pitäs saada laatikon painetta lisää
olisko joka tietäs miten se tapahtuu??
Ainakaan YV:elä lupailtua lisä infoa ei ole kuulunut...(minkään laista)jolle kirjoitti:Harvalla taitaa olla kokemusta asiasta koska mun tietääkseni sähkölaatikon paineita ei pysty nostamaanikilika kirjoitti:Tää on vissiin arka aihe tai salatiedettä![]()
MAX linja painetta ei pysty ohjelmasta nostamaanjolavi kirjoitti:pakko tähän jotakin kommentoida vaikka en käytännön operaatiosta hirveitä tiedä mutta minulla ainakin on paineet on selvästi noussut. moottorin ohjelmaa muuttamalla. mitattu ei ole mutta ero on niin selvä ajossa. Mutta ehkä ensi viikolla lisätietoa voin kirjoittaa niin ei mene salatieteeksi.
ei mutta työpaine se taitaa olla se tärkeämpi. ainakin positiiviset seurauksetCDI203 kirjoitti:MAX linja painetta ei pysty ohjelmasta nostamaanjolavi kirjoitti:pakko tähän jotakin kommentoida vaikka en käytännön operaatiosta hirveitä tiedä mutta minulla ainakin on paineet on selvästi noussut. moottorin ohjelmaa muuttamalla. mitattu ei ole mutta ero on niin selvä ajossa. Mutta ehkä ensi viikolla lisätietoa voin kirjoittaa niin ei mene salatieteeksi.