Päästöjä alemmas...?
Päästöjä alemmas...?
Eli tulee tuo katsastusyritys, koska yritykseksi se aina jää eteen.
Mutta savuthan saisi olla max. 3,0 ja viimeksi kun on mitattu niin oli tasan kolmosella. Mitään hyviä konsteja että saisi tuolta osin katsasteltua? Ilmanputsaria pois katsastuksen ajaksi?
Mutta savuthan saisi olla max. 3,0 ja viimeksi kun on mitattu niin oli tasan kolmosella. Mitään hyviä konsteja että saisi tuolta osin katsasteltua? Ilmanputsaria pois katsastuksen ajaksi?
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Syöttöjä pois. Ja tosiaan korvaa ilmanputsari sukkahousuilla.
EDIT: Jaa perk*le, tietokoneauto taitaa olla.
Perkaa katalysaattori rautakangella.
EDIT: Jaa perk*le, tietokoneauto taitaa olla.
Perkaa katalysaattori rautakangella.
Viimeksi muokannut Rässi66, 20.10.2006 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pro HVM
Tai lompakko ainaki jos esim CDI:n korkeapainepumppu leikkaa kiini puutteellisen voitelun takia.500 kirjoitti:sellasen olen kuullut että,litra bensaa/10 litraa naftaa..pitäs mennä huononkin koneen läpi?
ja kone puhdistuu
Mites Boss onko putkessa katalysaattoria? Oisko se tukossa?
I drive an Opel. What's your excuse?
Dieselkorjaajaheppu, jota kävin jututtamassa tuon Väyrysen tupruttelun johdosta (ja jossa otin jälkitarkastukseen päästölapun), kertoili että näistä on eliminoitu EGR:iä pois ja tarkisteltu suutinpaineita...
Että ensi kesänä menee varmaan suuttimet tarkistukseen...
Että ensi kesänä menee varmaan suuttimet tarkistukseen...
Eero J.
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."
E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89
"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
katalysaattori
Päästöistä puheen ollen helmikuussa rekisteröintikatsastin saksan tuonti 320cdi -00 ja pakokaasupäästöt oli 2,89 katsastuksen jälkeen auto alko lyömään hätäohjelmaa kehiin aika säännöllisesti ja pajalla vaihtoivat pari kolme kertaa ilmamassamittaria (takuuseen eka vaihto makso 110E sis testauksen)>>>> vika ei korjaantunut. Sitten kotipajassa tempastiin katalysaattorit pois oletus oli että ne ahdistaa kun kone lämpenee niin ne tukkeutuu. Katit olivat aivan kuin uudet sisältä muttei kuitenkaan hitsailtu niitä takasin vaan löin suorat pillit tilalle. Sitten taas merkkipajalle auto ihmeteltäväksi vika löytyi -pakokaasunkierrätysventtiili tukossa ja auto alko pelittään enää ei mennyt hätäajo päälle. >>> nyt syyskuussa käytin autoa vuosikatsastuksessa ja mitattiin päästöt ilman katteja 0,50.
En muista enää että mikä tässä viestiketjussa oli alkuperäinen aihe mutta jotain päästö hommiin liityvää vissinkin ja tässä tuli nyt meikäläisen kertomus katalysattoreiden välttämättömyydestä
En muista enää että mikä tässä viestiketjussa oli alkuperäinen aihe mutta jotain päästö hommiin liityvää vissinkin ja tässä tuli nyt meikäläisen kertomus katalysattoreiden välttämättömyydestä