c kompura vaihtui väykkyyn

Vastaa Viestiin
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

c kompura vaihtui väykkyyn

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

perheen silmäterä ja ylpeys vaihtui sitten kiisseli kirkkorekeen eli tommonen väykky tuli ostettua, oli muuten pieni ero hypätä 140kweesta tohon 70kw automaattiin, huh huh...
mun mielestä nätti lumikko....
kukin saa tietty sanoa mielipiteensä. nyt sitten kaikki improve tuotteita sais tarjoilla...
facelift osia, vanteita jne.
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
Avatar
Cool Hand Saku
Rasvanäppi
Viestit: 561
Liittynyt: 19.3.2006 11:14
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Cool Hand Saku »

No huh huh :shock: :shock: :shock:

Onko muutama kuvakortti pudonnu pakasta? :D

Kun itse vajaa vuosi sitten, ennenkuin hommasin tuon oman kompuran,

pitkään vertailin että C vai E mersu. Järkisyyt (lue: lompakon tyhjyys-->

autojen tyyppiviat)

aiheuttivat että kallistuin C- sarjaan, hakusessa oli 180 bensa mutta tollanen

Kulkevampi (192 hv) tuli hommattua. 8)

Nyt on 20000 km takana ja toistaiseksi "KOP, KOP"(koputtaa

puuta(päätä)) en ole hetkeäkään katunut tuon ostamista.

Onnea kuitenkin uudelle Väykän omistajalle :!: (ei herneitä, eihän :kivalla_paahan: )
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

juu kuultu on noita vaaroituksia, mut kun tosiaan lompakko sanoi että nyt on vaihettava, koska sain välirahaa :oops: no kyllä kait tuon nyt vuoden pari kestää?!? korissa ei ole edes näkyvää ruostetta, näkymättömistä en vielä tiedä :roll:
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

hah hah mitähän järkeä tuossa oli?
Avatar
timi.lin
Viestit: 381
Liittynyt: 04.6.2006 22:23
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja timi.lin »

no onhan se väykky sentään AUTON kokonen c malliin nähen, ihan hienon näkönen väykky!
W202 250d kullan ajokki
W210 220d oma käyttis
W126 500sec kesä pirssi kultani
® Mesen V8 Klubi
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

No tuollanen 220D väyrynen on niin onneton peli että ennemmin ajan vaikka nissan sunnyllä
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7175
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

xin811 kirjoitti:No tuollanen 220D väyrynen on niin onneton peli että ennemmin ajan vaikka nissan sunnyllä
Onhan se tuo 220d vähän voimaton mutta on se sentään auton kokoinen C:hen verrattuna. :wink: Ja tuossa ei ole vielä uudempien cdi vehkeitten sähkö/imusarja/hehku ongelmia. :D Ainoastaan lucas ja siihenkin kyllä on keinot joilla sen ongelmista pääsee lopullisesti. :D
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

No eipä toi c:kään mikää pieni ole. On tosiaan ihan hirveä ajettava toi 220, kaasu pitää käytänössä olla aina pohjassa, paitsi tasaista nopeutta ajaessa
Avatar
tuc
Ekomies
Viestit: 830
Liittynyt: 30.10.2005 1:59
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tuc »

xin811 kirjoitti:No eipä toi c:kään mikää pieni ole. On tosiaan ihan hirveä ajettava toi 220, kaasu pitää käytänössä olla aina pohjassa, paitsi tasaista nopeutta ajaessa
Kuinkas paljon on omakohtaista kokemusta?

Itse olen muuten yrittänyt pitää meininkiä, että "jos ei ole asiallista sanottavaa, on parempi olla hiljaa" :wink:
2005 S 500 L
1995 C 220 Elegance
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7175
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

:wink: Ei kai se "tehottomuus" vaikuta auton ajettavuuteen? :shock:

PS: ja se cee on pieni auto. :lol:
Avatar
280Paavo
Viestit: 191
Liittynyt: 01.8.2006 14:06
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja 280Paavo »

Kyllä se väykky on sentään auto verrattuna ceehen, on reilusti tilaa missä heilua yleismittarin kanssa, ei huono vaihto.
w210 - 280
e34 M5
e34 520
Avatar
Salodanger
Viestit: 147
Liittynyt: 01.11.2006 16:37
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja Salodanger »

Samanlaiset on suunnitelmat kun Caitsullakin, eli kompuraa pitäs jossain kohtaa vaihtoon laittaa ja väykky on yksi vaihtoehto. Muuten on cee hyvä peli, mutta kuten jo todettua on se kuitenkin pieni. :)
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Yksi asia harmittaa c>väykky vaihdossa..... nimittäin se ettei ole tullut aiemmin vaihettua :lol: :lol:
Onhan se C kaikin puolin alkujaankin halvempi auto :wink:

Itse voisin ajella/ olen ajellut molemmilla, C:hen ei vaan taho mahtua turvakaukaloiden ja vaunujen kanssa.
Ja c-farkku on yhtä lyhyt pätkä kuin sedanikin ja perä kontissa on 10cm kynnys :x farmarissa pitää olla suora takaluukun reunus jos meinaa jotain kuskata :!:
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

xin811 kirjoitti:No tuollanen 220D väyrynen on niin onneton peli että ennemmin ajan vaikka nissan sunnyllä

