® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Kuskin kylki on saanu saksassa kipeetä ja vaihdettu etuloksu, jossa vilkunreikä ja koska toisella puolella ei oo vilkkua silloin ollu, niin paikattu ja vedetty pakkelit ja maali päälle. Suomessa katsastus vaatii vilkut niin b luokan vilkun asentaja ei osannut laittaa paikan päälle reikää, niin laittoi siihen viereen - myös toiselle puolelle... Kuskin ovikin on alunperin punainen ja se väri paistaa irronneen hopeen altaTerho P kirjoitti:kohtalaisen hauska tuo vilkkuhomma tuos aakoon "lintas" mikä ihme on ollu ajatuksena peittää vilkureikä ja sit tehä uus vääräänpaikkaan ja viereen ku vanhakin reikä happanee ... uudehko värkkihän tuo lintaksi on ja tuo amg status sitä nostaa mutta pakko toreta että kyl toi parhaat päivänsä on nähny ...itseasias se meirän farkku joka sai lintta statuksen oli varmaan vähemmän ruostees ku tuo en tiä sit pitäskö tässä olla kriteerinä että maalaisitko linttasi mattamustaksi ..sen jos tekee/pystyisi kuvitella tekevänsä niin sillon se ansaitsisi lintta nimen..joskin tuokin on taasen omistajasta kiiinni lopuksi
Jos ei statusta irtoo niin ei väkisellä
Kai se on sitten laiteltava kuntoon, tossa onkin nyt maalaamo omalla työnantajalla. Ostin tohon just 4 ruosteetonta ovea joten jäsenyys voisi olla lyhytaikainen... Ja toisaalta mahdanko haluta kuulua klubiin johon minutkin hyväksytään jäseneksi
Se vaan hämää silimää tuo väri...mutta annettakoon kuitenki linttastatus ak47:skan mersulle...onpahan sitte pikkisen nopiampi lintta joka katoaa kohti auringon laskua tai siitä poispäin.
Ja omistajastahan se on kiinni haluaako linttaklubiin kuulua vaiko ei, ne pakkeloinnit sen kuitenki takaa ja alleviivaa.
Sekä lauriK:lle että AK47:skalle...tuo laurin saama huomautus etujakkarasta vaan hämmästyttää...paljon huonompiaki nähny sellsissa kulkineissa missä on leima tullu ekalla yrittämällä...vaan onhan tuolla jo istuttukin...pikkisen vaahtomuovia reunoille ni hyvä tulee...minulta saa kunhan laittaa osoitetta ja makselee posti/mh kulut...näky olevan vanhoja sohvantyynyjä varastossa...ne on ollu as auton sohvissa selkänojina ja parista oon ite käyttäny penkkeihin ja hyvät on tullu...mutta vielä on ehjiäkin varastossa
Nii ja minun puolesta voi lintta tarrat laittaa kumpaanki.
Ja omistajastahan se on kiinni haluaako linttaklubiin kuulua vaiko ei, ne pakkeloinnit sen kuitenki takaa ja alleviivaa.
Sekä lauriK:lle että AK47:skalle...tuo laurin saama huomautus etujakkarasta vaan hämmästyttää...paljon huonompiaki nähny sellsissa kulkineissa missä on leima tullu ekalla yrittämällä...vaan onhan tuolla jo istuttukin...pikkisen vaahtomuovia reunoille ni hyvä tulee...minulta saa kunhan laittaa osoitetta ja makselee posti/mh kulut...näky olevan vanhoja sohvantyynyjä varastossa...ne on ollu as auton sohvissa selkänojina ja parista oon ite käyttäny penkkeihin ja hyvät on tullu...mutta vielä on ehjiäkin varastossa
Nii ja minun puolesta voi lintta tarrat laittaa kumpaanki.
