Diesel MITTARI....
- seppokotilainen
Diesel MITTARI....
Diesel mittari näyttää täyttä ja välillä oikeaa... Sit kun se näyttää täyttä ja lyö kojetauluun alkaa näyttää oikeaa kunnes taas hetken pästä näyttää täyttä... Olen kompensoinut vian pitämällä tankin koko ajan täynnä, mutta oishan se kiva jos se toimis... Kiitokset vaan tästä hyvästä sivustosta...
-
- seppokotilainen
Mulla ilmenee aikalailla samaa ongelmaa. Heittelee enemmän se lukema ku tankis on alle puolet jäljellä ku että jos tankki on täynnä. Viimmeisen ~15litran aikana mittari näyttää usein tyhjää mutta silti kulkee hyvin (ei 200D hyvin kulje mutta eteenpäin silti ) Itse olen luottanut aina valoon ja ainakaan vielä ei ole kertaakaan jäänyt syttymättä.K.puska kirjoitti:Mulla on taas semmosta vikaa mittarissa, että yli puolen tankin mittari pitää kutakuinki paikkaansa. Mutta kun meneepi alle, nii heittelee "lukemaa" joka kerta... Onneksi on se valo, mutta odotan sitä innolla että joku kerta se ei sytykkään.. Noh jospa tuota joulun pyhinä sais tuonki kuntoon..
Mulla myös mittari näyttää mitä sattuu kun on enää alle 1/3 jäljellä. Valo toimii kuten pitääkin. Eiköhän tämä ole melko klassinen anturivika, vai mitä mieltä raati on?jusna^ kirjoitti:Mulla ilmenee aikalailla samaa ongelmaa. Heittelee enemmän se lukema ku tankis on alle puolet jäljellä ku että jos tankki on täynnä. Viimmeisen ~15litran aikana mittari näyttää usein tyhjää mutta silti kulkee hyvin (ei 200D hyvin kulje mutta eteenpäin silti ) Itse olen luottanut aina valoon ja ainakaan vielä ei ole kertaakaan jäänyt syttymättä.K.puska kirjoitti:Mulla on taas semmosta vikaa mittarissa, että yli puolen tankin mittari pitää kutakuinki paikkaansa. Mutta kun meneepi alle, nii heittelee "lukemaa" joka kerta... Onneksi on se valo, mutta odotan sitä innolla että joku kerta se ei sytykkään.. Noh jospa tuota joulun pyhinä sais tuonki kuntoon..
w124 200D -86
Fiat Marea Weekend -99
Fiat Stilo 3D -04
"Tällä hetkellä Alfaton Alfa Romeo -fanaatikko"
Fiat Marea Weekend -99
Fiat Stilo 3D -04
"Tällä hetkellä Alfaton Alfa Romeo -fanaatikko"
- seppokotilainen