Itelläni on ollut nyt jonkun aikaa 190e 1.8 mese johon on kansiremontti tehty muutama 1000km sitten ammattilaisella ja nyt alkanu ajella sillä niin ajellessa lämmöt pysyy siinä 80-90 asteen välissä jossei oikein vedätä, mutta paikallaan tyhjäkäynnillä lämmöt alkaa nousta aika nopeasti eikä oo tohtinu kahtoa minne asti ne nousis . Painekorkilla joka oli kiinni auton ostaessani paineita oli vielä useamman tunnin kuluttuakin, mutta toisella korkilla painetta taas ei ole lähes ollenkaan heti sammutuksen jälkeenkään...
Tässä samalla kysyisin neuvoa myös auton outoon tapaan sammua tultaessa risteyksiin kytkin pohjassa vaihde päällä. Tämä ongelma on lähinnä ennen kuin auto on lämmennyt kunnolla, mutta myös lämpimänä se tekee sitä muttei läheskään yhtä usein.
w201 lämpö asiaa
normaali käyttölämpötila on 60-120c. Vasta kun viisari menee punaiselle, on autossa ongelma. Kesällä ja kovassa rasituksessa viisari saa olla punarajalla. Näin sanoo ohjekirja sieltä hanskalokerosta.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.