Säätimet vilkkuu ja on kuuma!
Säätimet vilkkuu ja on kuuma!
Eli auton keskikonsolin säätimet vilkkuu kunnes laittaa ajovalot päälle niin säätimien valot sammuvat. Lisäksi lämmityslaite puhaltaa kuumaa ilmaa täysillä. Puhaltimen säätö toimii. Autossa on manuaalinen ilmastointi ja keskeltä tulee kyllä kylmää.
Re: Säätimet vilkkuu ja on kuuma!
Kuuman puhaltamiseen syynä yleensä jumineet "närhen munat". Löytyvät siitä ECU:n vierestä eli kartanlukijan puolelta muovisen suojan alta. Mekassa ohje w124:lle mutta sama laitos tässäkin kyseessä. Uusi närhenmunapaketti maksaa saksassa 165euruplaa. Kannattaa siis käyttää puoli tuntia ja korjata itse.maarkuus kirjoitti:Eli auton keskikonsolin säätimet vilkkuu kunnes laittaa ajovalot päälle niin säätimien valot sammuvat. Lisäksi lämmityslaite puhaltaa kuumaa ilmaa täysillä. Puhaltimen säätö toimii. Autossa on manuaalinen ilmastointi ja keskeltä tulee kyllä kylmää.
Varsinaisesti rikkimenevää ei ole mutta pintaan tulee ruostetta tai karstaa ja kara ei liiku. Hiomapaperilla (600mesh) käsittely niin pelaa. Käytetty voi jumia vaikka ensviikoilla. Kai se putsattiin ennen vaihtoa? Eipä entistäkään kannata heittää pois jos käämit ehjät ja vain karat jumissa. Meinasin hinnalla sitä että puhdistamalla säästää aika summan koska veholla maksavat varmaan 200-300e jos saksassa 165euruplaa. Toki jos käämi oikkarissa niin käytetty hyvä vaihtoehto.Cinderela kirjoitti:Just mulle vaihettiin närhenmunat ja 50egee käytetty palikka ja mekanismi niin helppo että tyttöki ois osannu vaihtaa.
Tohon vilkkumiseen en osaa kyllä sanoo mitään.
Joo putsattiin mutta ei lähteny toimiin.AK47 kirjoitti:Varsinaisesti rikkimenevää ei ole mutta pintaan tulee ruostetta tai karstaa ja kara ei liiku. Hiomapaperilla (600mesh) käsittely niin pelaa. Käytetty voi jumia vaikka ensviikoilla. Kai se putsattiin ennen vaihtoa? Eipä entistäkään kannata heittää pois jos käämit ehjät ja vain karat jumissa. Meinasin hinnalla sitä että puhdistamalla säästää aika summan koska veholla maksavat varmaan 200-300e jos saksassa 165euruplaa. Toki jos käämi oikkarissa niin käytetty hyvä vaihtoehto.Cinderela kirjoitti:Just mulle vaihettiin närhenmunat ja 50egee käytetty palikka ja mekanismi niin helppo että tyttöki ois osannu vaihtaa.
Tohon vilkkumiseen en osaa kyllä sanoo mitään.
[miitit]00100100111111111101000000000[/miitit]