Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...
Farkun takaiskarin (hydr) kolahtelut...
threadista 'takapään kolinat' alla ei löytynyt lääkkeeksi sitä hydr.iskarin alapallon vaihtoa.
Muistan että joku täällä ehdotteli että HiAcen pallo käy kovaavaksi, kun MB:ltä ei erikseen vo:na saa. Onko tämä testattu?
Kuinka onnistui, maksaako vaivan..?
Muistan että joku täällä ehdotteli että HiAcen pallo käy kovaavaksi, kun MB:ltä ei erikseen vo:na saa. Onko tämä testattu?
Kuinka onnistui, maksaako vaivan..?


Mittee pitäs duunata...Tukivarret on tutkittu..ei niissä vikaa,mut jostain se perk**** vielä kuuluu

Ja sit toinen juttu: Kuin perskutti mä saan ton Farkun perän alemmaks,on sen verran korkeella suhteessa renkaan yläosaan


Juu...se on se kattoluukun "liikkeen säätö" hanikka..!
Oiskohan nii veijjari,että käyttäs iskarinpäästä "hyde" letkut auki ja antas tulla öljyt,ja (ehkä) ilmatkin pihalle
!!??
Ja sit tietty tapellaankin sen ilmauksen kans,kun tämä konsti tehään..
..Tosin...nehän pitäs kyl ilmautua automaattisesti
!?
Oiskohan nii veijjari,että käyttäs iskarinpäästä "hyde" letkut auki ja antas tulla öljyt,ja (ehkä) ilmatkin pihalle

Ja sit tietty tapellaankin sen ilmauksen kans,kun tämä konsti tehään..


Kyllä on. Eihän tuon kokoinen möykky muualle oikein mahdu. Ota kaveri avuksi ajelemaan kettoluukkua ja käy kurkistamassa.salmiv kirjoitti:vVähän off topicia, eli onko kattuluukun vaijeri tosiaan niin pitkä, että kattoluukon moottori on kuskinpuoleisen takapyörän päällä?

210:ssä on moottori ilmeisesti jo pienempi ja sijoitettu jonnekin teustapeilin tietämille.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)