Mutta sulla on sentään levyjarrut takanaki
Takanaki tosiaan, takanakivalot on takanaki, ja siellä on yksi vikapaikka joka on odottanut TLC:tä vuosia, vaan nyt vihdoin kopeuduin alakamaan nuillehin jottain

Takanakivalojen lasit kun pitäisi olla kiinni kolomella huonostikromatulla ruuvilla, jokka kiinnittyy valopohjassa oleviin messinkisiin M4 hitsertteihin eli upotemuttereihin. Mutta se huono kromaus ja messinkihitsertit saapi yhdessä aikaan räjähdyksen, toki hitaan sellasen, tästä johtuen alle kolmessakymmenessä vuodessa hitsertti ja ruuvi muodostavat irroittamattoman liitoksen ja sitten pahaa-aavistamaton kaapinhuoltaja vääntää piilteeman ristipääruuvarilla kyseisen ruuvin poiks
Tö Kaapin tapauksessa tanakakivalojen lasit olivat enää yhdellä ruuvilla puoleltaan kiinni, sillä keskimmäisellä ja sehän tarkoittaa tuommoisessa pitkässä lasissa että ylä-, ja alareunassa on rakoset josta menee sontaa sisään valaisimiin.
Soup. Enstex valopohjat ja lasit irtaalleen ja pesuun
Sitta askarrellaan pikaliiman kanssa uudet hitsertit paikoilleen
Ja niin loistaa takavalopatteristo
Kun loppu tuo homma ihan käsiin niin jatkoinpa askartelutuokiota asentamalla hanskalokeron luukun. Tiilerin varaosakaapista sen joskus evakuoin ja on odottanut paikalleenlaittoa. Yritin laittaa alkuperäisenkaltaisilla propuilla mutta reikien kairaus meni hivenen häneksi ja lopulta päädyin laittamaan kolmella propulla ja kolmella IP-ruuvilla, tuntuuhan tuo ihan tukevasti olevan
Avoinna toimii mukitelineenä
Onhan tuo vähän erisävyinen kuin muu kojelauta, mutta en viihtinyt alkaa maalailemaankaan. Joskus oli muoviosille semmosta mustavahana tunnettua ainetta, kävisköhän tuohon?