MB 200D -90 alkoi savuttamaan
MB 200D -90 alkoi savuttamaan
mittarissa reilu 500tkm,koko alkuvuoden vähän säksättänyt,riippuen mitä öljyä on käyttänyt,mutta hyvin pelannut,eikä ole vienyt öljyä,öljyt ja suodattimet vaihdettu säännöllisesti,nyt viikonloppuna alkoi säksättämään enemmän ja alkoi mös savuttamaan ja viemään öljyä,paineet tyhjäkäynnillä lämpimänä 2 ja lämmöt n.80.savutus on kovinta kun lähtee vaikka risteyksestä hetken seisoskelun jälkeen,mutta kun sen jälkeen oikein tarjoa kaasua niin savutus vähenee,savu on ehkäpä vaaleaa tai sinertävää.mitä kannattais kattoa ensin ja kannattaako tllä ees ajaa.
Melko varmasti kansipahvi antautunu. Jos kerran säklättää ja öljyä häviää. väpättääkö öljynpainemittari ylös-alas?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
missäpäin asut?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Omassa tehosekottimessa oli juuri samat oireet ja kansipahvi oli repeytynyt suoraan pyttyyn. lopussa meni öljyä 4L/100km, sininen savuverho kokoajan takana ja ö-paineet pomppi tyhjäkäynnillä 1-2 väliä.
kaikki alkoi pienellä nostajan tikityksellä, 5tkm kerkesi ajamaan ja sitten oli pakko tehdä kansiremontti
kaikki alkoi pienellä nostajan tikityksellä, 5tkm kerkesi ajamaan ja sitten oli pakko tehdä kansiremontti

Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Jep,jep,tässä mesessä kans öljyä saa lisätä päivittäin,täytyypi ens viikolla hakea merteililtä tiivisteet ,kansipultit ja venttiilinnostimet,jos sais sen sitten purettua,täältä varmaan löytyy vinkkejä kansiremonttiin.Shatter kirjoitti:Omassa tehosekottimessa oli juuri samat oireet ja kansipahvi oli repeytynyt suoraan pyttyyn. lopussa meni öljyä 4L/100km, sininen savuverho kokoajan takana ja ö-paineet pomppi tyhjäkäynnillä 1-2 väliä.
kaikki alkoi pienellä nostajan tikityksellä, 5tkm kerkesi ajamaan ja sitten oli pakko tehdä kansiremontti
täältä Moottoriosiosta löytyy mun kirjoittama topic jossa on ohjeet om606 kannen irroitukseen, alfamerin kirjassakin on hyvät ohjeet. 200d kansi om nopeA IRROITTAA. kirjoitus virheet by nokia 

www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
ok,kiitos vinkistä,täytyypi perehtyä aiheeseen,ennenkuin alkaa purkamaan,eikä toi alfamerin kirjakaan näyttäs olevan kovin kallisMultiviri kirjoitti:täältä Moottoriosiosta löytyy mun kirjoittama topic jossa on ohjeet om606 kannen irroitukseen, alfamerin kirjassakin on hyvät ohjeet. 200d kansi om nopeA IRROITTAA. kirjoitus virheet by nokia