Kakanollaysidee eli Kaappi, lyhyt historia.

Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7156
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

jovihava kirjoitti:Nojoo, pitäisi kait ihtesäkin vähän rajotella, Photobuckettikin lähetti jo uhkauskirjeen että jossei se kaistanleveyden tuhlaaminen lopu niin alkaavat periä vuokraa :shock:

Niih, miulla on kuvat siis puketissa, ei Mesen palvelimella, helepompi läjässä ladata ja ehken varmempi paikka :wink:
Mullekkin on tullu jotain s-posteja vuosikausia joissa on juttua lisätilasta sun muusta.
Eipä tuo ole vielä kuvien lataamisia rajotellu. :D
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jatketaas fotopuketin täyttöä, tällä kertaa aiheesta kiertokangen laakereiden vaihto :idea: Näin sen tein :ope:

Vaihdettava kaula pyöritellään hollille, niin että ruuvit saa auki. Pultin kantaan käy monikanttinen 10 mm hylsy
Kuva

Ruuvit auki mutta ei vielä kokonaan pois, sillä niistä on hyvä longottaa silmukan puolikas irti. Muista katsoa että miten päin se pukki on siinä, toiveissa olisi kait laittaa se varuilta samoin päin. Ainakin minulla oli numero 6 valettuna noissa kaikissa vauhtipyörän puolella
Kuva

Sitta pukki irtaalleen ja nihilisti kun olen niin laittelin ruuvitkin niin että tuleevat takaisin niille paikoilleen joilla ne ovat olleet. Ei liene mitenkään tärkiää varsin, kunhan niuhotan
Kuva

Kammen kaula on nyt näkysällä
Kuva

Pyörittelin kampea vielä vähän matkaa myötäpäivään niin että kk irotsi kammesta ja sain sen näkysälle laakereineen
Kuva

Laakeri sormin longottelemalla pois ja laakeripohjan putsaus
Kuva

Uusi liuska paikalleen, alapuolelle tulevassa liuskassa pitää olla öljyreikä
Kuva
Voitelin uuden liuskan kampea vasten tulevan pinnan runsaalla öljyllä ettei kone leikkaa kiinni jo ennen ensi käynnistystä :P

Suojasin kammen kaulan kolhuilta sorhatessani kiertokangen takas linjaan kammen kaulan kanssa
Kuva

Sitten rätti pois ja kampi kaulaa vasten
Kuva
Useimmiten mäntä liikkui ihan sormipelissään ylös ja alas, mutta jos ei niin pyörittelin kampirautaa kiertokankea vasten

Sitten pukki putsaukseen ja siihenkin liuska paikalleen ja öljykalvo kiertokangen kaulaa vasten
Kuva

Pukki oikein päin paikalleen ja ruuvit kiinni, kiristys 30 Nm
Kuva

Ja perään vielä 90 astetta
Kuva
Tuo varttikierroksen vääntäminen tuntuu suorastaan häijyltä, koska pulttien venymisen ihan tuntee kiristettäessä :shock:

Kuva

Kiertokangen laakerit olivat tässä koneessa kyllä tosi hyvässä kunnossa, ei oikeastaa mitään kulumajälkiä, ja kaulatkin siistit. Yhtä mittailin, paksuus oli 1.79 mm kun taas uudessa 1.81, eli eroa oli kaksi satikkaa ja se nyt saattaa kaarevan osan mittauksesssa mikrometriruuvilla mennä jo mittausepätarkkuuksiin. Paikallaan olleet liuskat olivat mersun logolla, siis todennäköisesti alkuperäiset, eivätkä vielä ollenkaan vaihdon tarpeessa, eli tällä koneella ei liene välttämättä ajettu montaan miljoonaa :tuumaus: Suorastaan mietin että mahtoiko tämä toimenpide pidentää vai lyhentää moottorin ikää :? Mutta tietää ainakin missä kunnossa ovat :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

jovihava kirjoitti:Uusi liuska paikalleen, alapuolelle tulevassa liuskassa pitää olla öljyreikä
Tarkoittanet yläpuolelle?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

