman imua loksahtaa sitten auki ja vikatilaan => ahdot ei nouse ennen kuin virrat käyttää nollila
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05