Miitissä tarkistellun kunnon perusteella voinee kokeilla onneaan ja katsoa kelpaako ikuisen tyyneyden lankku arvostettuun klubiin
Eli:
-S124 300td
-vuosimallia 1988
-kilometrejä mittarissa 618tkm
-saksasta tuotu yksityisen toimesta uutena maahan, maahantuojana siis yksityinen henkilö, tästä maininta rekisteriotteessa
-takapenkki poistettu ja rekisteröity pakettiautoksi, takapaksi+entinen takapenkki aina täynnä roinaa, kulkee puolet elämästä mukana
-doppelrollon verkko resuinen, toimittaa virkaansa suojaamassa etupenkkiläisiä äkkipysähdyksen aiheuttamasta liike-energian jatkumosta sikaosaston suunnalta eteenpäin
-päivittäisessä ajossa, ainut oma ajokki, eli siis luotettava kehonkuljetin
-keulan pellit edellinen vaihtanut vähemmän ruosteisiin ja maalauttanut
-ruostetta löytyy ainakin ovien alareunoista, tunkin nostorei'istä, takalasien alareunoista, takakontin luukusta ja antennin juuresta sekä toinen takalokarin kaari. Repsikan puolella helman etureuna kadonnut ruostejumalalle. Ruosteita yritetty piilottaa vaihtelevalla menestyksellä
-savuttaa, mutta vasta 4krpm kohdilla, kiitos teppo21:n
-öljyä kuluu/häviää, mutta toistaiseksi vähemmän kuin polttoainetta
-moottorin alapuoli, vaihdelaatikko ja näiden lähistöt näköjään tuorevoideltu ulkopuolelta. Voideltu sekä moottoriöljyllä että vaihteistoöljyllä
-konehuoneessa teippi- ja nippusidefiksejä sekä kilometri ylimääräisiä piuhoja joista ei mitään hajua mitä ne tekee
-ilmastointi "vaatisi uudet aineet" eli ei toimi
-narinahelat ei vielä narise, mutta edessä alatukivarren puslat yrittää kovasti paikata tätä puuttuvaa ominaisuutta. Myöskin kulmien säädöt on keturallaan.
-ohjaussimpukassa on löysää, rattia tarttee vähän pinnistää vasemmalle niin mennään suoraan. Toki ratti on vinossa kun mennään suoraan...
-toinen takakulma istuu alempana kuin toinen, syytä ei tiedetä vielä
-on oma, ei osamaksulla. Ostovälineenä tälle toimi tämän vuosituhannen klonkswagen kolffi joka todettiin liian uudeksi/tylsäksi/tusinakamaksi ja vaihdettiin tähän, saatiin jopa käteistä välissä kaupassa

-kuskinpenkissä ilmastointireikä
-jarrut vinkuu, pysähtyy toistaiseksi
-kahden avaimen järjestelmä, eikä ole kokeiltu toimiiko ovien avain muuhun kuin kuskinoveen
-takakontinluukun moottori toimii jos toimii, kun toimii, tai sitten ei
-kertaakaan en ole katsastanut vielä, se on vielä edessä. Leimaa toki on vielä
-tuulilasin pyyhkijä ei toimi kunnolla, jumahtelee kesken liikeradan
-renkaina sakkorajan ohittaneet uusiopinnatutkumit, tuli vanteiden mukana
-pakoputki vuotaa ainakin kolmesta eri kohdasta, paikattu näköjään ennenkin
-apparin etuovessa komia lommo
-vakionopeudensäädin ei toimi vaikka ohjauspoksia korjattiin
-sisustan jalopuusomisteet on halki useammastakin kohdasta
-kuvastakin voi havaita että flektin tuulitunneli/syylärin suojamuovi kadonnut johonkin, takuuvarmasti polttaa näpit aina kun ropaa konehuonetta
Kuvatodisteita vielä:
"Korjattu" kaari
Uhrilahja ruostejumalalle
Ja miittivideotodiste, vikaa löytyy mutta korjataan kun kerkiää/hajoaa, kumpi tuleekaan ensin. Videon ensimmäinen minuutti kertoo, videosta krediitit Ari66:lle

Tämä siis todistakoot aatteen puolesta, hengessä ollaan mukana. Meikäläisen naurut siellä kovimpana kuuluu ja kotio ajettiin sekä ajetaan edelleen noin 1tkm/viikko kunnes laakeri vaihtuu joskus
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=9etxoDwdajI[/youtube]