Lisäpaikka eteen?
Lisäpaikka eteen?
W124 taksejahan on ollut kuusipaikkaisia, siten että edessä on saanut olla kolme. Oma ex-taxi on kuitenkin viisipaikkainen. Onkohan kukaan foorumilainen katsastanut eteen lisäpaikkaa?
-
- Mopomiesten kuningas
- Viesti:
Re: Lisäpaikka eteen?
Ei tainnut koskaan olla w124:a. Muistaakseni w123 rattivaihteisia oli kuusipaikaisia ,mutta niistäkin muutettiin aikoinaan suurinosa ,kun laitettiin lattikeppejä niihin 5.paikaiseksi. Korjatkaa jos olen väärässä.vilijami kirjoitti:W124 taksejahan on ollut kuusipaikkaisia, siten että edessä on saanut olla kolme. Oma ex-taxi on kuitenkin viisipaikkainen. Onkohan kukaan foorumilainen katsastanut eteen lisäpaikkaa?
big jopo
Miten mie muistasin että oisit väärässä Ihan kuin tälläkin foorumilla olisi ollut jokin aika sitten juttua 124:sta jossa oli rattivaihteet ja kolomas paikka keskelläaudimies kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä.
Korjatkaa jos olen väärässä
-
- Mopomiesten kuningas
- Viesti:
Myönnän tuon asian kyllä ,mutta tulee vaan muistiin toi verotusjuttu noista kuusipaikkaista? Sen tiedän varmasti että w123:a oli , mutta oliko w124:a? Annan kyllä periksi tässä asiassa.Harju kirjoitti:Miten mie muistasin että oisit väärässä Ihan kuin tälläkin foorumilla olisi ollut jokin aika sitten juttua 124:sta jossa oli rattivaihteet ja kolomas paikka keskelläaudimies kirjoitti: Korjatkaa jos olen väärässä.
Korjatkaa jos olen väärässä
big jopo
Eikös tässä ole koeajossa 6-paikkanen ratti vaihteilla 124.viewtopic.php?t=13993&highlight=inari