Harju kirjoitti:täälä ootetaan kans ladan ajo vuoroa voin nakata vaikka kokkolasta kannukseen mikke.koolle taikka ylivieskaan
on tämä touhua
nakkaa ennemmin minulle!! toinenkin kuski olisi Kokkolassa valmiina koitokseen!!
Onanias valittu, mutta Ladaanhan mahtuu heittämällä useampikin (12?) hullu. Onanias toimittaa Ladan Kotkasta Pääkaupunkiseudulle, kuka jatkaa siitä ja minne?Onanias kirjoitti:Ma-To pidän majaa Espoossa, joten Laatokan ajeluttaminen onnistuu Ruuhka-Suomessa torstaihin asti. Pe-su olen Savonmualla, joten ruissailu onnistuu silloin sielläpäin. Samat päivät ja paikkakunnat ovat voimassa toistaiseksi, eli ainakin kuukauden verran eteenpäin . Joko tästä piti lähteä huomenna Kilanderia vastaan, vai tarjoutuuko joku muu HKI-ESP-VAN asukki urheaksi viestinviejäksi
Avustava huoltojoukkue ilimottautuu, saattoautona toimii w123 täytettynä työkaluillaHarju kirjoitti:täälä ootetaan kans ladan ajo vuoroa voin nakata vaikka kokkolasta kannukseen mikke.koolle taikka ylivieskaan
on tämä touhua
JuMu S kirjoitti:Turku-Toijala välillä onnistuu Ladalla ajelu koko viikon (ilt.). Huomenna ei onnaa mitenkään, mutta tuskinpa Lars vielä huomiseksi Turkuun kerkiää. Voi olla että täytyy vähän soveltaa, mutta so not.
Voisin kans osallistua talkoisiin, Toijalasta johkinpäin...Rässi66 suuntaan.Rässi66 kirjoitti:
Nouto Toijalasta onnistuisi OK.
Jos tää "JuMu S:n" aikataulu ei toimi huomenna, voisin tula hakeen tän kaunokaisen Turusta ja ajaisin vaikka Pirkanhoviin. Jospa "Rässi66" noutais auton sieltä.JuMu S kirjoitti:Turku-Toijala välillä onnistuu Ladalla ajelu koko viikon (ilt.). Huomenna ei onnaa mitenkään, mutta tuskinpa Lars vielä huomiseksi Turkuun kerkiää. Voi olla että täytyy vähän soveltaa, mutta so not.
Ainakin minun tyytyväisyyteni on taattu, jo se on paljon että kuskeja löytyy. Auto on vain auto, ihmiset ovat sentään ihmisiä. Rautaa saa rahalla, hulluja ystäviä ei.Daimler kirjoitti:Tämä ei voi päättyä kaikkia osapuolia tyydyttävään tapaan.Lycka till!
Nerokasta, kerrassaan nerokasta. Maksan liivit, jos joku saa ne hommattua.dealer kirjoitti:Onanias, jos olet ensimmäinen liikuttelija niin hommaappa pari heijastinliiviä tai ainakin kuskille.
Tehdään sopimus että liivi vaihtuu seuraavan kuskin päälle aina luovutuksen yhteydessä, selkään teksti
LADA-VIESTI .
Eihän se haittaa vaikka ympäristö kiinnittää larvaan ja sen kuskeihin huomiota.
Cool.styke kirjoitti:Mieki pistän lusikkani soppaan..
Olen turun päässä vastaanottamassa ja voisin sen KIILLOITELLA aikani kuluksi kun odottelen rideä tai jotakuta Laatokkaa noutamaan.
Itse en kerkeä sitä sen enempää kuskailemaan mutta se Myllytys teksisi punaisessa värissä poikaa..
Joo, myyn ässän pois ja ajan loppuikäni Ladalla. Arpomaan en Ladaa ainakaan tässä vaiheessa lähde, katellaan nyt miten siihen rakastuu, ja tuleeko se edes ehjänä perille.Pappi kirjoitti:Mikäs on sitten ladan kohtalo kun se tulee tajunkankaalle. Laitatko ässän myyntiin vai?
Olisko kova sana miitin arpajaisiin. Jokainen vois osallistua esim 10:n panoksella ja joku "onnellinen" poistuu larvalla miitistä. Mikäli ei ehdi tähän miittiin niin sitten keväällä....
Autollahan on tunnearvoa tämän kierroksen jälkeen...