No enpä nyt tiedä ikänsä ajanut noilla ratsuneilla ja kyllä tää on ensimmäinen AUTO isolla aalla noihin riisin kuljettimiin verrattuna, ja mitä tuohon voimattomuuteen tulee niin kyllähän se on niin että se tehottomuus yleensä löytyy ratin ja penkin välistä että tervetuloa vaan viivalle sen sunnys kans... :lol: no niin no niin....
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
mesenisti
Viestit: 91
Liittynyt: 02.2.2007 9:36
Paikkakunta: Vaasa

Kylla muuten ihan oikein teit

Viesti Kirjoittaja mesenisti »

Ennemmin kunnon kokonen auto . aina niiden tehojen kanssa parjaa eika suomes muutenkaan niita tehoja hirveesti tarvita. kylla tuollakin saa kortin lahteen jos haluu ja jos ohittaa pitaa niin kylla sekin onnistuu kun malttia matkassa. :D
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Kyllähän 70 KW:ssä on ihan riittävästi, kunhan ajaa pikkasen ennakoiden.
Itellä on 60KW ja riittää hyvin, aiemmin oli noin 45KW ja silläkin ehti, ohituksiinkin riitti kun vähän ennakoi ja käytti kierroksia. Kyllähän väykky on jo auton mitoissa ja tuohonkin saa lastuttamalla helposti lisää tehoakin. :wink:
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

^Eipä tuohon lastulla taida montaa hevosvoimaa tulla :roll:
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

^19 hepoa ja 40Nm, kyllähän se on jo jotain se. :wink:
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

:shock: Oho, aika paljon luvataan.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7175
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

PPD taitaa taikoa possilaisella enämpi :D
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

^No se 8) Kunhan ei vain ole sähkölootalla.
mcee
Mr.Brazilian wax
Viestit: 1900
Liittynyt: 11.6.2006 18:35
Paikkakunta: Kultahammasrannikko

Viesti Kirjoittaja mcee »

Onpas eipäs topikki jälleen kerran :lol:

Sanonpa itsekin asiasta jotakin, väyrynen on hieno auto kun on kunnossa ja ruosteeton, sillä ehkä on joillekin enemmän statusarvoa kuin ceellä, siitä ei mihinkään pääse, mutta ajoiltaan kunnossa oleva oikealla rengastuksella ja alustalla oleva cee ei häviä ajo-ominaisuuksiltaan väyryselle juurikaan, ainakaan nurkka-ajossa, se pieni osa siitä eroavuudesta on todellisuudessa suurimmaksi osaksi "mielikuvaa" ja mitä autojen kokoon tulee, niin kokoeroahan noilla on hieman, mutta käytännössä vähemmän mitä mielikuva antaa olettaa, eli mielikuva tekee koossa ja ajo-ominaisuuksissa yllättävän paljon "tepposia" :wink:

Muita mielikuvia on mm. että madallettu auto näyttää isommalta kun madaltamaton, sekä valkoinen auto näyttää isommalta kun musta, sekä niin että kun joku on uutena ollut kalliimpi, niin sen on oltava parempi :idea:

Molemmat on hyviä autoja joten onnea "uudelle" väyryselle 8)
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

tuc kirjoitti:
xin811 kirjoitti:No eipä toi c:kään mikää pieni ole. On tosiaan ihan hirveä ajettava toi 220, kaasu pitää käytänössä olla aina pohjassa, paitsi tasaista nopeutta ajaessa
Kuinkas paljon on omakohtaista kokemusta?

Itse olen muuten yrittänyt pitää meininkiä, että "jos ei ole asiallista sanottavaa, on parempi olla hiljaa" :wink:
Sattuu olemaan meillä tollanen 220D väyrynen. 70 kw isossa autossa ja pian tuleva 2000€ pumppuremontti ei naurata :roll: onneksi ei oo oma
Avatar
Tomaatti II
Kokkolan Kröönholmi
Viestit: 2439
Liittynyt: 11.7.2006 10:33
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Tomaatti II »

Niin, jollekin C-sarjan tilatkin voivat olla ruhtinaalliset... salibandy kamat mahtuu subbarien sekaan takakonttiin leikiten, ja neljä henkeä mahtuisi tarpeen tullen kyytiinkin. :D

Toisella voi taas loppua istuinpaikat 7-hengen Väyrysestäkin, tavarankuljetuskapasiteetista puhumattakaan... :shock:

No, lähdetäämpäs sitten kirjoittelemaan foorumille faktaa mihinkään viittaamatta :idea: :lol:

PV-Suzukilla jää kumpikin, jos saan valita reitin :!: :lol:

Onneksi olkoon ruosteettomasta Paavosta :!: :D
Avatar
caitsu79
Viestit: 54
Liittynyt: 13.12.2006 20:21
Paikkakunta: huittinen

Viesti Kirjoittaja caitsu79 »

Onneksi olkoon ruosteettomasta Paavosta :!: :D[/quote]


nooh... Tuota mitäpä tuohon nyt sanois, se oli ruosteeton ostaessa :oops:
ex c230 kompressor sport
ex e220 d automatic
ex e124 200d -93
ex 190e 2.0 -88
new 190e 2.6 sportline -91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”