![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Minkälaisia varteenotettavia vaihtoehtoja olisi?
Alkuperäisen lootan huolto ja vahvistaminen? Ei liene järkeä, mikäli seuraava vaihtoehto on mahdollinen:
722.3 -automaatti kait kestää semmoisen 400Nm ilman vahvisteluja, sen pitäisi olla ainakin tarpeeksi. Mutta mistä minä semmosen repäsen, kun starttikin pitäisi olla väärällä puolella. Vai saako esim W124:n lootaan vaihdettua W123:n etuosan (turbiinikoppa vai mikä lie nimeltään)?
Entäs manuaalilootat? Ei taida näihin vanhempiin katiskoihin olla muita kuin niitä "rauhallisen miehen lootia", missä vaihde ei mene päälle jos rempoo kepukkaa kunnolla? Kuinkas mahdoton tehtävä olisi laittaa viisivaihteinen Getrag jostain teinimersusta? Onko se edes hyvä loota, kestääkö repimistä?
Mikä loota AMG:ssä on?
Tietysti jos rahaa olisi kuin roopeankalla, niin lykkäisin joitain tonneja kohti Englantia ja autoon ilmestyisi Quaifen suorakytkentäboksi, mutta ei nyt aleta edes suunnittelemaan semmoisia.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kommenttia hinnasta, laatikon rakentamisen vaikeudesta, jne...
Automaatin ja manuaalin eroja ei tarvitse selvitellä, sen asian osaan hahmottaa ilman neuvojakin.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Autohan on W123 280E vm '80