Lisäpaikka eteen?

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Vilijami
Viestit: 20
Liittynyt: 27.10.2007 13:21
Paikkakunta: Oulu

Lisäpaikka eteen?

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

W124 taksejahan on ollut kuusipaikkaisia, siten että edessä on saanut olla kolme. Oma ex-taxi on kuitenkin viisipaikkainen. Onkohan kukaan foorumilainen katsastanut eteen lisäpaikkaa?
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Re: Lisäpaikka eteen?

Viesti Kirjoittaja audimies »

vilijami kirjoitti:W124 taksejahan on ollut kuusipaikkaisia, siten että edessä on saanut olla kolme. Oma ex-taxi on kuitenkin viisipaikkainen. Onkohan kukaan foorumilainen katsastanut eteen lisäpaikkaa?
Ei tainnut koskaan olla w124:a. Muistaakseni w123 rattivaihteisia oli kuusipaikaisia ,mutta niistäkin muutettiin aikoinaan suurinosa ,kun laitettiin lattikeppejä niihin 5.paikaiseksi. Korjatkaa jos olen väärässä.
big jopo
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Re: Lisäpaikka eteen?

Viesti Kirjoittaja Harju »

audimies kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä.
Miten mie muistasin että oisit väärässä :shock: Ihan kuin tälläkin foorumilla olisi ollut jokin aika sitten juttua 124:sta jossa oli rattivaihteet ja kolomas paikka keskellä :?

Korjatkaa jos olen väärässä :lol:
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Re: Lisäpaikka eteen?

Viesti Kirjoittaja audimies »

Harju kirjoitti:
audimies kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä.
Miten mie muistasin että oisit väärässä :shock: Ihan kuin tälläkin foorumilla olisi ollut jokin aika sitten juttua 124:sta jossa oli rattivaihteet ja kolomas paikka keskellä :?

Korjatkaa jos olen väärässä :lol:
Myönnän tuon asian kyllä ,mutta tulee vaan muistiin toi verotusjuttu noista kuusipaikkaista? Sen tiedän varmasti että w123:a oli , mutta oliko w124:a? Annan kyllä periksi tässä asiassa.
big jopo
Avatar
Juho R
Viestit: 107
Liittynyt: 08.6.2006 20:21
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja Juho R »

Eikös tässä ole koeajossa 6-paikkanen ratti vaihteilla 124.viewtopic.php?t=13993&highlight=inari
Avatar
Vilijami
Viestit: 20
Liittynyt: 27.10.2007 13:21
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Soitin AKE:lle tuosta ja ne vaan änkytti, että "Ööö....onko niitä tehty 6-paikkasina....ööö....soita katsastuskonttorille, kyllä ne siellä tietää". Siis voi h***vetti mitä touhua!! Eikö aken pitäs olla se paikka josta konttorit kysyy, eikä toisinpäin??
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Siskoni perheessä oli aikanaan farmari 124, 8-hengen versio.(200d taxi)
Vuosimalli oli 89.Vaihdekeppi lattiamallia, jossa oli mahtava mutka väännetty keski-istuinpaikan takia. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”