pakokaasun kierrätyksellä hyötyä

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
ryhann
Viestit: 41
Liittynyt: 04.10.2007 23:14
Paikkakunta: iisalmi

pakokaasun kierrätyksellä hyötyä

Viesti Kirjoittaja ryhann »

joo semmosta kyselisin että onko tuolla pakokaasun kierrätyksellä mitn merkitystä 300dT:ssä?
kans kopaa voihoin ni käytin se systeemin irtaallaan ja se oli tukittu metalli lätkällä ja otin sen poiss...en errityisemmin huomannu eroja

kokemusta tietoo kenelläkään asiasta...tae siis varmaan on ni kertokaa toki :D
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

tahtoopi kerätä semmosta nokip*skaa sun muuta sinne ainaki minulla väykyssä....



T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
Arto N
Betonileipuri <br> Miele-mies
Viestit: 3204
Liittynyt: 14.10.2005 8:25
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Laita vaan se lätkä takasin ettei imusarja sotkeennu.
Se on tukittu järestäin joka vehkeessä tuo kierrätys.
® Mesen linttaklubi
ryhann
Viestit: 41
Liittynyt: 04.10.2007 23:14
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja ryhann »

niinpä tuota pittää tehhä, onhn tuo kesä jo tulollaan ni tarvii konneen lämmetä liikoja
650000tuttavuus
Viestit: 2152
Liittynyt: 20.1.2007 17:37

Viesti Kirjoittaja 650000tuttavuus »

Jatketaanpa tästä kun nuo aiempien kesien jutut on hävinny.

Aukaisinpa iltamassa imusarjaa pikkusen jotta onko paskan tuotto vähentynyt talven aikaan, kun huohotinputki on hönkynyt aivan muuaalle kuin imusarjaan.
Viellä mitä. Nokea ihan niinkuin ennenkin. Pakokaasun kierrätyksen estohan ei onnistunut toissa kesänä, kun meni aina vikatilaan kierrätyksen tukkimalla. Aukaisi hukkaportin jne.
Tukinpahan äsken ihan kokeillakseni pakosarjan puoleisesta päästä. Todennäköisesti tekee saman virhetilan kuin ennenkin, huomenna kokeillaan.
Entäs jos jättäisin jonkun liitoksen vaikka raolleen, että saisi vastaavasti puhdasta ilmaa pakkaasun sijaan :wink:
Vai käykö niin, että turbo työntääkin siitä ulospäin, koska ei ole pakopuoleen verrattavaa vastapainetta, ja tilanne vain huononee.
Entäs jos jätän imuletkun kokonaan irti, jolloin luulee vetävänsä venttiiliä auki, eikä tajua sitä irroitetuksi.
Aika pienillä kierroksilla alkoi imeä jo venttiiliä auki.
Kyseessä se 350D, jossa hukkaportti toimii toisin kuin useimmissa muissa. Muistaakseni alipaine pitää portin kiinni ja ilman imua loksahtaa sitten auki ja vikatilaan => ahdot ei nouse ennen kuin virrat käyttää nollila
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

mutta eikös se jo ole tuossa vuosimallissa niin, jotta huoharin"kaasuja" ei saa enää ulkoilmaan päästää? jos saa ni tulee kyl mullekkin sellanen ulkoilmasuodatin :shock:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”