c kompura vaihtui väykkyyn
c kompura vaihtui väykkyyn
perheen silmäterä ja ylpeys vaihtui sitten kiisseli kirkkorekeen eli tommonen väykky tuli ostettua, oli muuten pieni ero hypätä 140kweesta tohon 70kw automaattiin, huh huh...
mun mielestä nätti lumikko....
kukin saa tietty sanoa mielipiteensä. nyt sitten kaikki improve tuotteita sais tarjoilla...
facelift osia, vanteita jne.
mun mielestä nätti lumikko....
kukin saa tietty sanoa mielipiteensä. nyt sitten kaikki improve tuotteita sais tarjoilla...
facelift osia, vanteita jne.
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
No huh huh
Onko muutama kuvakortti pudonnu pakasta?
Kun itse vajaa vuosi sitten, ennenkuin hommasin tuon oman kompuran,
pitkään vertailin että C vai E mersu. Järkisyyt (lue: lompakon tyhjyys-->
autojen tyyppiviat)
aiheuttivat että kallistuin C- sarjaan, hakusessa oli 180 bensa mutta tollanen
Kulkevampi (192 hv) tuli hommattua.
Nyt on 20000 km takana ja toistaiseksi "KOP, KOP"(koputtaa
puuta(päätä)) en ole hetkeäkään katunut tuon ostamista.
Onnea kuitenkin uudelle Väykän omistajalle (ei herneitä, eihän )
Onko muutama kuvakortti pudonnu pakasta?
Kun itse vajaa vuosi sitten, ennenkuin hommasin tuon oman kompuran,
pitkään vertailin että C vai E mersu. Järkisyyt (lue: lompakon tyhjyys-->
autojen tyyppiviat)
aiheuttivat että kallistuin C- sarjaan, hakusessa oli 180 bensa mutta tollanen
Kulkevampi (192 hv) tuli hommattua.
Nyt on 20000 km takana ja toistaiseksi "KOP, KOP"(koputtaa
puuta(päätä)) en ole hetkeäkään katunut tuon ostamista.
Onnea kuitenkin uudelle Väykän omistajalle (ei herneitä, eihän )
juu kuultu on noita vaaroituksia, mut kun tosiaan lompakko sanoi että nyt on vaihettava, koska sain välirahaa no kyllä kait tuon nyt vuoden pari kestää?!? korissa ei ole edes näkyvää ruostetta, näkymättömistä en vielä tiedä
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
Onhan se tuo 220d vähän voimaton mutta on se sentään auton kokoinen C:hen verrattuna. Ja tuossa ei ole vielä uudempien cdi vehkeitten sähkö/imusarja/hehku ongelmia. Ainoastaan lucas ja siihenkin kyllä on keinot joilla sen ongelmista pääsee lopullisesti.xin811 kirjoitti:No tuollanen 220D väyrynen on niin onneton peli että ennemmin ajan vaikka nissan sunnyllä
Kuinkas paljon on omakohtaista kokemusta?xin811 kirjoitti:No eipä toi c:kään mikää pieni ole. On tosiaan ihan hirveä ajettava toi 220, kaasu pitää käytänössä olla aina pohjassa, paitsi tasaista nopeutta ajaessa
Itse olen muuten yrittänyt pitää meininkiä, että "jos ei ole asiallista sanottavaa, on parempi olla hiljaa"
2005 S 500 L
1995 C 220 Elegance
1995 C 220 Elegance
- Salodanger
- Viestit: 147
- Liittynyt: 01.11.2006 16:37
- Paikkakunta: Lempäälä
Yksi asia harmittaa c>väykky vaihdossa..... nimittäin se ettei ole tullut aiemmin vaihettua
Onhan se C kaikin puolin alkujaankin halvempi auto
Itse voisin ajella/ olen ajellut molemmilla, C:hen ei vaan taho mahtua turvakaukaloiden ja vaunujen kanssa.
Ja c-farkku on yhtä lyhyt pätkä kuin sedanikin ja perä kontissa on 10cm kynnys farmarissa pitää olla suora takaluukun reunus jos meinaa jotain kuskata
Onhan se C kaikin puolin alkujaankin halvempi auto
Itse voisin ajella/ olen ajellut molemmilla, C:hen ei vaan taho mahtua turvakaukaloiden ja vaunujen kanssa.
Ja c-farkku on yhtä lyhyt pätkä kuin sedanikin ja perä kontissa on 10cm kynnys farmarissa pitää olla suora takaluukun reunus jos meinaa jotain kuskata
xin811 kirjoitti:No tuollanen 220D väyrynen on niin onneton peli että ennemmin ajan vaikka nissan sunnyllä
No enpä nyt tiedä ikänsä ajanut noilla ratsuneilla ja kyllä tää on ensimmäinen AUTO isolla aalla noihin riisin kuljettimiin verrattuna, ja mitä tuohon voimattomuuteen tulee niin kyllähän se on niin että se tehottomuus yleensä löytyy ratin ja penkin välistä että tervetuloa vaan viivalle sen sunnys kans... no niin no niin....
