Diesel MITTARI....

Vastaa Viestiin
Avatar
seppokotilainen
Viestit: 325
Liittynyt: 13.12.2006 1:29
Paikkakunta: Lievestuore

Diesel MITTARI....

Viesti Kirjoittaja seppokotilainen »

Diesel mittari näyttää täyttä ja välillä oikeaa... Sit kun se näyttää täyttä ja lyö kojetauluun alkaa näyttää oikeaa kunnes taas hetken pästä näyttää täyttä... Olen kompensoinut vian pitämällä tankin koko ajan täynnä, mutta oishan se kiva jos se toimis... Kiitokset vaan tästä hyvästä sivustosta...
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Vika lienee mittariston tinauksissa, jos mittari kerran uskoo nyrkkiä. Isku ei välity polttoaineanturille saakka. :D
Avatar
vhkala
Viestit: 154
Liittynyt: 28.1.2006 22:23
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja vhkala »

Onhan siinä se oranssi kolmio, mikä kehoittelee ostamaan naftaa sopuhinnalla :D
Ei tartte hakata mittariston polttimoita hajalle :shock: , paitsi jos onpi ledit.
XENON Tulkoon valkeus
Avatar
K.puska
Viestit: 270
Liittynyt: 21.8.2006 15:51
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja K.puska »

Mulla on taas semmosta vikaa mittarissa, että yli puolen tankin mittari pitää kutakuinki paikkaansa. Mutta kun meneepi alle, nii heittelee "lukemaa" joka kerta... Onneksi on se valo, mutta odotan sitä innolla että joku kerta se ei sytykkään.. :D Noh jospa tuota joulun pyhinä sais tuonki kuntoon..
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Ite ainakin ajelen trippimittarin mukaan aina eli 10l=100km vaikka se ei sitä syökkään, mutta jääpä ainakin sinne dieseliä aina.
Avatar
seppokotilainen
Viestit: 325
Liittynyt: 13.12.2006 1:29
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja seppokotilainen »

mikä on tankin koko 250td vm95
jusna^
Viestit: 50
Liittynyt: 05.8.2006 17:19
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja jusna^ »

K.puska kirjoitti:Mulla on taas semmosta vikaa mittarissa, että yli puolen tankin mittari pitää kutakuinki paikkaansa. Mutta kun meneepi alle, nii heittelee "lukemaa" joka kerta... Onneksi on se valo, mutta odotan sitä innolla että joku kerta se ei sytykkään.. :D Noh jospa tuota joulun pyhinä sais tuonki kuntoon..
Mulla ilmenee aikalailla samaa ongelmaa. Heittelee enemmän se lukema ku tankis on alle puolet jäljellä ku että jos tankki on täynnä. Viimmeisen ~15litran aikana mittari näyttää usein tyhjää mutta silti kulkee hyvin (ei 200D hyvin kulje mutta eteenpäin silti :lol: ) Itse olen luottanut aina valoon ja ainakaan vielä ei ole kertaakaan jäänyt syttymättä.
Avatar
Jakke
Viestit: 25
Liittynyt: 09.11.2006 7:18
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

jusna^ kirjoitti:
K.puska kirjoitti:Mulla on taas semmosta vikaa mittarissa, että yli puolen tankin mittari pitää kutakuinki paikkaansa. Mutta kun meneepi alle, nii heittelee "lukemaa" joka kerta... Onneksi on se valo, mutta odotan sitä innolla että joku kerta se ei sytykkään.. :D Noh jospa tuota joulun pyhinä sais tuonki kuntoon..
Mulla ilmenee aikalailla samaa ongelmaa. Heittelee enemmän se lukema ku tankis on alle puolet jäljellä ku että jos tankki on täynnä. Viimmeisen ~15litran aikana mittari näyttää usein tyhjää mutta silti kulkee hyvin (ei 200D hyvin kulje mutta eteenpäin silti :lol: ) Itse olen luottanut aina valoon ja ainakaan vielä ei ole kertaakaan jäänyt syttymättä.
Mulla myös mittari näyttää mitä sattuu kun on enää alle 1/3 jäljellä. Valo toimii kuten pitääkin. Eiköhän tämä ole melko klassinen anturivika, vai mitä mieltä raati on?
w124 200D -86
Fiat Marea Weekend -99
Fiat Stilo 3D -04
"Tällä hetkellä Alfaton Alfa Romeo -fanaatikko"
Avatar
atte^
Viestit: 2
Liittynyt: 08.11.2006 20:58
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja atte^ »

Samaa ongelmaa täälläkin. Osaisko joku kertoo et miten iso tankki on tarkalleen -87, 250D:ssä?

Kun on melko hankala seurata kulutusta kun mittari näyttää mitä sattuu, ja lyömällä vielä enemmän mitä sattuu.. Niin, eikä trippimittari, eikä edes matkamittarikaan toimi. :<
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7158
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

seppokotilainen kirjoitti:mikä on tankin koko 250td vm95
70litraa

Sedanissa 70litraa. Tai lisävarusteena otettu 90litraa.
Avatar
seppokotilainen
Viestit: 325
Liittynyt: 13.12.2006 1:29
Paikkakunta: Lievestuore

Viesti Kirjoittaja seppokotilainen »

Sinpas kuntoon kolmannella yrityksellä.... vika oli siinä ettei maa riittänyt.. maadoitin nyt mittarin takana olevat 3 ruuvia joissa on mutterit ja alkoi diesel mittari peuhaamaan ja myös öljynpainemittarin väpätys loppui...
MB250TDvm-95..20venttiiliä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 sähkö”