No okei, nyt kun kon oli ylösalaisin se tuli alaspäin, mutta siis tarkoitin tietysti että männän suuntaan :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
körmy
Viestit: 318
Liittynyt: 27.12.2007 16:33
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja körmy »

jovihava kirjoitti: Kiertokangen laakerit olivat tässä koneessa kyllä tosi hyvässä kunnossa, ei oikeastaa mitään kulumajälkiä, ja kaulatkin siistit. Yhtä mittailin, paksuus oli 1.79 mm kun taas uudessa 1.81, eli eroa oli kaksi satikkaa ja se nyt saattaa kaarevan osan mittauksesssa mikrometriruuvilla mennä jo mittausepätarkkuuksiin. Paikallaan olleet liuskat olivat mersun logolla, siis todennäköisesti alkuperäiset, eivätkä vielä ollenkaan vaihdon tarpeessa, eli tällä koneella ei liene välttämättä ajettu montaan miljoonaa :tuumaus: Suorastaan mietin että mahtoiko tämä toimenpide pidentää vai lyhentää moottorin ikää :? Mutta tietää ainakin missä kunnossa ovat :idea:
Ite kahtoin omassa ihan samaa että oli ihan hyvät laakerit vielä ajettu sillon reilu 500000km. Enempi minusta oli runkolaakerit kulunu. Kannattasko vaihtaa samalla kampiakselin tefa laatkon puolelle ku nythän se loova ois heleppo käyttää irti. Vai ootko jo vaihtanu.
MB 190 2.5D
quattro
½ 123
mb 913
Vipukirves
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

joville vinkiksi: Voisit hieman pienentää noita kuvia (= paljonkin pienempi koko riittäisi vallan hyvin) ennenkuin linkität, kiinteällä yhteydelläkin tämä alkaa jo tökkiä... ;) Muuten joutuu jättämään mielenkiintoisen topikin seuraamatta. :(
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Mitään kuvia kannata pienennellä kun aiemmista vuosista poiketen laatu kuvissa on semmoinen että niitä pystyy katselemaan ilman kummelilaseja.

Sitä ihmettelen että tämä topikki on tänne romulaariin laitettu, mutta löytäähän sen täältäkin kun tietää.
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

jovihava kirjoitti: - ja se nyt saattaa kaarevan osan mittauksesssa mikrometriruuvilla mennä jo mittausepätarkkuuksiin....
Ei mene.

-koska mittausväline on kontaktiltaan ja mittausvoimaltaan sama molemmissa tarkasteluissanne ja sekä vanhan että uuden laakeriliuskan säde on sama.

Näin ollen mittauksenne tarkkuusluokka on erittäin luotettava. :wink:
VALMET 5oo -69
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Nonniin, nyt pitäs sivu lataus olla nopiaa :lol:

Kuva

Pitääkö tuo ostaa pro-accountti :?
Meissenkeri kirjoitti:Sitä ihmettelen että tämä topikki on tänne romulaariin laitettu, mutta löytäähän sen täältäkin kun tietää.
Mitä kahtelin niin Linttaklubin alue on niitä harvoja areenoita joissa pääsee rekisteröitymätön käyttäjä lukemaan ketjuja :idea: Helepompi laittaa linkkiä esim veljpojille jokka eivät ole ollenkaan netti-ihimisiä :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kaikki tekniikkaosion jutut ovat suuren yleisön luettavissa.
Nyt on nopeat "kuvat" joo :supersad:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

dealer kirjoitti: :supersad:
Nohnoh, pyyhippä kyyneleet, ihan teijän riesaks kävin ostamassa kahden vuoden pro-jäsenyyden tuonne potophukettiin :hvm_asentaa: Tarjoukseen kuului että se antaa nyt ladata entistä isompia kuveja :naama:

Tuo FTP-siirto vaikutti muuten näppärältä, latasin muutaman otoksen eiliseltä, vaan en nyt ehhi niitä linkittää tänne, käykee kahtomassa jos haluatta arvailla mitä täällä on touhuttu: http://s242.photobucket.com/albums/ff286/jovihava/
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

115A vapaakytkinlaturi, uusi termostaatti ja moniurahihna paikallaan
Kuva

Motonetiltä oli saatavissa vielä uusi huohottimen haaroitin
Kuva

Sitten piirtelin lattarautaan taikasymbooleja :eec:
Kuva

Pätkin ja kairasin, taivuttelin ja hitsasin
Kuva

Valmistin työntötankoa
Kuva
Meni vähän hipistelyn puolelle, mutta laitoin vielä M5 kierretankoon kutistesukkaa päälle ettei näytä niin kotikutoiselta :P

Maalia pintaan lattarautaan
Kuva
Kuivaus LC-Productionsin 510 100 000 km2:n kokoisessa maalausuunissa 8)

Siinäpä härpäke asennettuna
Kuva
Elikkäs tein ihq oman kaasuvivuston taittonivelhässäkän kun per(vo)fektionistina halusin että vakkari ei liikuta kaasupoljinta eikä kaasupolkimen käyttö vääntele vakkarin vaijeria. Lisäksi halusin optimoida liikeradat siten että kaasupolkimessa on pitkä liike, paljon säätövaraa, ja että vakkari pääsee myöskin käyttämään koko liikeratansa, josko olisi tarkempi pitämään vauhtinsa :idea:

