automaatti laatikon paineen säätö ? vm 96
automaatti laatikon paineen säätö ? vm 96
hei mulla 300d automaatti loota 96vm
pitäs saada laatikon painetta lisää
olisko joka tietäs miten se tapahtuu??
pitäs saada laatikon painetta lisää
olisko joka tietäs miten se tapahtuu??
Miksi lisää painetta?
No jos sun autossas ei ole vielä sähköistä laatikkoa niin paineensäätö ruuvi löytyy laatikon vasemmalta puolelta. Siinä näkyy sellainen muovinen vipu josta saa säädettyä painetta (hiukan) . Sitten sen korkin alta löytyy ruuvi jossa ei ole mitään rajoitinta eli pystyy säätämään enempi kuin puoli kierrosta
Koitappas ensin säätää siitä muovisesta kiinni päin niin paljon kun se antaa myöden.
No jos sun autossas ei ole vielä sähköistä laatikkoa niin paineensäätö ruuvi löytyy laatikon vasemmalta puolelta. Siinä näkyy sellainen muovinen vipu josta saa säädettyä painetta (hiukan) . Sitten sen korkin alta löytyy ruuvi jossa ei ole mitään rajoitinta eli pystyy säätämään enempi kuin puoli kierrosta
Koitappas ensin säätää siitä muovisesta kiinni päin niin paljon kun se antaa myöden.
Mistäs niitä ohjeita sähkölaatikon paineen nostoon....
tekis mieli vähä kutittaa lisää potkua mut lootaa tarttis saada lisää pitoo...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ainakaan YV:elä lupailtua lisä infoa ei ole kuulunut...(minkään laista)jolle kirjoitti:Harvalla taitaa olla kokemusta asiasta koska mun tietääkseni sähkölaatikon paineita ei pysty nostamaanikilika kirjoitti:Tää on vissiin arka aihe tai salatiedettä
painetta kyllä pystyy nostamaan... vaan TUC reagoi siihen käänteisesti
Mutta
Kaikeahan voi tehdä ja muttaa ihmisen tekemä systeemi
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
MAX linja painetta ei pysty ohjelmasta nostamaanjolavi kirjoitti:pakko tähän jotakin kommentoida vaikka en käytännön operaatiosta hirveitä tiedä mutta minulla ainakin on paineet on selvästi noussut. moottorin ohjelmaa muuttamalla. mitattu ei ole mutta ero on niin selvä ajossa. Mutta ehkä ensi viikolla lisätietoa voin kirjoittaa niin ei mene salatieteeksi.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
ei mutta työpaine se taitaa olla se tärkeämpi. ainakin positiiviset seurauksetCDI203 kirjoitti:MAX linja painetta ei pysty ohjelmasta nostamaanjolavi kirjoitti:pakko tähän jotakin kommentoida vaikka en käytännön operaatiosta hirveitä tiedä mutta minulla ainakin on paineet on selvästi noussut. moottorin ohjelmaa muuttamalla. mitattu ei ole mutta ero on niin selvä ajossa. Mutta ehkä ensi viikolla lisätietoa voin kirjoittaa niin ei mene salatieteeksi.