Tasonsäädöstä vaihteeksi.
Tasonsäädöstä vaihteeksi.
Elikkäs tuli ostettua tuollanen 300td automaatti mistä on tason säätö iskarit poistettu, niin mitähän multa puuttuu tuosta jos ostan ne iskarit ja pallot tarviiko muuta? Autossa on kiinni pumppu ja perän lukko toimii kyllä, sekä auton alta löytyy tasonsäädön säätötanko ja itse venttiili sekä pitkät hydrauli letkut tulpattuna perämurikan viereen punottu.Onko ne jousipallot tai vastaavat niissä tolpissa kiinni vai missä? Oisko missään kuvaa pallojen sijainnista ja letkujen paikoista? On meinaan percstä ajaa kun swdanin iskarit ja jouset lyöty tuohon.
Pallot sijaitsee kontin puolella, tavaralokeroiden ja selkänojan välissä verhoilun alla.
Tässä Runtulan ottamassa kuvassa niistä näkyy päät joihin tulee venttiililtä ohuet putket ja niistä lähtee paksummat putket iskareille.
Paksujen putkien ja iskareiden välissä on sitten vielä letku.
Tässä Runtulan ottamassa kuvassa niistä näkyy päät joihin tulee venttiililtä ohuet putket ja niistä lähtee paksummat putket iskareille.
Paksujen putkien ja iskareiden välissä on sitten vielä letku.
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Onkos sedanissa ja farmarissa samat alatukivarret takapäässä? Tuleeko noi farkun iskarit kahella pultilla alapäästä kiinni vai ja mistä se sitten joustaa jos tulee kun kahtelin nuita farkun tolppia niin kahet kiinnistys reijät kaikissa alapäässä. Nimim taka alatukivarret vaihdettava alusta remontin yhteydessä kun joku nutipää rakennellu tuota alustaa ja kierretangolla ja vaikka millä sorvannu ne nykyiset iskarit sinne kiinni Niin sattuis olemaan joutilaana sedanin tukivarret tuolla pajan nurkassa.
Moro,
Erilaiset on tukivarret. Sedanissa tosiaan yhdellä pultilla ja farkussa kahdella. Iskarin alapäässä on pallonivel, joka antaa periksi ja alkaa joskus ääntää. Mm. sen takia jotkut sitten tuskastuvat ja heittävät systeemin mäkeen, kun pitävät kalliina.
Eivät varmaan hirveitä maksa farkunkaan tukivarret.
t.
Risto
Erilaiset on tukivarret. Sedanissa tosiaan yhdellä pultilla ja farkussa kahdella. Iskarin alapäässä on pallonivel, joka antaa periksi ja alkaa joskus ääntää. Mm. sen takia jotkut sitten tuskastuvat ja heittävät systeemin mäkeen, kun pitävät kalliina.
Eivät varmaan hirveitä maksa farkunkaan tukivarret.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)