Ylimpään kuulapalloon tulee tanko kaasupolkimelta, alimpaan reikälistan pätkään tarttuu taas vakkarin vaijeri ja vaijerin vaipalle on kiinnike tuossa syöttöpumpun takaosan paikkeita. Katsotaan nyt että mahtuuko se olemaan tuossa, kuskin lattia on aika lähellä noilla hoodeilla :? Tuo tanko tuolla takana menee syöttöpumpun vivulle :ropinhuud:

Kone alkaisi olla vaihtovalamis paketti, enää oikeastaan puuttuu putsarin ja imusarjan välinen rööri ja ropelli sekä tyhjäkäynninkorotusalipainekytkin, jotka kaikki ovat jo matkalla tänne 8) Ihteasiassa haaveilin jo että alkaisinko nyt joutavina Jussinpyhinä vaihtaa konesta, mutta päädyin kuitenkin siihen että lienee paras aloittaa homma arkipäivänä alakuviikosta, saapi jostain jotain tarviketta jos tulee vielä jotain ylläripuutteita tai jokin hajoaa sennuksessa :hurt:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Maanantaiaamusta aloin purkamaan Kaapin keulaa, tuommoisia härpäkkeitä sieltä irtoili
Kuva

Näin teet Kaapista lentokoneen osa 1, ropelin esilleotto
Kuva

Konenostinta tarjolle
Kuva

Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
oltzi
Viestit: 462
Liittynyt: 06.11.2010 18:12
Paikkakunta: kurjalohja

Viesti Kirjoittaja oltzi »

tulee iha viime kesä mielee tuosta konee irrotuksesta 8) helpompi ottaa poies ku laittaa takas :D mutta silti paljon mukavampi kun johonkin uudempaan kinneriin konetta vaihtaa.
s124 300TDT -88 -> ST
409 lava
609 doppeli hiabilla, ex empower
609 kaappi
hilux ln65 4x4
ja muuta muu
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

It's Alive!

Hetki sitten OM602 pärähti tulille ekaa kertaa Kaapissa :boing_boing:

Meinovaa olla hymy herkässä :D

Vaihtostooria on luvassa jahka tästä ehdin materiaalia purkamaan, nyt on tullut niin intensiivisesti värkättyä ettei ole ehtinyt raportoimaan :wink:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Mitesse on, aiheuttaako tämä koneenvaihto jotain erityistoimia katsastuksessa?
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Pittäähän se muutoskatsastaa... :roll: Ihan vain vakuutuksien takia... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Hienoa että jo pörisee!

Katsastuksesta en ehkä suuremmin huutelisi...... eikait se ketään kiinnosta jos vaan päästöt passaa ja kaikki toimii. :roll: Jos taas toisaalta ei hirveää ongelmaakaan pitäisi olla, mutta se on vaan semmosta turhaa todistelua että tämä vastaa tätä jne... kun ei mikään turvallisuuteen vaikuttava ole merkittävästi muuttunut kuten koneen koko vaikka tehoa oiski vähän tullu....

Samoilla tulilla se menis turboki sinne koneen kylkeen.... pikkusella paineella ja ..... ja .... :lol: :idea:
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

en kyllä lähtis ahdistaa yhtään tuota pakun konetta,, vaikka en asiasta mitään tiedäkkään,, mutta oon kuullu juttua :roll:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

eero1989 kirjoitti:en kyllä lähtis ahdistaa yhtään tuota pakun konetta,, vaikka en asiasta mitään tiedäkkään,, mutta oon kuullu juttua :roll:
Miten mullekki shellin paarissa ja liidelin eteisessä samanlaisia juttuja juteltu :ritsa:

Toki voiha sinne ilmapuhaltimen laittaa..mutta eiköhä tarvii jotaki muutaki sille tehä :?: :?:
Nimimerkillä: .....sitte sieltä kuulu kauhia pamahdus...sitte tuli hiljaasta. :oops:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29222
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

eero kirjoitti:en kyllä lähtis ahdistaa yhtään tuota pakun konetta,, vaikka en asiasta mitään tiedäkkään,, mutta oon kuullu juttua
pupetti kirjoitti:Miten mullekki shellin paarissa ja liidelin eteisessä samanlaisia juttuja juteltu Toki voiha sinne ilmapuhaltimen laittaa..mutta eiköhä tarvii jotaki muutaki sille teh
Nimimerkillä: .....sitte sieltä kuulu kauhia pamahdus...sitte tuli hiljaasta.
Minäkään en mitään tiedä ... mutta sen verran kuullut juttua että juurikin 290 on hyvä turbotettava, kun on öljysuihkutkin männille valmiina ... mullahan oli joskus 984000 km ajettu tuommonen kone myynnissä, turboukot vei kilpaa käsistä.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Eipä kait tuon katsastamisessa pitäisi tulla kovin suuria haasteita, sama kone löytyy samasta korista eli 210D, tuossapa kuva moisesta:
Kuva
Eikä näissä pitäisi olla mitään vähäpäästöisyysjuttuja tms. No, konttorillahan se selviää miten kävi :idea:

