Takajousituksesta 200T
Takajousituksesta 200T
Elikäs kertokaapas syitä tämmöiseen vikaan,alle nollan lämpötilassa takajousitus pelaneen mielestäni ok,eli suht pehmeä ei ainakaan haittaa,kunnes pakkasta tulee ni takapää muuttuu todella kovaksi,toisin sanoen ei jousta yhtään,jos ulkolämpö plussanpuolelle ni taasen toimii,mikä tälläistä voisi aiheuttaa?Öljyt?? kaasupallot??Kysees Mb 200T 86,Huhuja kuulut suodattimesta putkistossa...?Eli jos kaasupallot kojahtaneet ni perähän nousee ylös,eikä jousta,eikös..? Kuinka ylös se sitten nousee
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Kannattaisi varmaan kokeilla järjestelmän öljynvaihtoa, varsinkin jos säiliössä olevat öljyt ovat ihan pikimustat ?
Näissä on ongelmana myös se että tasonsäädön pumpusta vuotaa moottoriöljyä järjestelmaan ja se aiheuttaa myös tuota pakkasella toimimattomuutta, moottoriöljy on sen verran paksumpaa tavaraa.
-Risto
Näissä on ongelmana myös se että tasonsäädön pumpusta vuotaa moottoriöljyä järjestelmaan ja se aiheuttaa myös tuota pakkasella toimimattomuutta, moottoriöljy on sen verran paksumpaa tavaraa.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
No nins,,öljyt olivat mustat,joten paluu puolen letku irti ja jatkopätkällä purkkiin,autokäyntiin ja lisäilin suht samaa kyytiä kirkkaampaa öljyä tilalle,,
Tosin litravauhti ei päätä huimannut,lirittämällä tuli liekö pumppu sitten sökö?
Niinhän sitten siinä venttiilin ilmaruuvin avauksessa kävi,joku oli laittanut sinne naksmerkkisen nipan,joten homma jäi toistaiseksi aijemmin mainittuun hommaan,jokseenkin onnistunut ,kolinat loppu ainakin toistamiseen,kiitoksia vinkkeistä.
Tosin litravauhti ei päätä huimannut,lirittämällä tuli liekö pumppu sitten sökö?
Niinhän sitten siinä venttiilin ilmaruuvin avauksessa kävi,joku oli laittanut sinne naksmerkkisen nipan,joten homma jäi toistaiseksi aijemmin mainittuun hommaan,jokseenkin onnistunut ,kolinat loppu ainakin toistamiseen,kiitoksia vinkkeistä.
pitäisi varmaan kokeilla tuota öljynvaihtoa appiukon w124 230:seen.missä päin konehuonetta tämä säiliö mahtanee sijaita? ja mitä öljyä sinne voi vaihtaa. onko joku suositeltava öljy vai voiko sinne laittaa ihan "yleis" hyrauliikkaöljyä??ariska kirjoitti:No nins,,öljyt olivat mustat,joten paluu puolen letku irti ja jatkopätkällä purkkiin,autokäyntiin ja lisäilin suht samaa kyytiä kirkkaampaa öljyä tilalle,,
Tosin litravauhti ei päätä huimannut,lirittämällä tuli liekö pumppu sitten sökö?
Niinhän sitten siinä venttiilin ilmaruuvin avauksessa kävi,joku oli laittanut sinne naksmerkkisen nipan,joten homma jäi toistaiseksi aijemmin mainittuun hommaan,jokseenkin onnistunut ,kolinat loppu ainakin toistamiseen,kiitoksia vinkkeistä.