Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
ChiquitaT
Viestit: 137
Liittynyt: 03.6.2006 12:41
Paikkakunta: uudella maalla

Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...

Viesti Kirjoittaja ChiquitaT »

threadista 'takapään kolinat' alla ei löytynyt lääkkeeksi sitä hydr.iskarin alapallon vaihtoa.
Muistan että joku täällä ehdotteli että HiAcen pallo käy kovaavaksi, kun MB:ltä ei erikseen vo:na saa. Onko tämä testattu?
Kuinka onnistui, maksaako vaivan..?
Avatar
Andy
Viestit: 780
Liittynyt: 13.10.2005 13:07

Viesti Kirjoittaja Andy »

Mulla on menossa (itse asiassa tänään) nuo hyttrauliset töyssynvaimentajat vaihtoon. Vanhat jää käteen ja niillä sitten ehkä kokeillaan, onnistuuko sen alapään korjaus jollain tavalla vai ei.

Tarkasta kokeiluaikataulusta ei ole vielä mitään tietoa.
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

Tsikitiitalle aikaisemmat topikit aiheesta tuolla ja tuolla. ;) Ei tainnu vielä pojat saaha sopimaan hiacen palloa.
Tää on ihan kohta valmis.
jäpä k
Viestit: 72
Liittynyt: 31.10.2006 20:51
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja jäpä k »

:lol: Täälläkin kolahtelee pienissä montuissa,ja aikas terävästi :cry:

Mittee pitäs duunata...Tukivarret on tutkittu..ei niissä vikaa,mut jostain se perk**** vielä kuuluu :?

Ja sit toinen juttu: Kuin perskutti mä saan ton Farkun perän alemmaks,on sen verran korkeella suhteessa renkaan yläosaan :evil: Aivan kuin se olisi jääny jumiin siihen kohtaan..tosin painolastin kans se painuu alemmaks tietty,mut tyhjillään ei mitenkään seksyn näköinen ole,kun horottaa per**** pystyssä... 8)
salmiv
Viestit: 23
Liittynyt: 16.3.2007 9:41
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja salmiv »

tänään omaani tutkiskellessa hokasin, että siinä varapyörän edessä on sellainen valkoinen, halk. vajaa pari senttinen säätöpyörä, josta perän korkeutta voinee säädellä. Omassani se vaan oli niin jumissa, etten uskaltanut pyöritellä. Gurut korjannevat, jos huomio on väärä :-)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29122
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ööööö ... oiskohan se kattoluukkuun liittyvä säätöpyörä ? :roll:
Perän korkeutta siitä ei ainakaan säädetä.
wiimax.fi
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dealer kirjoitti:Ööööö ... oiskohan se kattoluukkuun liittyvä säätöpyörä ? :roll:
Perän korkeutta siitä ei ainakaan säädetä.
Taitaa olla kyseessä se rulla, jolla määritellään kattoluukulle rajat?
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

HVM kirjoitti:
dealer kirjoitti:Ööööö ... oiskohan se kattoluukkuun liittyvä säätöpyörä ? :roll:
Perän korkeutta siitä ei ainakaan säädetä.
Taitaa olla kyseessä se rulla, jolla määritellään kattoluukulle rajat?
Joo, vahvistan. Kattoluukun manuaalikomennus. Ei mittään tekemistä tasonsäädön kanssa.
Pro HVM
jäpä k
Viestit: 72
Liittynyt: 31.10.2006 20:51
Paikkakunta: kuopio

Viesti Kirjoittaja jäpä k »

Juu...se on se kattoluukun "liikkeen säätö" hanikka..!

Oiskohan nii veijjari,että käyttäs iskarinpäästä "hyde" letkut auki ja antas tulla öljyt,ja (ehkä) ilmatkin pihalle :roll: !!??

Ja sit tietty tapellaankin sen ilmauksen kans,kun tämä konsti tehään.. :evil: ..Tosin...nehän pitäs kyl ilmautua automaattisesti :roll: !?
salmiv
Viestit: 23
Liittynyt: 16.3.2007 9:41
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja salmiv »

vai sellainen namiska. Vähän ihmetyttää härvelin paikka ja varsinkin se, kun nappulassa lukee "ylös ja alas" (auf deutsch). Onneksi sitten en saanut sitä liikkumaan ;-). Vähän off topicia, eli onko kattuluukun vaijeri tosiaan niin pitkä, että kattoluukon moottori on kuskinpuoleisen takapyörän päällä?
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5209
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

salmiv kirjoitti:vVähän off topicia, eli onko kattuluukun vaijeri tosiaan niin pitkä, että kattoluukon moottori on kuskinpuoleisen takapyörän päällä?
Kyllä on. Eihän tuon kokoinen möykky muualle oikein mahdu. Ota kaveri avuksi ajelemaan kettoluukkua ja käy kurkistamassa. :D

210:ssä on moottori ilmeisesti jo pienempi ja sijoitettu jonnekin teustapeilin tietämille.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”