Eli tällainen tuli vastaan http://farm2.static.flickr.com/1221/139 ... 0d36ce.jpg ...metsässä...älkää kysykö siitä enempää.
Joka tapauksessa en ole koskaan ollut järin hyvä näiden E-juttujen kanssa, niin voisko joku selittää että onko kyseessä "aito" pullmann? Harvinainen? Valmistusmäärä? Kone? ja mahtaakohan näitä olla Suomessa paljonkin
Ihmetys
Vehon tuomia n.10kpl, siis noin. Nykyisin liikenteessä kaikenkuntoisia n20kpl.
Koneina suomiautoissa lähes kaikissa 250d.(isompaa dieseliä ei ollut valikoimassa.) Pari 260e:tä taisi myös tulla.
Jälkituotuja on sitten tämä omani 260e, tuttavan e280 ja muutamia muita,taitavat olla enimmäkseen bensamalleja.
Hollanin Boonacker -koritetut ovat sitten ihan mitä sattuu-malleja. En ole kuullut kenenkään tuoneen sellaista.
Koneina suomiautoissa lähes kaikissa 250d.(isompaa dieseliä ei ollut valikoimassa.) Pari 260e:tä taisi myös tulla.
Jälkituotuja on sitten tämä omani 260e, tuttavan e280 ja muutamia muita,taitavat olla enimmäkseen bensamalleja.
Hollanin Boonacker -koritetut ovat sitten ihan mitä sattuu-malleja. En ole kuullut kenenkään tuoneen sellaista.
Valmistusmääriä löysin seuraavasti:
250D mit verlängertem Radstand (124.127) -> 776 kpl
E250D mit verlängertem Radstand (124.129) -> 181 kpl
260E mit verlängertem Radstand (124.027) -> 1006 kpl
280E/E280 mit verlängertem Radstand (124.029) -> 379 kpl
Lähde: G.Engelen: MB Personenwagen, Band 3, seit 1986
250D mit verlängertem Radstand (124.127) -> 776 kpl
E250D mit verlängertem Radstand (124.129) -> 181 kpl
260E mit verlängertem Radstand (124.027) -> 1006 kpl
280E/E280 mit verlängertem Radstand (124.029) -> 379 kpl
Lähde: G.Engelen: MB Personenwagen, Band 3, seit 1986
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Onkohan tuo Rässin mainostama löytö sitten niitä Hollanin Boonacker-uitettuja kun on kolomenlitran turotiisseliromu kirjoitti:Koneina suomiautoissa lähes kaikissa 250d.(isompaa dieseliä ei ollut valikoimassa.) Pari 260e:tä taisi myös tulla.
Jälkituotuja on sitten tämä omani 260e, tuttavan e280 ja muutamia muita,taitavat olla enimmäkseen bensamalleja.
Hollanin Boonacker -koritetut ovat sitten ihan mitä sattuu-malleja. En ole kuullut kenenkään tuoneen sellaista.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Ei ole uitettu, tuo on alkujaan Kuopion taksi 250D. Kone on muutettu 300tdksi jossa yhteydessä on menetetty otteessa olevaa henkilömäärää paikka tai pari alaspäin. (On tehdasmalli kyllä.)
Myyjä ei sitä näköjään ilmaise, eihän se penkeissä näykään.
Toinen tehtaantekoinen on myös myynnissä Limingassa. Se auto on alkujaan 260E, nykyään 250 -nelivena.
Limingan auto on ex- sodankylän taksi ja hienokuntoinen yksilö.
Myyjä ei sitä näköjään ilmaise, eihän se penkeissä näykään.
Toinen tehtaantekoinen on myös myynnissä Limingassa. Se auto on alkujaan 260E, nykyään 250 -nelivena.
Limingan auto on ex- sodankylän taksi ja hienokuntoinen yksilö.