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
Kylla muuten ihan oikein teit
Ennemmin kunnon kokonen auto . aina niiden tehojen kanssa parjaa eika suomes muutenkaan niita tehoja hirveesti tarvita. kylla tuollakin saa kortin lahteen jos haluu ja jos ohittaa pitaa niin kylla sekin onnistuu kun malttia matkassa.
Kyllähän 70 KW:ssä on ihan riittävästi, kunhan ajaa pikkasen ennakoiden.
Itellä on 60KW ja riittää hyvin, aiemmin oli noin 45KW ja silläkin ehti, ohituksiinkin riitti kun vähän ennakoi ja käytti kierroksia. Kyllähän väykky on jo auton mitoissa ja tuohonkin saa lastuttamalla helposti lisää tehoakin.
Itellä on 60KW ja riittää hyvin, aiemmin oli noin 45KW ja silläkin ehti, ohituksiinkin riitti kun vähän ennakoi ja käytti kierroksia. Kyllähän väykky on jo auton mitoissa ja tuohonkin saa lastuttamalla helposti lisää tehoakin.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Onpas eipäs topikki jälleen kerran
Sanonpa itsekin asiasta jotakin, väyrynen on hieno auto kun on kunnossa ja ruosteeton, sillä ehkä on joillekin enemmän statusarvoa kuin ceellä, siitä ei mihinkään pääse, mutta ajoiltaan kunnossa oleva oikealla rengastuksella ja alustalla oleva cee ei häviä ajo-ominaisuuksiltaan väyryselle juurikaan, ainakaan nurkka-ajossa, se pieni osa siitä eroavuudesta on todellisuudessa suurimmaksi osaksi "mielikuvaa" ja mitä autojen kokoon tulee, niin kokoeroahan noilla on hieman, mutta käytännössä vähemmän mitä mielikuva antaa olettaa, eli mielikuva tekee koossa ja ajo-ominaisuuksissa yllättävän paljon "tepposia"
Muita mielikuvia on mm. että madallettu auto näyttää isommalta kun madaltamaton, sekä valkoinen auto näyttää isommalta kun musta, sekä niin että kun joku on uutena ollut kalliimpi, niin sen on oltava parempi
Molemmat on hyviä autoja joten onnea "uudelle" väyryselle
Sanonpa itsekin asiasta jotakin, väyrynen on hieno auto kun on kunnossa ja ruosteeton, sillä ehkä on joillekin enemmän statusarvoa kuin ceellä, siitä ei mihinkään pääse, mutta ajoiltaan kunnossa oleva oikealla rengastuksella ja alustalla oleva cee ei häviä ajo-ominaisuuksiltaan väyryselle juurikaan, ainakaan nurkka-ajossa, se pieni osa siitä eroavuudesta on todellisuudessa suurimmaksi osaksi "mielikuvaa" ja mitä autojen kokoon tulee, niin kokoeroahan noilla on hieman, mutta käytännössä vähemmän mitä mielikuva antaa olettaa, eli mielikuva tekee koossa ja ajo-ominaisuuksissa yllättävän paljon "tepposia"
Muita mielikuvia on mm. että madallettu auto näyttää isommalta kun madaltamaton, sekä valkoinen auto näyttää isommalta kun musta, sekä niin että kun joku on uutena ollut kalliimpi, niin sen on oltava parempi
Molemmat on hyviä autoja joten onnea "uudelle" väyryselle
Sattuu olemaan meillä tollanen 220D väyrynen. 70 kw isossa autossa ja pian tuleva 2000€ pumppuremontti ei naurata onneksi ei oo omatuc kirjoitti:Kuinkas paljon on omakohtaista kokemusta?xin811 kirjoitti:No eipä toi c:kään mikää pieni ole. On tosiaan ihan hirveä ajettava toi 220, kaasu pitää käytänössä olla aina pohjassa, paitsi tasaista nopeutta ajaessa
Itse olen muuten yrittänyt pitää meininkiä, että "jos ei ole asiallista sanottavaa, on parempi olla hiljaa"
- Tomaatti II
- Kokkolan Kröönholmi
- Viestit: 2439
- Liittynyt: 11.7.2006 10:33
- Paikkakunta: Kokkola
Niin, jollekin C-sarjan tilatkin voivat olla ruhtinaalliset... salibandy kamat mahtuu subbarien sekaan takakonttiin leikiten, ja neljä henkeä mahtuisi tarpeen tullen kyytiinkin.
Toisella voi taas loppua istuinpaikat 7-hengen Väyrysestäkin, tavarankuljetuskapasiteetista puhumattakaan...
No, lähdetäämpäs sitten kirjoittelemaan foorumille faktaa mihinkään viittaamatta
PV-Suzukilla jää kumpikin, jos saan valita reitin
Onneksi olkoon ruosteettomasta Paavosta
Toisella voi taas loppua istuinpaikat 7-hengen Väyrysestäkin, tavarankuljetuskapasiteetista puhumattakaan...
No, lähdetäämpäs sitten kirjoittelemaan foorumille faktaa mihinkään viittaamatta
PV-Suzukilla jää kumpikin, jos saan valita reitin
Onneksi olkoon ruosteettomasta Paavosta