Viimeksi muokannut pupetti, 07.8.2011 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Sen verran sosiaalisuutta sivuten ettei uusilla Bemareilla ja uuden teknologian Wolkkareilla ja vastaavien tarvii hakea LINTTAKLUBIN jäsennyyttä sosiaalisuuden takiadealer kirjoitti:Aiheesta "päättävien" kannattaa miettiä Linttaklubin perusajatusta ja koko olemassaoloa uudelleen ellei klubiin enää pääse jäseneksi vanhalla mersulla ilman turhia kitinöitä ja hyppyyttämisiäJos ei statusta irtoo niin ei väkisellä
Ellei muu auta valitkaa uusi hallitus jolle kelpaa uudet jäsenet
Eikä HYVÄKUNTOISTEN väyrys-Mersujen (mun mielipide)
Silloin aikanaan kun meillä ei ollut Linttaa niin OSTIN sellaisen Kun teki mieli päästä tälläiseen klubiin jäseneksi.
Mielestäni LINTTAKLUBIn pääsemiseksi tarvitaan iäkäs auto joka on riittävästi menossa kulunut ja B-osilla pyritty pitämään liikenteessä.
Museorekisterissä olevat entisöidyt autot ei ole LINTTOJA Vaikka iäkkäitä ovatkin.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Juu, onhan kriteereitä listattu aloitusviestissäkin.Mielestäni LINTTAKLUBIn pääsemiseksi tarvitaan iäkäs auto joka on riittävästi menossa kulunut ja B-osilla pyritty pitämään liikenteessä.
Itselläni ei ole linttavaatimukset täyttävää autoa tällä hetkellä, 123 on liian hyvässä kunnossa.
En siis näköjään kuulu klubiin mutta Lintta-Aatelisen arvoa en luovuta pois - ja meitä on vähän, aatelisarvon kun voi myöntää vain yksin klubin presidentti
Jäsenyydellä ei sikäli ole merkitystä että linttatarroja saa käyttää kuka tahansa minkä tahansa auton takalasissa, ei tarvitse klubiin kuulua
En tarkoittanutkaan että olisin pahoilla mielin, kunhan yhtäkkiä hoksasin ettei ole mersulinttaa omistuksessa
Tarroja on muuten uusilla teksteillä
viewtopic.php?t=23802
Tarroja on muuten uusilla teksteillä
viewtopic.php?t=23802
Miitissä tarkistellun kunnon perusteella voinee kokeilla onneaan ja katsoa kelpaako ikuisen tyyneyden lankku arvostettuun klubiin
Eli:
-S124 300td
-vuosimallia 1988
-kilometrejä mittarissa 618tkm
-saksasta tuotu yksityisen toimesta uutena maahan, maahantuojana siis yksityinen henkilö, tästä maininta rekisteriotteessa
-takapenkki poistettu ja rekisteröity pakettiautoksi, takapaksi+entinen takapenkki aina täynnä roinaa, kulkee puolet elämästä mukana
-doppelrollon verkko resuinen, toimittaa virkaansa suojaamassa etupenkkiläisiä äkkipysähdyksen aiheuttamasta liike-energian jatkumosta sikaosaston suunnalta eteenpäin
-päivittäisessä ajossa, ainut oma ajokki, eli siis luotettava kehonkuljetin
-keulan pellit edellinen vaihtanut vähemmän ruosteisiin ja maalauttanut
-ruostetta löytyy ainakin ovien alareunoista, tunkin nostorei'istä, takalasien alareunoista, takakontin luukusta ja antennin juuresta sekä toinen takalokarin kaari. Repsikan puolella helman etureuna kadonnut ruostejumalalle. Ruosteita yritetty piilottaa vaihtelevalla menestyksellä
-savuttaa, mutta vasta 4krpm kohdilla, kiitos teppo21:n
-öljyä kuluu/häviää, mutta toistaiseksi vähemmän kuin polttoainetta
-moottorin alapuoli, vaihdelaatikko ja näiden lähistöt näköjään tuorevoideltu ulkopuolelta. Voideltu sekä moottoriöljyllä että vaihteistoöljyllä
-konehuoneessa teippi- ja nippusidefiksejä sekä kilometri ylimääräisiä piuhoja joista ei mitään hajua mitä ne tekee
-ilmastointi "vaatisi uudet aineet" eli ei toimi
-narinahelat ei vielä narise, mutta edessä alatukivarren puslat yrittää kovasti paikata tätä puuttuvaa ominaisuutta. Myöskin kulmien säädöt on keturallaan.
