Ihmetys

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Daimler-Benz
Viestit: 33
Liittynyt: 05.8.2007 23:18

Ihmetys

Viesti Kirjoittaja Daimler-Benz »

Eli tällainen tuli vastaan http://farm2.static.flickr.com/1221/139 ... 0d36ce.jpg ...metsässä...älkää kysykö siitä enempää.

Joka tapauksessa en ole koskaan ollut järin hyvä näiden E-juttujen kanssa, niin voisko joku selittää että onko kyseessä "aito" pullmann? Harvinainen? Valmistusmäärä? Kone? ja mahtaakohan näitä olla Suomessa paljonkin
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Onhan nuita harvakseltaan nähty. Yksi on tuossa naapurikunnassa ja yksi oli Luostolla taksina.
Koneena mitä on milloinkin tilattu.
Pro HVM
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Vehon tuomia n.10kpl, siis noin. Nykyisin liikenteessä kaikenkuntoisia n20kpl.

Koneina suomiautoissa lähes kaikissa 250d.(isompaa dieseliä ei ollut valikoimassa.) Pari 260e:tä taisi myös tulla.

Jälkituotuja on sitten tämä omani 260e, tuttavan e280 ja muutamia muita,taitavat olla enimmäkseen bensamalleja.
Hollanin Boonacker -koritetut ovat sitten ihan mitä sattuu-malleja. En ole kuullut kenenkään tuoneen sellaista.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Valmistusmääriä löysin seuraavasti:

250D mit verlängertem Radstand (124.127) -> 776 kpl

E250D mit verlängertem Radstand (124.129) -> 181 kpl

260E mit verlängertem Radstand (124.027) -> 1006 kpl

280E/E280 mit verlängertem Radstand (124.029) -> 379 kpl

Lähde: G.Engelen: MB Personenwagen, Band 3, seit 1986
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Tää ei tää meijän porukan tietomäärä lakkaa ällistyttämästä.... :shock: :lol:

EDIT: katohan, onhan nuita myydäasti.
Pro HVM
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

romu kirjoitti:Koneina suomiautoissa lähes kaikissa 250d.(isompaa dieseliä ei ollut valikoimassa.) Pari 260e:tä taisi myös tulla.

Jälkituotuja on sitten tämä omani 260e, tuttavan e280 ja muutamia muita,taitavat olla enimmäkseen bensamalleja.
Hollanin Boonacker -koritetut ovat sitten ihan mitä sattuu-malleja. En ole kuullut kenenkään tuoneen sellaista.
Onkohan tuo Rässin mainostama löytö sitten niitä Hollanin Boonacker-uitettuja kun on kolomenlitran turotiisseli :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Ei ole uitettu, tuo on alkujaan Kuopion taksi 250D. Kone on muutettu 300tdksi jossa yhteydessä on menetetty otteessa olevaa henkilömäärää paikka tai pari alaspäin. (On tehdasmalli kyllä.)
Myyjä ei sitä näköjään ilmaise, eihän se penkeissä näykään.

Toinen tehtaantekoinen on myös myynnissä Limingassa. Se auto on alkujaan 260E, nykyään 250 -nelivena.
Limingan auto on ex- sodankylän taksi ja hienokuntoinen yksilö.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”