Pakokaasuturpoa tuohon ei minulla tule, tuo kori on hyvin epäkiitollinen sellaisen mahduttamiseen, joskin täytyy kyllä myöntää että nyt se olisi jo teoriassa mahdollista, tuo OM602 jättää pakosarjan puolelle selvästi enemmän tilaa kuin OM617 :)

Mutta koneessa olisi kyllä selvä remmiahtimen mentävä paikka ohjaustehostimen pumpun alapuolella :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

jovihava kirjoitti:Eipä kait tuon katsastamisessa pitäisi tulla kovin suuria haasteita, sama kone löytyy samasta korista eli 210D, tuossapa kuva moisesta:
Kuva
Eikä näissä pitäisi olla mitään vähäpäästöisyysjuttuja tms. No, konttorillahan se selviää miten kävi :idea:

Pakokaasuturpoa tuohon ei minulla tule, tuo kori on hyvin epäkiitollinen sellaisen mahduttamiseen, joskin täytyy kyllä myöntää että nyt se olisi jo teoriassa mahdollista, tuo OM602 jättää pakosarjan puolelle selvästi enemmän tilaa kuin OM617 :)

Mutta koneessa olisi kyllä selvä remmiahtimen mentävä paikka ohjaustehostimen pumpun alapuolella :P

Tuommosella mersulla tuli 5 vuotta ajeltua..lähinnä terveisiä... eikä kukaan ollu ikinä kiinnostunu siitä ku siihe kone vaihettiin, jopa kahteen kertaan.

Ekalla kertaa työnantaja vahto koneen pienemmäks, kun tartti sen 300:sen koneen toiseen samanlaiseen mistä oli moottori rikki menny ja muutaman kuukauden jälkeen löysi sitte toisen 300 koneen mikä vaihettiin sen pienemmän tilalle, eikä ne katastuksessa tehny muutako kattovat että kaikki osat on kiinni...ja yks katsuri etti akkua kone tilasta :shock:
ihmetteli sitte mistä se virtansa saa ku ei akkua näy :lol:
ja justihi hiukka aiemmin oli sen akun kiinnityksen siitä penkin alta varmistanu, voitte uskoa tai ette mutta kyllä minua pikkasen alko naurattamaan.

Jos ei sieltä alapuolelta kauhiasti näe jotta on joku muutos tehty ni tuskinpa ne mitään ihmettelee ja voiha sitä sanoa että on konetila pesty ja tuommonen sieltä paljastu, sille muuta ole tehty :lol:
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Joo. Ei toimi. Kone kuumenee lähes sataan asteeseen ja tekee sen verran painetta että pullauttaa jonkun letkun tms irti.

Että semmonen savotta.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

No voi p*ska. :(

Kai se nyt siitä jotenkin suttaantuu kuntoon... toivotaan ainakin.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

multa hajos sillon joskus syyläri, letkut oli hiukan kovempaa vissiin kiinni :?
oliko termari uusi? vai olisko siinä jotain oikeaa vikaakin :cry:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Oisko vaan ilmaamisen kans ongelmaa :?:
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Vika löytyi, ei ollut vissiin kansipahvi :)

Laitoin nimittäin tuohon ennakkohuoltona uuden Behrin valmistaman termostaatin, luulin laadukkaaksi, niiin eikö mitä, vaikuttaisi ettei auennut :?

Nyt on termari poissa eikä tee paineita. Ei toki lämpenekään kuin n. 60 asteeseen, vaan eipä tuo nyt vielä kesällä haittaa :wink:

Oiskohan tuossa ollut koko paineropleema? Toivottavasti, meinasi nimittäin jo eilen illalla masentaa :escape:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Heitä termari teekattilaan ja kato mitä tapahtuu, ei tartte arpoa 8)
Avatar
eero1989
törröttäjä
Viestit: 2187
Liittynyt: 02.9.2006 22:32
Paikkakunta: Kullaa

Viesti Kirjoittaja eero1989 »

olisko voinut käydä vanhanaikaiset,, eli termari lipsahtanut väärinpäin :shock: :wink:
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”