-ohjaussimpukassa on löysää, rattia tarttee vähän pinnistää vasemmalle niin mennään suoraan. Toki ratti on vinossa kun mennään suoraan...
-toinen takakulma istuu alempana kuin toinen, syytä ei tiedetä vielä
-on oma, ei osamaksulla. Ostovälineenä tälle toimi tämän vuosituhannen klonkswagen kolffi joka todettiin liian uudeksi/tylsäksi/tusinakamaksi ja vaihdettiin tähän, saatiin jopa käteistä välissä kaupassa
-kuskinpenkissä ilmastointireikä
-jarrut vinkuu, pysähtyy toistaiseksi
-kahden avaimen järjestelmä, eikä ole kokeiltu toimiiko ovien avain muuhun kuin kuskinoveen
-takakontinluukun moottori toimii jos toimii, kun toimii, tai sitten ei
-kertaakaan en ole katsastanut vielä, se on vielä edessä. Leimaa toki on vielä
-tuulilasin pyyhkijä ei toimi kunnolla, jumahtelee kesken liikeradan
-renkaina sakkorajan ohittaneet uusiopinnatutkumit, tuli vanteiden mukana
-pakoputki vuotaa ainakin kolmesta eri kohdasta, paikattu näköjään ennenkin
-apparin etuovessa komia lommo
-vakionopeudensäädin ei toimi vaikka ohjauspoksia korjattiin
-sisustan jalopuusomisteet on halki useammastakin kohdasta
-kuvastakin voi havaita että flektin tuulitunneli/syylärin suojamuovi kadonnut johonkin, takuuvarmasti polttaa näpit aina kun ropaa konehuonetta
Kuvatodisteita vielä:
"Korjattu" kaari
Uhrilahja ruostejumalalle
Ja miittivideotodiste, vikaa löytyy mutta korjataan kun kerkiää/hajoaa, kumpi tuleekaan ensin. Videon ensimmäinen minuutti kertoo, videosta krediitit Ari66:lle Tämä siis todistakoot aatteen puolesta, hengessä ollaan mukana. Meikäläisen naurut siellä kovimpana kuuluu ja kotio ajettiin sekä ajetaan edelleen noin 1tkm/viikko kunnes laakeri vaihtuu joskus
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9etxoDwdajI[/youtube]
Eli:
-S124 300td
-vuosimallia 1988
-kilometrejä mittarissa 618tkm
-saksasta tuotu yksityisen toimesta uutena maahan, maahantuojana siis yksityinen henkilö, tästä maininta rekisteriotteessa
-takapenkki poistettu ja rekisteröity pakettiautoksi, takapaksi+entinen takapenkki aina täynnä roinaa, kulkee puolet elämästä mukana
-doppelrollon verkko resuinen, toimittaa virkaansa suojaamassa etupenkkiläisiä äkkipysähdyksen aiheuttamasta liike-energian jatkumosta sikaosaston suunnalta eteenpäin
-päivittäisessä ajossa, ainut oma ajokki, eli siis luotettava kehonkuljetin
-keulan pellit edellinen vaihtanut vähemmän ruosteisiin ja maalauttanut
-ruostetta löytyy ainakin ovien alareunoista, tunkin nostorei'istä, takalasien alareunoista, takakontin luukusta ja antennin juuresta sekä toinen takalokarin kaari. Repsikan puolella helman etureuna kadonnut ruostejumalalle. Ruosteita yritetty piilottaa vaihtelevalla menestyksellä
-savuttaa, mutta vasta 4krpm kohdilla, kiitos teppo21:n
-öljyä kuluu/häviää, mutta toistaiseksi vähemmän kuin polttoainetta
-moottorin alapuoli, vaihdelaatikko ja näiden lähistöt näköjään tuorevoideltu ulkopuolelta. Voideltu sekä moottoriöljyllä että vaihteistoöljyllä
-konehuoneessa teippi- ja nippusidefiksejä sekä kilometri ylimääräisiä piuhoja joista ei mitään hajua mitä ne tekee
-ilmastointi "vaatisi uudet aineet" eli ei toimi
-narinahelat ei vielä narise, mutta edessä alatukivarren puslat yrittää kovasti paikata tätä puuttuvaa ominaisuutta. Myöskin kulmien säädöt on keturallaan.
