30mm.kaksitoistakulmaisella hylsyllä mutteri navasta irti,ensiksi mutterin kauluksesta lyödään lukitukset akselin koloista,metri jatkoa vääntimeen,kyllä lähtee.
8mm.kuusiokoloavaimella kuusi kiinnityspulttia moottorin puolelta irti,siinäkin helpottaa metri paksuseinämäistä vesijohtoputkea.
Sitten pyörät oikealle linkkuun,ja otetaan akseli pois (itse touhusin rasvamontussa).
Sitten vetari työpöydälle ja suojakumien klemmarit irti,vedetään laippa pois akselilta,päästään käsiksi vetoniveleen.Lukkosokka pois akselin päästä,sitten nivel viilapenkin päälle,ja akseli lähtee kevyesti päästä naputtelemalla pois.

Bonustehtävänä nivelen yhdestä laakerista oli neulat kadonneet.Laakerikeskuksesta uusia tilalle.

Ja siinä menee kolmaskymmeneskahdes neula paikoilleen.

Uudet kumit.

Sitten kumit paikalleen (akselin pään urien yli voi vetää teippiä,eipähän ainakaan heti kumit hajoa),akseli viilapenkkiin kiinni,naputellaan nivel paikalleen,lukkosokka uraansa,laippa paikalleen,uudet rasvat sisään ja uusilla klemmareilla kumit kiinni.

Akseli paikalleen,käännetään pyörät suoraan,kuusiokolopultit kiinni,napamutteri kiinni ja lyödään kaulukset akselin uriin,ja homma valmis.