-ohjaussimpukassa on löysää, rattia tarttee vähän pinnistää vasemmalle niin mennään suoraan. Toki ratti on vinossa kun mennään suoraan...
-toinen takakulma istuu alempana kuin toinen, syytä ei tiedetä vielä
-on oma, ei osamaksulla. Ostovälineenä tälle toimi tämän vuosituhannen klonkswagen kolffi joka todettiin liian uudeksi/tylsäksi/tusinakamaksi ja vaihdettiin tähän, saatiin jopa käteistä välissä kaupassa
-kuskinpenkissä ilmastointireikä
-jarrut vinkuu, pysähtyy toistaiseksi
-kahden avaimen järjestelmä, eikä ole kokeiltu toimiiko ovien avain muuhun kuin kuskinoveen
-takakontinluukun moottori toimii jos toimii, kun toimii, tai sitten ei
-kertaakaan en ole katsastanut vielä, se on vielä edessä. Leimaa toki on vielä
-tuulilasin pyyhkijä ei toimi kunnolla, jumahtelee kesken liikeradan
-renkaina sakkorajan ohittaneet uusiopinnatutkumit, tuli vanteiden mukana
-pakoputki vuotaa ainakin kolmesta eri kohdasta, paikattu näköjään ennenkin
-apparin etuovessa komia lommo
-vakionopeudensäädin ei toimi vaikka ohjauspoksia korjattiin
-sisustan jalopuusomisteet on halki useammastakin kohdasta
-kuvastakin voi havaita että flektin tuulitunneli/syylärin suojamuovi kadonnut johonkin, takuuvarmasti polttaa näpit aina kun ropaa konehuonetta
Kuvatodisteita vielä:
"Korjattu" kaari
Uhrilahja ruostejumalalle
Ja miittivideotodiste, vikaa löytyy mutta korjataan kun kerkiää/hajoaa, kumpi tuleekaan ensin. Videon ensimmäinen minuutti kertoo, videosta krediitit Ari66:lle Tämä siis todistakoot aatteen puolesta, hengessä ollaan mukana. Meikäläisen naurut siellä kovimpana kuuluu ja kotio ajettiin sekä ajetaan edelleen noin 1tkm/viikko kunnes laakeri vaihtuu joskus
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9etxoDwdajI[/youtube]
Meinaakko että me ollaa *ulkkuja,ku ei kaikkia oteta kaikenkuntosilla jäseniksidealer kirjoitti:Aiheesta "päättävien" kannattaa miettiä Linttaklubin perusajatusta ja koko olemassaoloa uudelleen ellei klubiin enää pääse jäseneksi vanhalla mersulla ilman turhia kitinöitä ja hyppyyttämisiäJos ei statusta irtoo niin ei väkisellä
Ellei muu auta valitkaa uusi hallitus jolle kelpaa uudet jäsenet
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
-
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.5.2011 2:33
- Paikkakunta: Siilinjärvi
Syy täplikkyyteen makaa tuossa kuvassa mersun oikealla puolen, sieltä se täplikkyys tulee ja on saattanu jo pesityä nuitte muovihelmojen alle.
laita parit kuvatukset helmoista...varsinki tunkinreikien kohdilta, takaluukusta, ja muista "aroista" paikoista ni arvotaan sitte, ja siirrät tuon ruoste peikon pois mersun vierestä
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
KUVA...kuuuuuuvaaa...kuvia...ku...vi..A fotojakuvia negat EI riitäLauriK kirjoitti:Mullaki vaihtu toi linttafarmari pois :O Mut tilalle tuli lintta 190! <3
Kuvista ku ei tarvii lukea textiä
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.